12-06-2020, 20:55
Son Tomb Raider üçlemesi aklıma geldi konuyu okuyunca. İlk oyunda adada etraftan bulduklarımızı kullanıp, ilerledikçe elimizdekini geliştirdiğimiz ya da çevreden daha gelişmişini bulduğumuz bir oyundu. Aynı şekilde level atladıkça hayatta kalma yetenekleri açıyorduk. Oyun bittiğinde full + full oluyorduk. Her yeni oyunda başlangıçta başımıza bir bela geldiği için sürekli donanımlarımız eksik başlıyoruz ve hikaye ilerlerken donanımlarımızı geri kazanıyoruz. Hayatta kalma yeteneklerini de sıfırdan yeniden açıyoruz. Bazı hayatta kalma yetenekleri tüm oyunlarda ortak ve her seferinde yeniden açıyoruz. Bazıları oyuna özel gibi. Üzerine durup düşündüğünüzde abes geliyor ancak her seferinde yeni bir oyuna başladığımız için karakter build ediyoruz. Benim için şu ana kadar hiç problem olmamıştı ya da üzerinde düşünmemiştim. Bu konuyu okuyunca düşündüm. Ama ben tamamım yani, pek bir sıkıntı oluşturmuyor bence.