22-02-2019, 16:52
(Son Düzenleme: 25-07-2021, 22:08, Düzenleyen: Attila the Hun.)
Scout - İzci
İzciler antik çağın keşif birimleridir, hiç bir teknolojik araştırma gerektirmeden eğitilebilirler. Gathering Storm eklentisine sahipseniz Skirmisher, değilseniz Ranger birimine geliştirilirler.
- Üretim Maliyeti: 30
- Satın Alma Maliyeti: 120
- Savaş Gücü: 10
- Hareket Puanı: 3
- Tribal Village aktif ettiğinde 5, doğal harika buduğunda 10 tecrübe puanı kazanır.
- Endüstriyel Çağ'da Ranger birimine dönüştürülebilir. Eğer Gathering Storm eklentisine sahipseniz Orta Çağ'da Skirmisher birimine dönüştürülebilir.
Okihtcitaw
Cree özel birimi, izcinin yeri alır.
- Üretim Maliyeti: 40
- Satın Alma Maliyeti: 160
- Savaş Gücü: 20
- Hareket Puanı: 3
- Terfi alarak başlar.
Warrior - Savaşçı
Savaşçılar antik çağın savaş birimleridir, hiç bir teknolojik araştırma gerektirmeden eğitilebilirler.
- Üretim Maliyeti: 40
- Satın Alma Maliyeti: 160
- Savaş Gücü: 20
- Hareket Puanı: 2
- Anti Süvari birimlerine karşı +10 savaş gücü kazanır.
- Bakım maliyetleri yoktur.
- Klasik Çağ'da Kılıçlı birimine yükseltilebilir.
Eagle Warrior
Aztek özel birimi, savaşçının yerini alır. Hiç bir teknolojik araştırma gerektirmeden eğitilebilirler.
- Üretim Maliyeti: 65
- Satın Alma Maliyeti: 260
- Savaş Gücü: 28
- Hareket Puanı: 2
- Anti Süvari birimlerine karşı +10 savaş gücü kazanır.
- Yendikleri düşman birliklerini ele geçirerek İşçiye dönüştürürler.
- Klasik Çağ'da Kılıçlı birimine yükseltilebilir.
Slinger - Sapancı
Antik çağ menzili birimi. Hiç bir teknolojik araştırma gerektirmeden eğitilebilirler.
- Üretim Maliyeti: 35
- Satın Alma Maliyeti: 140
- Savaş Gücü: 5
- Menzili Savaş Gücü: 15
- Menzil: 1
- Hareket Puanı: 2
- Bakım maliyetleri yoktur.
- Aynı çağdaki okçu birimine yükseltilebilir.
Archer - Okçu
Antik çağ menzili birimi. Archery teknoloji araştırıldıktan sonra eğitilebilir, sapancının yerini alır.
- Üretim Maliyeti: 60
- Satın Alma Maliyeti: 240
- Savaş Gücü: 15
- Menzili Savaş Gücü: 25
- Menzil: 2
- Hareket Puanı: 2
- Bakım Maliyeti: 1
- Orta Çağ'da Crossbow yükseltmesi yapılabilir.
Pítati Archer
Nubia özel birimi, okçunun yerini alır. Archery teknoloji araştırıldıktan sonra eğitilebilir.
- Üretim Maliyeti: 70
- Satın Alma Maliyeti: 280
- Savaş Gücü: 17
- Menzili Savaş Gücü: 30
- Menzil: 2
- Hareket Puanı: 3
- Bakım Maliyeti: 1
- Orta Çağ'da Crossbow yükseltmesi yapılabilir.
Spearman - Mızraklı
Mızraklılar antik çağ anti-süvari birimlerdir. Bronze Working teknolojisi araştırıldıktan sonra eğitilebilirler.
- Üretim Maliyeti: 65
- Satın Alma Maliyeti: 260
- Savaş Gücü: 25
- Hareket Puanı: 2
- Bakım Maliyeti: 1
- Süvari birimlerine karşı +10 Savaş Gücü kazanır.
- Orta Çağ'da Kargılı birimine yükseltilebilir.
Hoplite
Yunanistan özel birimi, mızraklı yerine geçer. Bronze Working teknolojisi araştırıldıktan sonra eğitilebilirler.
- Üretim Maliyeti: 65
- Satın Alma Maliyeti: 260
- Savaş Gücü: 25
- Hareket Puanı: 2
- Bakım Maliyeti: 1
- Süvari birimlerine karşı +10 Savaş Gücü kazanır.
- Yanında başka bir Hoplite birimi daha varsa +10 Savaş Gücü ile savaşır.
- Orta Çağ'da Kargılı birimine yükseltilebilir.
Heavy Chariot - At Arabası
At Arabaları antik çağ ağır süvari birimlerdir. Wheel teknolojisi araştırıldıktan sonra eğitilebilirler.
- Üretim Maliyeti: 65
- Satın Alma Maliyeti: 260
- Savaş Gücü: 28
- Hareket Puanı: 2
- Bakım Maliyeti: 1
- Tura başladığı alan orman veya tepelik değilse +1 Hareket Puanı kazanır.
- Orta Çağ'da Şövalye birimine yükseltilebilir.
War Cart
Sümer özel birimi, at arabasının yerini alır. Hiç bir teknolojik araştırma gerektirmeden eğitilebilirler.
- Üretim Maliyeti: 55
- Satın Alma Maliyeti: 220
- Savaş Gücü: 30
- Hareket Puanı: 3
- Bakım maliyeti yoktur.
- Tura başladığı alan orman veya tepelik değilse +1 Hareket Puanı kazanır.
- Anti-süvari birimlere karşı dezavantajı yoktur.
- Zone of Control'den etkilenmez.
- Orta Çağ'da Şövalye birimine yükseltilebilir.
Maryannu Chariot Archer
Mısır özel birimi, Wheel teknolojisi araştırıldıktan sonra eğitilebilirler.
- Üretim Maliyeti: 120
- Satın Alma Maliyeti: 480
- Savaş Gücü: 25
- Menzili Savaş Gücü: 35
- Menzil: 2
- Hareket Puanı: 2
- Bakım Maliyeti: 2
- Tura başladığı alan orman veya tepelik değilse +2 Hareket Puanı kazanır.
- Orta Çağ'da Crossbow yükseltmesi yapılabilir.
Galley - Kadırga
Antik Çağ savaş gemisi , Sailing teknolojisi araştırıldıktan sonra eğitilebilirler.
- Üretim Maliyeti: 65
- Satın Alma Maliyeti: 240
- Savaş Gücü: 25
- Hareket Puanı: 3
- Bakım Maliyeti: 1
- Sadece kıyı bölgelerinde hareket edebilir.
- Rönesans Çağı'nda Caravel yükseltmesi yapılabilir.
Viking Longship
Norveç özel birimi, kadırganın yerini alır. Sailing teknolojisi araştırıldıktan sonra eğitilebilirler.
- Üretim Maliyeti: 65
- Satın Alma Maliyeti: 260
- Savaş Gücü: 30
- Hareket Puanı: 3
- Bakım Maliyeti: 1
- Kıyı bölgesindeyken yanındaki sivil birimleri ele geçirebilir veya toprakları yağmalayabilir.
- Kıyı bölgelerinde +1 Hareket Puanı
- Rönesans Çağı'nda Caravel yükseltmesi yapılabilir.
Bireme
Fenike özel birimi, kadırganın yerini alır. Sailing teknolojisi araştırıldıktan sonra eğitilebilirler.
- Üretim Maliyeti: 65
- Satın Alma Maliyeti: 240
- Savaş Gücü: 30
- Hareket Puanı: 4
- Bakım Maliyeti: 1
- Dört alan etrafındaki dost ticaret gemileri yağmalanamaz.
- Rönesans Çağı'nda Caravel yükseltmesi yapılabilir.
Battering Ram - Koç Başı
Antik Çağ destek birimi. Masonary teknolojisi araştırıldıktan sonra eğitilebilirler.
- Üretim Maliyeti: 65
- Satın Alma Maliyeti: 240
- Hareket Puanı: 2
- Bakım Maliyeti: 1
- Bir şehir veya Encampment yanına konuşlandırılırsa etraftaki tüm yakın dövüş birimleri duvarlara daha çok hasar verir.
- Endüstriyel Çağ'da Medic yükseltmesi yapılabilir.