17-03-2024, 12:23
Kıyı balığı çözümü çok iyi. Benim aklıma gelen şey dock dışı binalar kıyıdan 1 tile uzakta yapılabiliyor olsundu ama bu çözüm çok daha iyi olmuş. Exploit olmaktan çıkıp taktik haline geldi olay, yine rakibinin kaynağını elinden almaya çalışabilirsin ama kendi odununu feda edeceksin ve bölgeyi kaybedersen rakibin binaları yıkıp balıkları da geri çıkarabilecek. Duvarlara kapı koyma yeteneği, zafer şartları ara yüzünün küçültülmesi ve garnizon birimlerinin binanın way point tarafından çıkması hepsi 10/10 QoL değişiklikleri. Özellikle sonuncusu defansif oynanışı (özellikle ramlere karşı) kolaylaştıracak. Bunu öngörüp ramlere biraz health vermişler zaten.
Sessiz sedasız cross-play de getirdiler. Şubattaki yayında neden bahsetmediler bundan merak ediyorum doğrusu.
Çok beklenen FFA sırasını Dominion moduyla çıkarmaları çok akıllıca. Bu kurallar nomad'i sıralı yapacaksalar gerekliydi. Outback Octagon'da gayet iyi çalışmıştı bu kurallar. Normal Nomad'de en sağlam taktik kargaşadan uzakta boomlamakken şimdi agresifliği de ödüllendiren bir halde olduğundan dengelenmiş oldu oyun. Çok fazla nomad oynadığımdan biliyorum genelde oyun şu şekilde şekilleniyor: En azından 1 kişi izole bir yere kurulur ve bu kişi wonder atar, 10 maçın 9'unda da savunmayı başarır çünkü diğerlerinin savaştan çıkan güçsüz ekonomileri vardır bundan daha önemlisi haritanın büyüklüğü yüzünden forward base kurma işine girişmeleri gerekir ve inanın bana 15 dakika hiç yeterli gelmiyor. Şimdi başkalarıyla yan yana başlayan ve o curcunadan sağ çıkan kişinin pop avantajı olacak. Daha kalabalık orduyla ilk saldırısını yapıp ilerleme kat edebilecek ya da fazladan nüfusu eko birimlerine harcayıp rakibin ekosuyla başa çıkabilecek. FFA'nın altın çağı geldi sonunda, custom lobilere elveda.
Denge değişikliklerin hepsi çok yerinde olmuş. Genel olarak baya sağlam yama. 20 Mart'ta geliyor.
Sessiz sedasız cross-play de getirdiler. Şubattaki yayında neden bahsetmediler bundan merak ediyorum doğrusu.
Çok beklenen FFA sırasını Dominion moduyla çıkarmaları çok akıllıca. Bu kurallar nomad'i sıralı yapacaksalar gerekliydi. Outback Octagon'da gayet iyi çalışmıştı bu kurallar. Normal Nomad'de en sağlam taktik kargaşadan uzakta boomlamakken şimdi agresifliği de ödüllendiren bir halde olduğundan dengelenmiş oldu oyun. Çok fazla nomad oynadığımdan biliyorum genelde oyun şu şekilde şekilleniyor: En azından 1 kişi izole bir yere kurulur ve bu kişi wonder atar, 10 maçın 9'unda da savunmayı başarır çünkü diğerlerinin savaştan çıkan güçsüz ekonomileri vardır bundan daha önemlisi haritanın büyüklüğü yüzünden forward base kurma işine girişmeleri gerekir ve inanın bana 15 dakika hiç yeterli gelmiyor. Şimdi başkalarıyla yan yana başlayan ve o curcunadan sağ çıkan kişinin pop avantajı olacak. Daha kalabalık orduyla ilk saldırısını yapıp ilerleme kat edebilecek ya da fazladan nüfusu eko birimlerine harcayıp rakibin ekosuyla başa çıkabilecek. FFA'nın altın çağı geldi sonunda, custom lobilere elveda.
Denge değişikliklerin hepsi çok yerinde olmuş. Genel olarak baya sağlam yama. 20 Mart'ta geliyor.