Burada bahsedilen ordularda 200-500 birlik oluyor. Panzer Campaigns'teki ordular mevcut olarak daha düşük olmasına rağmen adet olarak daha çok birlik bulunduruyorlar. Gerçi birleştirmeden dolayı oyun alanında daha az birlik gözükecektir ama teoride adedi daha fazla.
Mesela bu France '14'ten bir kolordu, yaklaşık 30000 mevcutlu. Almanların her bir ordusunda bundan 5-6 adet var. Toplamda 60 civarı birliği olması lazım:
Bu dönemdeki Alman piyade tugayları normalde 2 kilometrelik hattı tutar (Şuradan geliyor, bir alayın hücuma kalkmayacaksa normal şartlarda bir piyade taburunun önde, ikisinin arkada olması lazım. Bir tugayda da iki alay var.). Derinliği de ona göre olmalı. Bir kolorduda 4 tugay olduğuna göre bu kolordunun tutması gereken hat 8-10 kilometre uzunluğunda olmalı. Tabii ki bunu cephenin her yerini örtmeye kalkışırken harfiyen yerine getirmek zor, bir de her birliği ön hatta tutmanın anlamı yok. Tabii ki sonraki dönemlerde bu düzen değişiyor ama ben savaşın başları için konuşuyorum.
Bu da Moscow '42'den bir kolordu, tam mevcudu 8000, burada 7000 civarı kalmış. 4. Panzer Grubu'nun iki motorize kolordusundan biri. Grubun bunlardan başka üç kolordusu daha var, onlar yaklaşık 10000 mevcutlu. Buradaki kolorduda 124 birlik var ama onların çoğu birleştirilmiş durumda. Tuttukları cephenin uzunluğu yaklaşık 12 kilometre ama bunun bir de derinlik kısmı var:
Mamafih, bana soracak olursan Japan '46 2v2/4v4 oynanabilir gibi. Fazladan oyuncu gelirse onlara da sonradan gelen Amerikan kolorduları ile Japonların sözde ordularından verebiliriz.
Ek: Şeyi yazmayı unutmuşum, FWWC'de genelde tümen ve üstü karargâhları kafamıza göre serbestçe ve hızlıca oynatamıyor oluşumuzu yazmayı unuttum. PzC'de böyle bir problem yok.
Ek 2: Mevcutları tabii ki savaşçı mevcudu, kolordunun aşçıları/borazancıları/imamları/inzibatı filan oraya dâhil değil.
Mesela bu France '14'ten bir kolordu, yaklaşık 30000 mevcutlu. Almanların her bir ordusunda bundan 5-6 adet var. Toplamda 60 civarı birliği olması lazım:
Bu dönemdeki Alman piyade tugayları normalde 2 kilometrelik hattı tutar (Şuradan geliyor, bir alayın hücuma kalkmayacaksa normal şartlarda bir piyade taburunun önde, ikisinin arkada olması lazım. Bir tugayda da iki alay var.). Derinliği de ona göre olmalı. Bir kolorduda 4 tugay olduğuna göre bu kolordunun tutması gereken hat 8-10 kilometre uzunluğunda olmalı. Tabii ki bunu cephenin her yerini örtmeye kalkışırken harfiyen yerine getirmek zor, bir de her birliği ön hatta tutmanın anlamı yok. Tabii ki sonraki dönemlerde bu düzen değişiyor ama ben savaşın başları için konuşuyorum.
Bu da Moscow '42'den bir kolordu, tam mevcudu 8000, burada 7000 civarı kalmış. 4. Panzer Grubu'nun iki motorize kolordusundan biri. Grubun bunlardan başka üç kolordusu daha var, onlar yaklaşık 10000 mevcutlu. Buradaki kolorduda 124 birlik var ama onların çoğu birleştirilmiş durumda. Tuttukları cephenin uzunluğu yaklaşık 12 kilometre ama bunun bir de derinlik kısmı var:
Mamafih, bana soracak olursan Japan '46 2v2/4v4 oynanabilir gibi. Fazladan oyuncu gelirse onlara da sonradan gelen Amerikan kolorduları ile Japonların sözde ordularından verebiliriz.
Ek: Şeyi yazmayı unutmuşum, FWWC'de genelde tümen ve üstü karargâhları kafamıza göre serbestçe ve hızlıca oynatamıyor oluşumuzu yazmayı unuttum. PzC'de böyle bir problem yok.
Ek 2: Mevcutları tabii ki savaşçı mevcudu, kolordunun aşçıları/borazancıları/imamları/inzibatı filan oraya dâhil değil.
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları