Günlük: Stellaris - Prensip Değişimi ve Yeni Fraksiyon Sistemi
#4
EU 4'te de mekanik geliştirmesi bulunuyor, misalen halihazırda olan bir savaş mekaniğinin kaleler getirilerek değiştirilmesi aslında mekaniğin ilk halinden hoşnutsuzluktan kaynaklanıyor, daha iyisi akla gelmişken eskiye takılmanın bir anlamı var mı? Fraksiyonlarda böyle. Mesela enstitü sistemi, yeni bir mekanikle eski olanın değiştirilmesi yine, Stellaris'ten bir farkı yok. Bu arada bunlar Anward'un kendi düşünceleri, bence kolektivist ve bireyci etikleri değiştirilmemeliydi, roleplaye çok daha büyük destek sağlıyorlardı. Fraksiyon sistemide eğlenceli mi olur, yorucu mu şu an kestiremiyorum.
Ara
Cevapla
 


Bu Konudaki Yorumlar
Stellaris - Prensip Değişimi ve Yeni Fraksiyon Sistemi - Yazar: Awake - 10-12-2016, 10:54



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.