Günlük: HoI4 - Müzik, Mihver Otonomi Seviyeleri, Başarımlar ve Yapayzeka Geliştirmeleri #3
#7
Bence YZ nin başarısızlığının en büyük sebebi planlama yapması Hoi serisi içindeki en kötü YZ 4. oyunda ilk 3 oyunda cephe hattı çizme falan yoktu (3 te kozmetik olarak vardı sadece ) ve bence YZ şu ankine göre gayet başarılıydı. Paradox YZ'yı planlama olayına adapte edemiyor galiba yakında YZ nin planlama yapmasını kaldırırsa şaşırmam.
Ara
Cevapla
 


Bu Konudaki Yorumlar
HoI4 - Müzik, Mihver Otonomi Seviyeleri, Başarımlar ve Yapayzeka Geliştirmeleri #3 - Yazar: Lehr - 09-06-2017, 09:54



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.