İleti Sayısı: 186
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
0
03-05-2016, 22:18
(Son Düzenleme: 03-05-2016, 22:19, Düzenleyen: Momlak.)
Sizce AI mekaniği salt tarihten mi oluşmalı yoksa dinamik mi olmalı ?
Yazar Yorumu: Bana kalırsa AI Dinamik olmalı çünkü oyuncu da tarihsel oynamıyor.
•
İleti Sayısı: 775
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
6
dinamikten kasıt nedir burada
•
İleti Sayısı: 186
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
0
Örnek olarak Fransa tarihsel olarak 100 Yıl savaşlarıni mı bitirmeli ? Veya Güçsüz bir devlete ait olan aragon topraklarını mı almalı ?
•
İleti Sayısı: 1,433
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
8
04-05-2016, 00:56
(Son Düzenleme: 04-05-2016, 14:38, Düzenleyen: Awake.)
Tarihsellik EU için çok geçerli bir kavram değil, zira kapsadığı süre zarfı çok uzun. Oyunun mekanikleri el verdiğince yapay zekanın tarihsel değil gerçekçi hareket etmesini isterim ben, tabii oyunun devam edilirliği açısından oyuncuyu zorlaması da gerekiyor yapay zekanın.
Ülkeler kişiliklere sahip olmalı, bu bağlamda mesela Balkan devletleri birbirine saldırmak yerine Papa ve/veya Lehistan ile birlikte Osmanlı'ya karşı hristiyanlık adı altında birleşebilmeli, HRE, topraklarına genişleyen yabancı devletlere karşı en küçük prenslik tarafından yönetilse dahi ortak bir cevap verebilmeli ve benzeri. Tarihsel bir olayın direk gerçekleşmesinden öte dönemin yöneticilerinin davranışları ne olurdu sorusuna cevap arayan bir AI olmalı ve bunu dinamik bir şekilde yapmalı (olaya göre tepki veren). Role Playing AI diyebiliriz buna, aynen bu şekilde bir şey istiyorum ben.
Aşağıdaki 1 üye Awake nickli üyenin bu iletisini beğendi:1 üye Awake nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• Momlak
İleti Sayısı: 1,177
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
4
Tarihsellikten kasit her oyun tarih kitabi gibi ayni seylerin tekrarlanmasi mi?
•