Günlük: EU4 - Burgonya Görev Ağacı ve Veraset Krizi
#6
Basitçe anlatılan şeylerin sürekli sürekli tekrarlaması bazıları niye rahatsız etmiyor bende onu çözemiyorum. Biri sana ekmek yapmayı gösteriyorsa ondan nasıl pişirilmesi gerektiğini de göstermesini istersin. Yarında pişirmeyi göster demezsin. 2018 yılının özeleştirisi kendileri yaptılar. Son çıkan dlcler de başarısız olduklarını kendileri söylediler. Yönelmek istedikleri farklı konular olduklarını kendileri söylediler. Ana konulardan bir kaçı paralı asker, teknoloji maliyeti ve yıpranma vb savaş içi eylemlerdi. Bu konuyla alakalı içeriklerden bazıları hala daha açıklanmış değil. Plan ve programlarını 2 yıldır tamamlayamamış bir oyun geliştirme ekibinin hala daha aynı hataları tekrar etmesinden rahatsız olmamayı çözebilmiş değilim. Bitmeye yakın bile olmayan bir içerik paketini 2 ay önceden duyurmanın mantığı nedir. Heyecan mı yaratmak yoksa tepki mi çekmek.
Medeni Hayattan Bahseden Züppelere,
Barıştan Bahseden Kansızlara,
Maziyi İnkar Eden Namussuzlara İnanma..!
Millet, Kan Demektir.
Damarındaki Asil Kanda Türklük Varsa,
Zaten Savaşçılığı Duyacak Ve İsteyeceksin....
Ara
Cevapla
 


Bu Konudaki Yorumlar
EU4 - Burgonya Görev Ağacı ve Veraset Krizi - Yazar: Türk Şad - 05-05-2020, 22:22



Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.