İleti Sayısı: 529
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
1
Bildiğin üzere seçerken bölgesel ve mit olarak farklı kategorilerde değerlendirilmekte.
Grek olarak Zeus veya Poseidon
Mısır olarak Isis
Kuzeyli olarak Odin veya Thor
Atlanteans olarak Kronos veya Gaia(Gaia fazla ekonomik olup 2v2 maçlarda daha fazla iş yapar.)
Çinli olarak fazla bir öneri yapamayacağım fazla oyun atmadım.
Greklerle oyunu hızlıca öğrenmen daha zevkli ve daha iyi olacaktır.
Aşağıdaki 1 üye Leon nickli üyenin bu iletisini beğendi:1 üye Leon nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• Attila the Hun
İleti Sayısı: 5,874
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
37
Yeni başlıyosan Greek oyna.
İleti Sayısı: 62
Üyelik Yılı: 2019
Imperium:
5
Şimdi zorluk sırası olarak bahsedersek oyuna yeni başlamış birisi için en zordan kolaya doğru ;
Mısır/İskandinav/Yunan/Atlantis----Çini saymıyorum çin daha çözülmediğinden onun zorluğuna bir şey diyemem ama yunandan bir tık daha zor sanırım.
Oyuna yeni başlamış birisi için ben oyunu biraz öğrenmesi için oranos tavsiye ediyorum. Oranos oynaması/öğrenmesi en kolay tanrı.
Oranos oynayıp oyunun mantığını çözüp ondan sonra yunan sonra mısır en son iskandinav oynamanızı tavsiye ederim.
Neden en son iskandinav sorusunun cevabı çünkü iskandinav diğer tanrılara göre biraz daha farklı.Dwarf(cüce) olayı çoğu şeyi değiştiriyor.
Zorluk olarak mısırdan daha kolay çünkü bilincek şeyler mısıra göre daha kısıtlı.
Dwarf basım sırası biraz karışık olduğundan iskandinavı sona saklayın.
Yunanlarda Zeus
Mısırda Ra
İskandinavda Thor
Atlantiste Oranos
Irkları denerken ilk bu tanrılarla başlayın çünkü aralarında en kolayı bunlar.
İleti Sayısı: 1
Üyelik Yılı: 2020
Imperium:
0
Baya önce mesaj yazılan bir konu ama soru ve cevap dediği için sanırım yanlış bir şey yapmıyorum. Bir fikir danışmak istedim, atölyede güzel senaryo modları gördüm bunları Türkçeye çevirip paylaşsam acaba insanların yararına olur mu yoksa boşa kürek mi çekmiş olurum?
•
İleti Sayısı: 2,027
Üyelik Yılı: 2019
Imperium:
28
Bana sorarsan vaktini güncel oyunları için harca.
•
İleti Sayısı: 529
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
1
Tecrübe kazanırsın,vaktin boşa geçmez fakat Türkçe strateji oyun oynayan kitlenin sayısı diğer oyun türlerine göre az.
•
İleti Sayısı: 350
Üyelik Yılı: 2018
Imperium:
1
Bana sorarsan Duman bey gibi biri olmayacaksan vaktini oyunlara harcama D
•
İleti Sayısı: 787
Üyelik Yılı: 2018
Imperium:
6
23-11-2020, 21:24
(Son Düzenleme: 23-11-2020, 21:25, Düzenleyen: Aiakos.)
greekte çıkan 3 başlı titanda 7349 can var ama diğer titanların tümünde 7000 can var kronosta da varmış sanırım böyle bişey nasıl yapabilirim bu can bonusu eklemeyi
€20
•
İleti Sayısı: 5,874
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
37
23-11-2020, 21:34
(Son Düzenleme: 23-11-2020, 21:50, Düzenleyen: Voidian.)
Araştırmayla güçlendirme değil de onların hepsinin kendiliğinden farklı bir avantajı olması lazım. Örneğin Atlantis'teki Titan'ın canı daha az ama yavaş ta olsa kendi kendine can yeniliyor.
•
İleti Sayısı: 12,376
Üyelik Yılı: 2017
Imperium:
100
Dionysus ile birlikte gelen can buff'u ile 7349 oluyor.
•
İleti Sayısı: 3,665
Üyelik Yılı: 2017
Imperium:
54
Yeni bir oyuncu için İlah ya da medeniyet öneriniz var mıdır?
•
İleti Sayısı: 6,431
Üyelik Yılı: 2019
Imperium:
79
Bu Avengerlara karşı ne yapmak lazım? Girdap gibi dönünce yakın dövüşçü herolarımın da canını eritiyorlar, onlar yüzünden Fall of the Trident'te 12. bölüm olan Light Sleeper'da sıkışıp kaldım.
•
İleti Sayısı: 12,376
Üyelik Yılı: 2017
Imperium:
100
Biraz cheesy olabilir ama dandik 2-3 birim ile özelliklerini kullandırtıp sonra herolar ile girmeyi deneyebilirsin.
•
İleti Sayısı: 3,992
Üyelik Yılı: 2019
Imperium:
53
MP için uzun vadede sürekli üretim yapabilmek için ideal sivil sayıları kaynaklar için kaç olmalı? 40-15-40 gibi bir şablon bekliyorum.
•
İleti Sayısı: 12,376
Üyelik Yılı: 2017
Imperium:
100
Bu ordu kompozisyonuna, bizzat ve karşısında oynanan medeniyete göre tamamen fark gösterebiliyor. Örneğin diğer AoE oyunlarının aksine AoM'da "trash unit" yoktur, tüm birimler için altın gerekir. Bu yüzden ordu üretimine devam için sağlıklı bir altın geliri elzemdir. Genel itibariyle menzilli birimler odun, yakıncı birimler et gerektirir. Bunlar için atanması gereken işçi sayısı ise yukarıda belirttiğim unsurlar devasa fark yaratacaktır, şu kadar olsa yeter demek pek mümkün değil ama genel olarak kaynak üretimine ayrılan nüfus aksi gerekmediği sürece azami miktarda olmalıdır. Bunun ne zaman azaltılacağı ya da nasıl atanacağı şablonlara göre değil, oyun sırasındaki durumlara göre alınacak kararlara göre belirlenmelidir. Şablon yapısı genel olarak ikinci çağa geçmeden önceki zaman dilimini kapsıyor.
•