17-06-2020, 14:04
(Son Düzenleme: 10-12-2020, 23:12, Düzenleyen: Attila the Hun.)
Command & Conquer: Red Alert 3 - Allied Birim Rehberi
Attack Dog
Rol: Anti-piyade keşif
Maliyet: $200
Üretim Binası: Boot Camp
Amplified Bark: 100 metre alan içindeki tüm piyadeleri 10 saniye boyunca sersemletir (High Technology ile 15 saniye). 60 saniye bekleme süresi vardır.
Peacekeeper
Rol: Temel piyade
Maliyet: $200
Üretim Binası: Boot Camp
Shotgun: Peacekeeper'ların pompalı tüfekleri çoğu kara hedefine, özellikle de piyadelere, karşı çok etkilidir. Ancak, uzun mesafede etkisini kaybeder. Bu yüzden maksimum etki için düşman hedefleriyle yakın mesafede olmalıdır.
Riot Shield: Peacekeeper'lar kalkanlarını kullanarak zırhlarını tüm saldırılara karşı büyük oranda arttırabilirler. Fakat, bu yetenek onların çok yavaş hareket etmesine sebep olur ve silahlarını indirmeleri gerekir.
Javelin Soldier
Rol: Anti-araç piyadesi
Maliyet: $300
Üretim Binası: Boot Camp
Self-Guided Mode: Javelin Soldiers için varsayılan mod. 0,3 saniyede bir ateş eder.
Laser-Guided Mode: Lazer güdümlü modda, Javelin Soldier'lar sabit durmalı ve hedefe 3,5 saniye boyunca nişan almalıdır. Böylece fazladan hasar verirler.
Engineer
Rol: Saha desteği
Maliyet: $500
Üretim Binası: Boot Camp
First-Aid Tent: Allied Engineer'ları etraftaki dost piyadeleri iyileştiren bir sağlık çadırının içinde konuşlanır.
Pack Up: Engineer normal görevlerine devam etmek için sağlık çadırını kaldırır.
Spy
Rol: Sızma birimi
Maliyet: $1000
Üretim Binası: Boot Camp
Bribe: $1000 kredi karşılığında, etraftaki tüm kara birimlerini kendi tarafına çevirir. Komandolar, kahraman birimleri ve belli başlı donanma birimleri gibi bazı birimler üzerinde çalışmaz.
Cryo Legionnaire
(Sadece Uprising)
Rol: Ağır saldırı piyadesi
Maliyet: $1500
Üretim Binası: Boot Camp
Boost Kick: Cryo Legionnaire'i havaya fırlatır, sonra yere düşerek parçalanır. Bu, donmuş hedefleri parçalamaya ve muharebelerden hızlıca kaçmaya ya da dahil olmaya yarayabilir.
Tanya
Rol: Özel
Maliyet: $2000
Üretim Binası: Boot Camp
Time Belt: Tanya eşsiz zaman kemerini zamanda 5 saniye geri gitmek için kullanabilir. Böylece tehlikelerden hızlıca kaçabilir ve yaralanmalardan kurtulabilir.
Prospector
Rol: Kaynak toplayıcı/Üs genişlemesi
Maliyet: $1000
Üretim Binası: Ore Refinery/Armor Facility/Seaport
Deploy: Prospector Commercial Hub'a dönüşerek üs genişlemesinin orijinal üs çapından öteye geçmesini sağlayabilir. Ancak bu işlem kalıcıdır ve geri döndürülemez.
Multigunner IFV
Rol: Keşif aracı/anti-hava aracı
Maliyet: $800
Üretim Binası: Armor Facility
Evacuate: İçindeki yolcuları tahliye eder.
Riptide ACV
Rol: Amfibik saldırı desteği
Maliyet: $750
Üretim Binası: Armor Facility/Seaport
Evacuate: İçindeki yolcuları tahliye eder. Sadece karada kullanılabilir.
Guardian Tank
Rol: Ana muharebe tankı
Maliyet: $950
Üretim Binası: Armor Facility
Smoothbore Cannon: Guardian Tank'in ana silahına, 90mm'lik yivsiz namlulu topa geçer. Düşman araçlarına karşı etkili olsa bile piyade hedeflerine daha az etkilidir ve havaya ateş edemez.
Target Painter: Belirlenen hedefe karşı dost birimlere %50 ateş gücü bonusu veren bir hedef işaretleyiciye geçer. High Technology geliştirmesi yapıldığında, bu bonus %100'e çıkar.
Athena Cannon
Rol: Saha topu aracı
Maliyet: $1400
Üretim Binası: Armor Facility
Aegis Shield: Athena Cannon silah konfigürasyonunu değiştirerek, içindeki tüm dost birimleri koruyan bir Aegis kalkanı kuşanabilir. Kalkan entegrasyonu düştüğünde kalkan boyutu da küçülür. Düşük entegrasyonlu bir kalkan etrafındaki birimleri korumak için fazla küçüktür.
Mirage Tank
Rol: Gelişmiş anti-zırhlı tankı
Maliyet: $1600
Üretim Binası: Armor Facility
Strike Mode: Çarpışma ve pusu moduna geri döner. Boştayken kamuflaj kazanır.
Gap Generator: Dost birimleri gizleyen bir kamuflaj alanı yansıtır. Bu moddayken kendini gizleyemez ve ateş edemez.
Mobile Consturction Vehicle
Rol: Mobil üs inşası
Maliyet: $5000
Üretim Binası: Armor Facility/Seaport
Unpack: Başka askeri binalar inşa edebilen bir Construction Yard'a dönüşür.
Pacifier FAV
(Sadece Uprising)
Rol: Ağır mobil top hovercraftı
Maliyet: $2000
Üretim Binası: Armor Facility
Pack Up Artillery: 150mm'lik iki namlulu uzun menzilli büyük topları toplar.
Unpack Artillery: 150mm'lik iki namlulu uzun menzilli büyük topları çıkarır.
Future Tank X-1
(Sadece Uprising)
Rol: Gelişmiş anti-yüzey aracı
Maliyet: $3000
Üretim Binası: Armor Facility
Riot Beam: Future Tank tüm geleneksel silahlardan daha yıkıcı ve konsantre bir saldırı gerçekleştirir.
Vindicator
Rol: Bombardıman uçağı
Maliyet: $1200
Üretim Binası: Airbase
Return to Base: Üsse geri dönme Vindicator'ı kötü bir durumdan kurtarmak için kullanılır. Doğrudan kendi Airbase'ine döndüğü için hızı %25 artar.
F-11X Apollo Fighter
Rol: Hava üstünlüğü avcı uçağı
Maliyet: $1000
Üretim Binası: Airbase
Return to Base: Üsse geri dönme Apollo'yu kötü bir durumdan kurtarmak için kullanılır. Doğrudan kendi Airbase'ine döndüğü için hızı %25 artar.
Cryocopter
Rol: Özel silah desteği helikopteri
Maliyet: $1600
Üretim Binası: Airbase
SHRINK Beam: Cryocopter ikinci silahını dost ya da düşman araçlarını küçültmek için de kullanabilir. Bu küçültme hızda artışa; menzilde, hasarda ve zırhta düşüşe sebep olur. Daha küçük boyutlarından dolayı, etkilenen her araç diğer düşman araçları tarafından ezilebilir.
B2-X Century Bomber
Rol: Ağır bombardıman uçağı/Birlik taşıtı
Maliyet: $2000
Üretim Binası: Airbase
Paradrop: Century Bomber haritanın herhangi bir yerinde paraşütle bırakılabilen 5 piyadeyle yüklenebilir. Piyadeler yüklüyken bombalama yapabilir.
Harbinger Gunship
Rol: Gelişmiş anti-yüzey uçağı
Maliyet: $3600
Üretim Binası: Airbase
Chain Gun: Harbringer etrafı temizlemek ya da yüksek öncelikli yaya birimleri yok etmek için burnuna monte edilmiş makineli tüfeğe geçer.
Collider Cannon: Harbringer düşman zırhlılarını ve zırhlı tesislerini yok etmek için Collider Cannon'a geçer.
Bottlenose Dolphin
Rol: Özel destek birimi
Maliyet: $750
Üretim Binası: -
Jump: Dolphin düşman saldırılarından kaçınmak ve bazı engelleri geçmek için sudan dışarı sıçrayabilir.
Hydrofoil
Rol: Uçaksavar gemisi
Maliyet: $900
Üretim Binası: Seaport
Chain Gun: Hydrofoil'in ana silahı olan makineli tüfek zırhı fark etmeksizin tüm düşman hava birimlerini parçalayabilir. Ancak bu silah kara hedeflerine doğrultulamaz. Bu yüzden Hydrofoil karadan ve denizden gelecek her türlü saldırıya açıktır.
Weapons Jammer: Hydrofoil silah sistemlerini değiştirip sinyal bozucu kullanarak, tüm birimlerin ya da savunma binalarının silahlarını ve silahlarıyla ilgili özel güçlerini kullanmasını engeller.
Assault Destroyer
Rol: Amfibik saldırı aracı/Ağır tank/Anti-gemi ve denizaltı gemisi
Maliyet: $1500
Üretim Binası: Seaport
Main Cannon: Destroyer'ın önüne monte edilen ana silahı olan top, zırhlı düşman hedeflerine ağır hasar verebilir.
Blackhole Armour: Destroyer Blackhole Armour'u aktive ederek %25 zırh artışı kazanır. Ayrıca diğer birimlere doğrultulanlar dahil geminin yakınından gelen tüm hasarı emer.
Aircraft Carrier
Rol: Ağır bombardıman gemisi
Maliyet: $2000
Üretim Binası: Seaport
Blackout Missile: Aircraft Carrier bir Blackout Missile fırlatarak hedeflenen alanda elektromanyetik dalga yaratıp geçici olarak bölgedeki tüm araçları ve binaları 10 saniyeiğine devre dışı bırakabilir (High Technology geliştirmesiyle 13 saniye).