Oyunda gereksiz sayılabilecek çok fazla mekanik ve etken var. Benim için bunların başında askeri olanlar geliyor. Örneğin: Military Tactics, artillery damage from backrow.
Military Tactics, muharebelerin şansa göre gelen zarlarla belirlendiği bir oyunda, generalin bile hiçbir etkisinin olmadığı gereksiz bir etken.
Artillery damage from backrow, belki çoğu oynayanın bilmediği, duymadığı bir mekanik. Genellikle %20 gibi oranlsrla bulunuyor. Kağıt üstünde çok iyi gibi gelse de pratikte hiçbir işe yaramamakta. Topçu birlikleri arka safdan saldırabilen tek birimdir ve arka safdan saldırırken hasarının %50'sini verir. Mekaniğin sıkıntı yarattığı kısım burada. Bu %50'nin %20'sini alıyor, yani %20 eklemiyor. Bu da aslında %20 diye aldığınız etkinin aslında %10 olarak kendini göstermesi demek oluyor.
Military Tactics, muharebelerin şansa göre gelen zarlarla belirlendiği bir oyunda, generalin bile hiçbir etkisinin olmadığı gereksiz bir etken.
Artillery damage from backrow, belki çoğu oynayanın bilmediği, duymadığı bir mekanik. Genellikle %20 gibi oranlsrla bulunuyor. Kağıt üstünde çok iyi gibi gelse de pratikte hiçbir işe yaramamakta. Topçu birlikleri arka safdan saldırabilen tek birimdir ve arka safdan saldırırken hasarının %50'sini verir. Mekaniğin sıkıntı yarattığı kısım burada. Bu %50'nin %20'sini alıyor, yani %20 eklemiyor. Bu da aslında %20 diye aldığınız etkinin aslında %10 olarak kendini göstermesi demek oluyor.
