Dota 2 - Gondar, the Bounty Hunter
#1
Bounty Hunter Türkçe Bilgi:

6.88f'ye uygundur.

Bounty_Hunter.png?version=eafd579ef083ee...4d0176d498
40px-Strength_attribute_symbol.png?versi...55b0e6b483: 17+1,8
Agility_primary_attribute_symbol.png?ver...21d2b20c12: 21+3
40px-Intelligence_attribute_symbol.png?v...6ea3d191f0: 19+2
PQa516.jpg
Hareket hızı                       315
Dönme oranı                     0,6
Görüş menzili                    1800/1000
Saldırı menzili                    150 (Yakın)
Atkı hızı                                Anında
Saldırı animasyonu         0,59+0,59
Temel saldırı süresi         1,7
Büyü direnci                      %25
Çarpışma büyüklüğü      24

Hikâye:
Ganimet avcısı Gondar’a avlananların onun hakkında anlattığı hikayelerin hangilerinin doğru olduğunu kimse söyleyemez. Onun bir eşya gibi terk edildiğini, iz sürme yeteneğini hayatta kalma mücadelesinde edindiğini fısıldarlar. Bazıları onun bir savaş yetimi olduğunu, büyük Avcı Soruq tarafından alınıp, büyük oyun için karanlık ormanları keşfederken ustasının kılıç yeteneğini öğrendiğini duymuştur. Bazıları da onun bir yankesici ve hırsız loncası tarafından yetiştirilip gizlilik ve iz kaybettirme üzerine eğitilmiş ezik bir sokak veleti olduğuna inanır. Vahşi kırlardaki kamp ateşlerinin çevresinde, avları giderek artan bir korkuyla Gondar’ın işleri hakkındaki dedikoduları konuşur. Vekili kaçıp saklandıktan yıllar sonra zalim Kral Goff’un izini bulup onun kellesiyle asasını kanıt olarak teslim edenin o olduğunu söylerler. Highseat'teki asi kamplarına sızıp, efsanevi hırsız Beyaz Pelerin’i suçları için yargılanmak üzere yakalayanın o olduğunu söylerler. Ve Avcı Soruq’un kariyerini Prens’in değerli savaşçısını öldürmekten mahkum ettirerek bitirenin o olduğunu söylerler. Gondar’ın akıl almaz yeteneğinin hikayeleri herbiri öncekinden daha inanılmaz, herbirinin hedefi öncekinden daha zor olmak üzere uzayıp gider. Avlananlar bilirler ki, doğru bedel karşılığı herkes yakalanabilir. Doğru bir bedel karşılığı en güçlüler bile gölgelerde korkuyu bulabilir.

Yetenekler:

Shuriken Toss (Q/T):
Shuriken_Toss_icon.png?version=ffd17ec77...e461b29026
Yetenek: Birim hedefli
Etkileme: Düşman birimler
Hasar türü: Büyüsel

Bir düşman birimine ölümcül bir shuriken fırlatır, hedefe hasar verir ve kısa süreliğine sersemletir. Shuriken birbirine 1200 yarıçapı içinde olan Track kullanılmış birimler arasında seker.

Yetenek animasyonu: 0,3+0,43
Kullanma menzili: 400
Sekme menzili: 1200
Hasar: 150/225/300/375

Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 10
Mana_symbol.png?version=a81185ac577f9b52...be91b6600c 120/130/140/150
20px-Spell_immunity_block_symbol.png?ver...948c459858 Büyü bağışıklı birime isabet ettiğindeki sekmeyi de durdurur.
20px-Spell_block_symbol.png?version=b767...d2da7d2488 Birincil ya da ikincil hedefe isabette engellenir. Engellendiğinde sekmeyi durdurur.

Eklentiler:
16px-Modifier_debuff_symbol.png?version=...5a4d0dc346 Stunned: Güçlü kaldırmalarla kaldırılabilir.
Shuriken küçük olsa da Gondar'ın kusursuz nişanlamasıyla kritik hasar yaratabilir.

Notlar:
  • Shuriken 1000 hızında hareket eder.
  • Shuriken Toss bütün hedefler tarafından kaçınılabilir. Kaçınıldığında sekmeyi durdurur.
  • Sekme için ilk hedefin Track ile işaretlenmiş olmasına gerek yoktur.
  • Bir birime yalnız bir defa sekebilir.
  • Mini-sersemletme 0,1 saniye sürer.

Jinada (W/J):
Jinada_icon.png?version=f6183193c883d69a...771ea298e6
Yetenek: Pasif
Etkileme: Düşman birimler

Bounty Hunter bir sonraki saldırısına yoğunlaşarak kritik vuruş yapar ve rakibini sakat bırakır.

Kritik hasarı: %150/%175/%200/%225
Hareket hızı yavaşlatma: %15/%20/%25/%30
Saldırı hızı yavaşlatma: 15/20/25/30
Yavaşlatma süresi: 3

Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 12/10/8/6
20px-Illusion_no_symbol.png?version=3f8c...574d6b7223 İllüzyonlarda turuncu parıltı vardır ama illüzyonlar kritik vuruş vurmaz ve yavaşlatmaz.
20px-Breakable_symbol.png?version=75c8c3...8ece243865 Bozma ile bozulur.
20px-Spell_immunity_block_no_symbol.png?...9951268177 Büyü bağışıklığından geçer.


Eklentiler:
16px-Modifier_debuff_symbol.png?version=...5a4d0dc346 Jinada Slow: Herhangi bir kaldırmayla kaldırılabilir.
Soruq'tan öğrendiği bir büyüyü sadık bıçaklarına fısıldayan Gondar, hayati sinirlerini hedef alır ve düşmanının eklemlerini etkisiz kılar.

Notlar:
  • Dolumda değilken Bounty Hunter'ın silahı turuncu bir parıltı yayar.

Shadow Walk (E/W):
Shadow_Walk_icon.png?version=02b904871fa...a80cba7e64
Yetenek: Hedefsiz
Etkileme: Düşman birimler
Hasar türü: Fiziksel

Bounty Hunter görünmez olur ve saldırana veya bir yetenek kullanana kadar birimlerin içlerinden geçebilir. Eğer görünmezliğini saldırı yaparak bozarsa fazladan hasar verir.

Yetenek animasyonu: 0+0
Kaybolma zamanı: 1/0,75/0,5/0,25
Hasar: 30/60/90/120
Süre: 20/25/30/35
Yavaşlatma süresi: 2,5
Güçlendirme süresi: 4,5

Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 15
Mana_symbol.png?version=a81185ac577f9b52...be91b6600c 65
20px-Spell_immunity_block_no_symbol.png?...9951268177 Büyü bağışıklığından geçer.

Eklentiler:
16px-Modifier_buff_symbol.png?version=97...a73d1a7573 Wind Walk: Kaldırılamaz.
Kral Goff'un süikastinde yer alan kraliyet şaklabanları sadece dans eden bir gölge resminden başka hiç bir şeyi anlatamazlar.

Notlar:
  • Kullanıldığında yönlendirmeli yetenekleri durdurmaz.
  • Fazladan hasar Bounty Hunter'ın saldırı hasarına eklenmez. Yani bunun hasarı Jinada, Enfeeble veya Empower gibi yeteneklerden etkilenmez. Ayrıca Bounty Hunter bu hasardan can çalamaz veya bu hasar kritik veya saçma hasarı vuramaz.
  • Kaybolma süresinde Bounty Hunter, görünmeziliğini bozmadan yetenek veya eşya kullanabilir ve saldırabilir. Saldırılarında Shadow Walk hasarı uygulanır.
  • Görünmezlik, yeteneğin ya da eşyanın yetenek başlangıcının sonuna varılmasıyla ya da saldırıyı isabet ettirmekle bozulur. İsabetsiz vuruşlar görünmezliği bozmaz.
  • Shadow Walk Bounty Hunter'ın gözler de dahil diğer birimlerin içinden geçmesini sağlar, binaların içinden geçmesini sağlamaz.
  • Bounty Hunter; görünmezliği bozmadan yerden eşya alabilir, yere eşya atabilir veya yerdeki eşyaya saldırabilir.

Track (R/R):
Track_icon.png?version=41b45d3522448673ec7e36ed22808f5c
Yetenek: Birim hedefli
Etkileme: Düşman kahramanlar

Bir düşman kahramanı av olarak beller, hedef üzerinde Gerçek Görüş sağlar ve ne kadar altın taşıdığını gösterir. Avının etrafındaki müttefiklerin fazladan hareket hızı kazanmalarını sağlar. Eğer hedef ölürse Bounty Hunter ve yakındaki kahramanlar fazladan altın kazanır.

Yetenek animasyonu: 0,3+0,43
Kullanma menzili: 1200
Hız yarıçapı: 900
Fazladan hareket hızı: %16/%18/%20
Kendisine fazladan altın: 150/250/350
Dostlarına fazladan altın: 40/80/120

Cooldown_symbol.png?version=7429ed9baf0f...4bfdfad708 4
Mana_symbol.png?version=a81185ac577f9b52...be91b6600c 65
20px-Illusion_symbol.png?version=7a3a015...66533cbae2 İllüzyonlar fazladan hareket hızını kazanır.
20px-Spell_block_symbol.png?version=b767...d2da7d2488 Engellenebilir.
20px-Spell_immunity_block_no_symbol.png?...9951268177 Büyü bağışıklığından geçer.

Eklentiler:
16px-Modifier_buff_symbol.png?version=97...a73d1a7573 Track Effect: Kaldırılamaz.
16px-Modifier_debuff_symbol.png?version=...5a4d0dc346 Track: Herhangi bir kaldırmayla kaldırılabilir.
Yükseltilmiş görüş ve koklama duyularını kullandığında, Gondar'ın darbelerin oldukça iyi bir başarı şansı olur.

Notlar:
  • Görsel efekte rağmen Track güçsüzleştirmesi anında uygulanır.
  • Hedefe gerçek görüş uygular ve hedefi savaş sisinden gösterir.
  • Hedef, nasıl ölmüş olursa olsun öldüğünde Bounty Hunter ve dostlarına altını verir.
  • Fazladan altın güvenilir altındır.
  • İllüzyon ya da Tempest Double'larda kullanılabilir; ancak onlar öldüklerinde fazladan altın vermez.
  • Dostlar, işaretlenmiş birimden 900 menzili içinde olduğunda fazladan altını kazanır. Bounty Hunter altını mesafeden bağımsız olarak kazanır.
  • Fazladan hareket hızı hedefteki bir aura ile verilir, yani bu güçlendirme alancan çıktıktan sonra 0,5 saniye daha sürer. Bu auranın birden fazlası istiflenmez.
  • Birden fazla Meepo işaretlendiğinde ve biri öldüğünde işaretlenen her Meepo etrafına Track altınını verir.
  • Track yeteneğinin görsel efekti ve sesi sadece Bounty Hunter ve dostları tarafından görülür ve duyulur. Mamafih, güçsüzleştirme herkese görünürdür.
  • Dostlardaki fazladan hareket hızı güçlendirmesi görsel efekti de herkese görünürdür.
  • Fazladan hareket hızı güçlendirmesi Roshan da dahil tarafsız yaratıkları da etkiler.
  • Hedefteki güçsüzleştirme ikonu onda o an kaç altın olduğunu gösterir.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.