Phantom Lancer:
- Phantom Rush artık düşmana ulaşıldığında 2 saniye boyunca 6/12/18/24 çeviklik sağlıyor. (İllüzyonları da etkiliyor.)
- Phantom Rush tetiklenme menzili 300’den 250’ye indirildi.
- Aghanim's Scepter eklendi. Spirit Lance yeteneğinin yakındaki düşmanlara sekmesini sağlar. Sekme menzili: 400. Sekme sınırı: 5
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +150 can YA DA +20 saldırı hızı
- Seviye 15: Bütün özelliklere +8 YA DA dolum süresinde %15 azalma
- Seviye 20: +%15 büyü direnci YA DA %15 savuşturma
- Seviye 25: +600 Phantom Rush menzili YA DA +20 güç
Phoenix:
- Sun Ray hasar türü Saf iken Büyüsel oldu.
- Sun Ray en fazla cana göre hasarı %1,25/2,5/3,75/5’ten %1,5/3,25/5/6,75’e yükseltildi.
- Sun Ray temel hasarı 10/15/20/25’ten 14/20/26/32’ye yükseltildi.
- Icarus Dive yavaşlatması %25’ten %28’e yükseltildi.
Kabiliyetler:
- Seviye 10: -20 canlanma süresi YA DA +175 can
- Seviye 15: +90 altın/dakika YA DA +12 güç
- Seviye 20: +10 zırh YA DA %8 büyü hasarı artırma
- Seviye 25: +2 Supernova hasar sayısı YA DA +1 Supernova sersemletme süresi
Puck:
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +8 zekâ YA DA +150 can
- Seviye 15: +40 hasar YA DA +20 hareket hızı
- Seviye 20: %8 büyü hasarı artırma YA DA +%20 büyü direnci
- Seviye 25: +300 altın/dakika YA DA +%75 Illusory Orb hızı/mesafesi
Pudge:
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +8 güç YA DA +2 mana yenilenmesi
- Seviye 15: +5 zırh YA DA +15 hareket hızı
- Seviye 20: +150 altın/dakika YA DA -35 canlanma süresi
- Seviye 25: +1,75 Flesh Heap istifi başına güç YA DA +120 Rot hasarı
Pugna:
- Nether Ward saniyelik mana yenilenmesi azaltması 1,5/3/4,5/6’dan %0,25/0,5/0,75/1 olacak şekilde düzenlendi.
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +3 mana yenilenmesi YA DA +150 can
- Seviye 15: -25 canlanma süresi YA DA +10 güç
- Seviye 20: Bütün özelliklere +10 YA DA +100 kullanım menzili
- Seviye 25: +%50 Life Drain iyileştirmesi YA DA +100 Nether Blast hasarı
Queen of Pain:
- Temel saldırı süresi 1,6’dan 1,5’e indirildi.
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +20 hasar YA DA +5 güç
- Seviye 15: Dolum süresinde %15 azalma YA DA +90 altın/dakika
- Seviye 20: +100 saldırı menzili YA DA +200 can
- Seviye 25: %70 büyüden can çalma (kahraman olmayanlar için bunun beşte biri) YA DA +35 zekâ
Razor:
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +15 hareket hızı YA DA +10 çeviklik
- Seviye 15: +5 zırh YA DA +150 kullanım menzili
- Seviye 20: +250 can YA DA +30 saldırı hızı
- Seviye 25: +175 saldırı menzili YA DA +14 Static Link hasar çalması
Riki:
- Aghanim's Scepter eklendi. Son yetenek seviyesinin süresini 4 artırır. Bir dost kahramanı hedefleyip süre boyunca onun içinde gizlenmeyi sağlar. Saldırılan alan hedeflenmiş dost kahramanı takip eder. 1000 kullanım menzilli.
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +15 hareket hızı YA DA +150 can
- Seviye 15: +10 çeviklik YA DA +%20 deneyim puanı kazanımı
- Seviye 20: +250 kullanım menzili YA DA bütün özelliklere +8
- Seviye 25: +0,4 Backstab çarpanı YA DA -4 Smokescreen dolum süresi
Rubick:
- Fade Bolt hasarı 75/150/225/300’den 80/160/240/320’ye yükseltildi.
- Fade Bolt zıplama başına hasar azaltması %4’ten %8’e yükseltildi.
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +60 altın/dakika YA DA +50 hasar
- Seviye 15: +150 can YA DA +15 zekâ
- Seviye 20: +75 kullanım menzili YA DA %8 büyü hasarı artırma
- Seviye 25: Dolum süresinde %20 azalma YA DA +400 Telekinesis Land menzili
Sand King:
- Burrow Strike Scepter geliştirmesi artık illüzyonlara değil sadece gerçek kahramanlara Caustic Finale uyguluyor.
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +200 mana YA DA +5 zırh
- Seviye 15: +%12 büyü direnci YA DA +15 hareket hızı
- Seviye 20: +350 can YA DA +120 altın/dakika
- Seviye 25: +4 Epicenter atımı YA DA +50 can yenilenmesi
Shadow Demon:
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +6 güç YA DA +10 hareket hızı
- Seviye 15: +75 kullanım menzili YA DA %6 büyü hasarı artırma
- Seviye 20: +%10 büyü direnci YA DA -25 canlanma süresi
- Seviye 25: +400 Demonic Purge hasarı YA DA -1 Shadow Poison hasarı
Shadow Fiend:
- Shadow Raze yetenek başlangıcı 0,67’den 0,55’e indirildi.
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +15 hareket hızı YA DA +20 saldırı hızı
- Seviye 15: %6 büyü hasarı artırma YA DA +175 can
- Seviye 20: %15 savuşturma YA DA Ruh başına +2 hasar
- Seviye 25: +150 saldırı menzili YA DA -7 Shadow Raze dolum süresi
Shadow Shaman:
- Mass Serpent Wards artık 175 alan hasarı vermiyor.
- Mass Serpent Wards hasarı 40/60/80’den 40/70/100 olacak şekilde düzenlendi.
- Mass Serpent Wards Scepter etkisi yenilendi. Artık Serpent Ward’lar iki birime tam hasarlı çoklu atış yapıyor.
- Scepter Mass Serpent Ward saldırı menzili 225’e yükseltildi.
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +150 can YA DA +15 hareket hızı
- Seviye 15: +100 kullanım menzili YA DA +%20 deneyim puanı kazanımı
- Seviye 20: -30 canlanma süresi YA DA +%20 büyü direnci
- Seviye 25: +1 Serpent Ward canı YA DA +3 Shackles süresi
Silencer:
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +4 zırh YA DA +7 zekâ
- Seviye 15: +200 can YA DA +60 altın/dakika
- Seviye 20: +30 saldırı hızı YA DA +%12 büyü direnci
- Seviye 25: +200 saldırı menzili YA DA +%20 Curse yavaşlatması
Skywrath Mage:
- Aghanim's Scepter’ı yenilendi. Skywrath Mage her yetenek kullanışında hedefin 700 alanındaki, kahramanlar öncelikli olmak üzere bir hedef de hedeflenir. Mesela, bir hedefe Ancient Seal kullanıldığında başka bir hedef de Ancient Seal ile hedeflenir. Bir alana Mystic Flare atıldığında, kahramanlar öncelikli olmak üzere yakınlardaki, o alanın içinde olmayan ama atılan yerin 700 alanı içinde olan bir hedefin olduğu alana da Mystic Flare atılır.
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +125 can YA DA +7 zekâ
- Seviye 15: +50 hasar YA DA +60 altın/dakika
- Seviye 20: +20 hareket hızı YA DA +%15 büyü direnci
- Seviye 25: -4 Ancient Seal dolum süresi YA DA +14 mana yenilenmesi
Slardar:
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +6 can yenilenmesi YA DA +175 mana
- Seviye 15: +200 can YA DA +25 saldırı hızı
- Seviye 20: +35 hasar YA DA +7 zırh
- Seviye 25: +20 güç YA DA +%10 darbe ihtimali
Slark:
- Aghanim's Scepter eklendi. Son yeteneğin dolum süresini 60’tan 30’a indirip Shadow Dance aktifini dost kahramanları da gizleyen 325 alanlı bir yeteneğe çevirir.
Kabiliyetler:
- Seviye 10: %10 can çalma YA DA +15 hasar
- Seviye 15: +15 çeviklik YA DA +10 güç
- Seviye 20: +250 can YA DA +25 saldırı hızı
- Seviye 25: +3 Pounce bağlaması YA DA bütün özelliklere +12
Sniper:
- Aghanim's Scepter eklendi. Assassinate yeteneğini 400 alan hedefli bir yeteneğe çevirir. Kullanıldığında hedefteki birimlere kilitlenir ve sürenin sonunda alandaki düşman kontrolündeki birimlere 2,8 kat hasar veren bir kritik vuruş ve Headshot fırlatır.
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +4 mana yenilenmesi YA DA +15 saldırı hızı
- Seviye 15: +20 Shrapnel saniye başına hasarı YA DA +200 can
- Seviye 20: +8 zırh YA DA dolum süresinde %25 azalma
- Seviye 25: +100 saldırı menzili YA DA +4 Shrapnel şarjı
Spectre:
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +20 hasar YA DA +5 zırh
- Seviye 15: Bütün özelliklere +6 YA DA +15 hareket hızı
- Seviye 20: +25 saldırı hızı YA DA +12 güç
- Seviye 25: -10 Spectral Dagger dolum süresi YA DA +400 can
Spirit Breaker:
Kabiliyetler:
- Seviye 10: Bütün özelliklere +5 YA DA +15 hareket hızı
- Seviye 15: +20 hasar YA DA +5 zırh
- Seviye 20: +120 altın/dakika YA DA -40 canlanma süresi
- Seviye 25: +%17 Greater Bash ihtimali YA DA +500 Charge of Darkness hızı
Storm Spirit:
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +20 hasar YA DA +3 mana yenilenmesi
- Seviye 15: +175 can YA DA +10 zekâ
- Seviye 20: +40 saldırı hızı YA DA +7 zırh
- Seviye 25: +0,75 Electric Vortex süresi YA DA %10 büyü hasarı artırma
Sven:
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +6 güç YA DA +200 mana
- Seviye 15: +15 hareket hızı YA DA bütün özelliklere +6
- Seviye 20: +30 saldırı hızı YA DA %15 savuşturma
- Seviye 25: +65 hasar YA DA -5 Stormbolt dolum süresi
Techies:
Yenilendi:
- Land Mines yeteneğinin adı artık Proximity Mines.
- Proximity Mines mayınları artık Gerçek Görüş ile görülemiyor, onun yerine 400 alanında bir düşman varsa görünür hâle geliyor.
- Proximity Mines alanda bir düşman 1,6 saniye boyunca alanda durduğunda patlıyor.
- Proximity Mines aktive edilmek ve görünmez olmak için 1,75 saniyeye ihtiyaç duyuyor.
- Proximity Mines artık saldırı hamlesi ile kendisine saldırılabilir değil.
- Proximity Mines hasar türü artık Büyüsel.
- Proximity Mines dolum süresi 9/8/7/5’ten 12’ye yükseltildi.
- Proximity Mines hasarı 150/190/225/260’tan 225/400/575/750’ye yükseltildi.
- Proximity Mines mana bedeli 110/130/150/170.
- Proximity Mines alanda belli bir yarıçaptan sonra yarı hasar vermek yerine tam hasar veriyor.
- Proximity Mines artık başka bir Proximity Mines alanının (400) içine konamıyor.
- Proximity Mines 1 cana sahip.
- Proximity Mines binalara %25 hasar veriyor.
- Proximity Mines ödülü 10/14 altın/deneyim puanından 30/0 altın/deneyim puanına çıkarıldı.
- Proximity Mines artık yerleştirildiği seviyede değil, yeteneğin o anki seviyesine göre hasar veriyor.
- Proximity Mines mayınlarına saldırabilmek için mayınlara doğrudan hedef alınmalı.
- Quell artık Proximity Mines mayınlarını hedefleyemiyor. (Quelling Blade, Iron Talon, Battle Fury.)
- Suicide Squad Attack Blast Off ile değiştirildi.
- Blast Off 400 alan etkili ve 1000 kullanım menzilli, Techies’i hedef konuma fırlatıp patlatan bir büyüdür.
- Blast Off 300/400/500/600 büyüsel hasar verir ve düşmanları 4/5/6/7 saniye boyunca susturur.
- Blast Off hedefe indiğinde kullanana kendisinin en fazla canının %50’si kadar hasar verir.
- Blast Off yeteneğinin dolum süresi 35 saniyedir.
- Blast Off yeteneğinin 1 saniye kullanım süresi vardır.
- Stasis Trap artık rakiplerini sersemletmek yerine yere bağlıyor.
- Stasis Trap artık 1,5 saniye patlama gecikmesine sahip değil.
- Stasis Trap aktifleşme süresi 1,5 saniyeden 2 saniyeye çıkarıldı.
- Stasis Trap tetiklenme yarıçapı 450’den 400’e indirildi.
- Stasis Trap etki yarıçapı 450’den 600’e yükseltildi.
- Stasis Trap yere bağlama süresi 2/3/4/5.
- Stasis Trap artık süresiz kalıyor.
- Stasis Trap artık görüş vermiyor ama patlamada alanı gösteriyor.
- Remote Mines artık 0,25 saniye patlama gecikmesine sahip.
- Remote Mines kullanım süresi 1,5’tan 1’e indirildi.
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +20 hareket hızı YA DA +2 mana yenilenmesi
- Seviye 15: +%25 deneyim puanı kazanımı YA DA +200 kullanım menzili
- Seviye 20: 120 altın/dakika YA DA -60 canlanma süresi
- Seviye 25: +400 Blast Off hasarı YA DA dolum süresinde %15 azalma
Templar Assassin:
- Psi Blades artık Templar Assassin illüzyonları saldırdığında da çalışıyor.
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +25 saldırı hızı YA DA +15 hareket hızı
- Seviye 15: Bütün özelliklere +6 YA DA %12 savuşturma
- Seviye 20: +250 can YA DA +40 hasar
- Seviye 25: +3 Refraction kalkanı YA DA -30 canlanma süresi
Terrorblade:
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +6 can yenilenmesi YA DA +15 saldırı hızı
- Seviye 15: +25 hasar YA DA +175 can
- Seviye 20: +15 çeviklik YA DA +15 hareket hızı
- Seviye 25: Bütün özelliklere +15 YA DA -30 Sunder dolum süresi
Tidehunter:
- Gush atkı hızı 4000’den 2500’e indirildi.
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +50 hasar YA DA +150 can
- Seviye 15: +7 zırh YA DA +%30 deneyim puanı kazanımı
- Seviye 20: +6 mana yenilenmesi YA DA +15 güç
- Seviye 25: -5 Gush zırhı YA DA dolum süresinde %20 azalma
Timbersaw:
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +150 can YA DA +%10 deneyim puanı kazanımı
- Seviye 15: +14 can yenilenmesi YA DA +15 zekâ
- Seviye 20: %5 büyü hasarı artırma YA DA +125 kullanım menzili
- Seviye 25: +%6 Whirling Death özellik düşürmesi YA DA +20 güç
Tinker:
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +8 zekâ YA DA +5 zırh
- Seviye 15: +200 zırh YA DA %4 büyü hasarı artırma
- Seviye 20: +75 kullanım menzili YA DA +%15 büyü direnci
- Seviye 25: %20 büyüden can çalma (kahraman olmayanlar için bunun beşte biri) YA DA +100 Laser hasarı
Tiny:
- Craggy Exterior zırhı 2/3/4/5’ten 3/4/5/6’ya yükseltildi.
- Craggy Exterior denk gelmesi artık 300 menzilli değil, sadece yakın dövüşçü kahramanları etkiliyor.
- Craggy Exterior denk gelmesi hasarı 25/35/45/55’ten 40/50/60/70’e yükseltildi.
- Craggy Exterior ihtimali %10/15/20/25’ten %25 olacak şekilde düzenlendi.
- Craggy Exterior sersemletme süresi 1/1,25/1,5/1,75’ten 0,5/1/1,5/2 olacak şekilde düzenlendi.
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +6 güç YA DA +10 zekâ
- Seviye 15: +45 hasar YA DA +15 hareket hızı
- Seviye 20: +25 saldırı hızı YA DA +14 mana yenilenmesi
- Seviye 25: Dolum süresinde %20 azalma YA DA +200 Avalanche hasarı
Treant Protector:
Yenilendi:
- Nature’s Guise artık pasif yetenek. Bir ağacın 265 menzili içinde saldırmadan 6/5/4/3 saniye bulunulduğunda görünmez olunur ve fazladan %16/22/28/34 hareket hızı kazanılır. Görünmezken saldırıldığında hedef 1/1,4/1,8/2,2 saniye darbe yer. Ağaçla aradaki mesafenin menzil dışında olunduğundan dolayı sona eren görünmezlik bitmeden önce yine 0,75 kontrol süresi vardır. Görünmezlikten çıkarken yapılan saldırı ıskalayamaz. Görünmez iken yetenekler kullanılabilir.
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +30 saldırı hızı YA DA +2 mana yenilenmesi
- Seviye 15: +90 altın/dakika YA DA +25 hareket hızı
- Seviye 20: Dolum süresinde %15 azalma YA DA +65 hasar
- Seviye 25: +5 Living Armor kalkanı YA DA %20 ihtimal 2 saniye darbe
Troll Warlord:
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +6 güç YA DA +10 çeviklik
- Seviye 15: +15 hareket hızı YA DA +6 zırh
- Seviye 20: +300 can YA DA +40 hasar
- Seviye 25: -7 Whirling Axes dolum süresi YA DA +%20 büyü direnci
Tusk:
- Walrus Kick menzili 900’den 1400’e yükseltildi.
- Walrus Punch saldırı menzili 128’den 150’ye yükseltildi.
- Walrus Kick saldırı menzili 128’den 150’ye yükseltildi.
- Walrus Punch yeteneğinin 1. ve 2. seviyelerde Scepter envanterdeyken eski dolum süresine sahip olması hatası düzeltildi. (36/24/12 iken 20/16/12 oldu.)
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +%20 deneyim puanı kazanımı YA DA +30 hasar
- Seviye 15: +15 güç YA DA +90 altın/dakika
- Seviye 20: +6 zırh YA DA +%10 büyü direnci
- Seviye 25: +500 can YA DA +%150 Walrus Punch kritik vuruşu
Underlord:
- Kaptan Modu’na eklendi.
- Pit of Malice artık büyü bağışıklığından geçmiyor.
- Pit of Malice artık engellemiyor.
- Pit of Malice artık hasar vermiyor.
- Pit of Malice yere bağlama süresi 1/1,5/2/2,5’tan 0,9/1,2/1,5/1,8’e yükseltildi.
- Pit of Malice artık birimleri 3,5 saniyede bir etkiliyor.
- Pit of Malice süresi 7’den 12’ye yükseltildi.
- Pit of Malice yarıçapı 275’ten 375’e yükseltildi.
- Pit of Malice yetenek başlangıcı 0,6’dan 0,45’e indirildi.
- Pit of Malice dolum süresi 21/18/15/12’den 30/26/22/18’e çıkarıldı.
- Dark Rift alanı 450’den 600’e çıkarıldı.
- Dark Rift gecikmesi 5/4/3’ten 6/5/4’e çıkarıldı.
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +4 zırh YA DA +2 mana yenilenmesi
- Seviye 15: +200 can YA DA %8 büyü hasarı artırma
- Seviye 20: +50 saldırı hızı YA DA +100 kullanım menzili
- Seviye 25: +0,4 Pit of Malice yere bağlaması YA DA +50 can yenilenmesi
Undying:
- Flesh Golem can yenilemesi kahraman başına %6’dan %10’a yükseltildi.
Kabiliyetler:
- Seviye 10: -30 canlanma süresi YA DA +90 altın/dakika
- Seviye 15: +%30 deneyim puanı kazanımı YA DA +300 can
- Seviye 20: Bütün özelliklere +10 YA DA +20 hareket hızı
- Seviye 25: +40 Tombstone zombi hasarı YA DA +12 zırh
Ursa:
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +25 hasar YA DA +%8 büyü direnci
- Seviye 15: +5 zırh YA DA +20 saldırı hızı
- Seviye 20: +15 hareket hızı YA DA +250 can
- Seviye 25: +10 Fury Swipes hasarı YA DA bütün özelliklere +14
Vengeful Spirit:
- Wave of Terror hasar türü Saf iken Büyüsel oldu.
- Wave of Terror hasarı 30/50/70/90’dan 45/70/95/120’ye yükseltildi.
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +%8 büyü direnci YA DA +25 saldırı hızı
- Seviye 15: +100 Magic Missile hasarı YA DA bütün özelliklere +8
- Seviye 20: +50 hasar YA DA +20 hareket hızı
- Seviye 25: +%20 Vengeful Aura hasarı YA DA Magic Missile büyü bağışıklığından geçer.
Venomancer:
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +%20 deneyim puanı kazanımı YA DA +20 hareket hızı
- Seviye 15: +175 can YA DA +150 kullanım menzili
- Seviye 20: +%15 büyü direnci YA DA +75 hasar
- Seviye 25: 3 katı Plague Ward canı/hasarı YA DA -60 canlanma süresi
Viper:
- Nether Toxin temel hasarı 2,5/5/7,5/10’dan 3/6/9/12’ye yükseltildi. (En fazla hasarı 40/80/120/160’tan 48/96/144/192’ye yükseltildi.)
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +15 hasar YA DA +125 can
- Seviye 15: +7 güç YA DA +14 çeviklik
- Seviye 20: +7 zırh YA DA +75 saldırı menzili
- Seviye 25: Poison Attack binalara da etki eder YA DA +80 Viper Strike saniye başına hasarı
Visage:
- Gravekeeper’s Cloak temel hasar eşiği 15’ten 50’ye yükseltildi.
- Gravekeeper’s Cloak artık bütün hasarı katman başına %8/12/16/20 azaltıyor.
- Gravekeeper’s Cloak yenilenme süresi 3’ten 6/5/4/3 olacak şekilde düzenlendi.
- Gravekeeper’s Cloak artık kahramanın 900 mesafesindeki Familiar’ları da etki ediyor. (Engelledikleri hasar Visage’deki istif sayısına bağlıdır.)
- Summon Familiars dolum süresi 180/160/140’tan 160/145/130’a indirildi.
- Familiar’ların artık 500/750/1000 canı var. (3 vuruş yerine.)
- Familiar’lar artık can yenilenme etkileriyle normal şekilde etkileşebiliyorlar.
- Familiar’lar artık Stone Form ile saldırı hasarlarını yenileyemiyor.
- Familiar’ların saldırı hasarı yükü yenilenme süresi 15’ten 2’ye indirildi.
- Familiar’lar artık büyü bağışıklı değil.
- Familiar’lar artık %35 büyü direncine sahip.
- Familiar’ların hareket hızı 380/390/400’den 430’a yükseltildi.
- Familiar’ların yük başına verdiği hasar 8/14/22’den 8/16/24 olacak şekilde düzenlendi.
- Stone Form süresi 8’den 6’ya indirildi.
- Stone Form dolum süresi 20’den 14’e indirildi.
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +60 altın/dakika YA DA +%15 deneyim puanı kazanımı
- Seviye 15: +50 hasar YA DA +100 kullanım menzili
- Seviye 20: +250 can YA DA -30 canlanma süresi
- Seviye 25: %20 büyü hasarı artırma YA DA +120 Familiar hareket hızı
Warlock:
- Fatal Bonds mana bedeli 120’den 140’a çıkarıldı.
- Fatal Bonds yeteneğinin arındırıldıktan sonra da hasar vermesi düzeltildi.
Kabiliyetler:
- Seviye 10: Bütün özelliklere +6 YA DA +%15 deneyim puanı kazanımı
- Seviye 15: +125 kullanım menzili YA DA +20 hareket hızı
- Seviye 20: +350 can YA DA -30 canlanma süresi
- Seviye 25: Chaotic Offering golemleri için büyü bağışıklığı YA DA +15 Chaotic Offering Golem zırhı
Weaver:
- Çeviklik artışı 2,5’tan 2,8’e yükseltildi.
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +6 kuvvet YA DA +30 Shukuchi hasarı
- Seviye 15: +25 hasar YA DA Bütün özelliklere +7
- Seviye 20: +200 can YA DA +15 çeviklik
- Seviye 25: +200 Shukuchi hareket hızı YA DA +%20 büyü direnci
Windranger:
- Powershot isabet eden birim başına hasar azalması %10’dan %20’ye çıkarıldı.
- Powershot hasarı 120/200/280/360’tan 120/220/320/420 olacak şekilde düzenlendi.
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +15 hasar YA DA +4 mana yenilenmesi
- Seviye 15: +150 can YA DA +13 zekâ
- Seviye 20: %12 büyü hasarı artırma YA DA +%12 büyü direnci
- Seviye 25: +100 saldırı menzili YA DA -5 Powershot dolum süresi
Winter Wyvern:
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +8 zekâ YA DA +5 güç
- Seviye 15: +15 hareket hızı YA DA +40 hasar
- Seviye 20: +120 altın/dakika YA DA -35 canlanma süresi
- Seviye 25: -3 Splinter Blast dolum süresi YA DA +%15 Arctic Burn yavaşlatması
Witch Doctor:
- Saniyelik Maledict hasarı 5/10/15/20’den 7/14/21/28’e yükseltildi.
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +200 can YA DA +%20 deneyim puanı kazanımı
- Seviye 15: +75 hasar YA DA -35 canlanma süresi
- Seviye 20: +8 zırh YA DA +%15 büyü direnci
- Seviye 25: +150 Death Ward saldırı menzili YA DA +20 Voodoo Restoration can yenilemesi
Wraith King:
- Reincarnation dolum süresi 260/160/60’tan 240/140/40’a indirildi.
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +15 hasar YA DA +8 zekâ
- Seviye 15: +15 hareket hızı YA DA +200 can
- Seviye 20: +40 saldırı hızı YA DA +20 güç
- Seviye 25: Reincarnation mana bedeli kalkar YA DA +%20 Vampiric Aura can çalması
Zeus:
- Aghanim's Scepter'ı yenilendi. Haritanın herhangi bir yerinde fırtına bulutu oluşturan Nimbus yeteneğini ekler. Bulut otomatik olarak 2,5 saniyede bir (dolum süresi azaltmayla azaltılabilir) 500 alanda en yakın düşman üstüne Lightning Bolt kullanır. Bulut 50 saniye sürer. Dolum süresi: 50. Mana bedeli: 275. Öldürmek için menzilli kahramanların 8 vuruşa (yakın dövüşçülerin 4 vuruşa, kahraman olmayanların 16 vuruşa) ihtiyacı vardır, 100 altın ödülü verir. Nimbus çağırmanın kullanma menzili globaldir.
Kabiliyetler:
- Seviye 10: +2 mana yenilenmesi YA DA +150 can
- Seviye 15: +5 zırh YA DA +%10 büyü direnci
- Seviye 20: +30 hareket hızı YA DA -35 canlanma süresi
- Seviye 25: +%1,5 Static Field hasarı YA DA +200 kullanım menzili