EU 4'te de mekanik geliştirmesi bulunuyor, misalen halihazırda olan bir savaş mekaniğinin kaleler getirilerek değiştirilmesi aslında mekaniğin ilk halinden hoşnutsuzluktan kaynaklanıyor, daha iyisi akla gelmişken eskiye takılmanın bir anlamı var mı? Fraksiyonlarda böyle. Mesela enstitü sistemi, yeni bir mekanikle eski olanın değiştirilmesi yine, Stellaris'ten bir farkı yok. Bu arada bunlar Anward'un kendi düşünceleri, bence kolektivist ve bireyci etikleri değiştirilmemeliydi, roleplaye çok daha büyük destek sağlıyorlardı. Fraksiyon sistemide eğlenceli mi olur, yorucu mu şu an kestiremiyorum.
Günlük: Stellaris - Prensip Değişimi ve Yeni Fraksiyon Sistemi
|
|
Bu Konudaki Yorumlar |
Stellaris - Prensip Değişimi ve Yeni Fraksiyon Sistemi - Yazar: Duman - 10-12-2016, 01:30
RE: Stellaris - Prensipler ve Fraksiyonlar - Yazar: Duman - 10-12-2016, 01:39
Stellaris - Prensip Değişimi ve Yeni Fraksiyon Sistemi - Yazar: Semavi7 - 10-12-2016, 08:57
Stellaris - Prensip Değişimi ve Yeni Fraksiyon Sistemi - Yazar: Awake - 10-12-2016, 10:54
Stellaris - Prensip Değişimi ve Yeni Fraksiyon Sistemi - Yazar: Justicar - 10-12-2016, 12:28
Stellaris - Prensip Değişimi ve Yeni Fraksiyon Sistemi - Yazar: Awake - 10-12-2016, 13:49
|
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi