03-03-2016, 00:09
Bir bilgi olarak savaş oyunu tarzında bunun gibi taktiksel ölçekte oyunlarda savaş sisi emir komuta bazında aynı zamanda aynı hiyerarşideki birliklere karşı da uygulanır, müttefik birliklere de. Ulakların (atlı haberci) emirleri komutan üzerinden zamanında ulaştırması da bir stratejik derinlik sağlar. Hiyerarşiden kopmalar özellikle araya düşman birimler girmiş ise olası görünür ve emir vermek zorlaşır, savaş sisi artar.
Total War serisinin akıcı animasyonları ve tecrübesini bu yönde kullanımı arcade yönünü azaltır fakat campaign oyun açısından taktilsel boyuta biraz operasyonel işlev kazandırmak YZ yönünden problem çıkarabilir. Bu yönde yabancı oyuncu kitlesi üzerinden popüler talep bu yönde değil sanırım.
Total War serisinin akıcı animasyonları ve tecrübesini bu yönde kullanımı arcade yönünü azaltır fakat campaign oyun açısından taktilsel boyuta biraz operasyonel işlev kazandırmak YZ yönünden problem çıkarabilir. Bu yönde yabancı oyuncu kitlesi üzerinden popüler talep bu yönde değil sanırım.