Günlük: Stellaris - 2.0.2 Yaması
#1
diarystl.png

Stellaris geliştirici günlüklerinde bu haftanın konusu 2.0.2 yaması.

https://forum.paradoxplaza.com/forum/ind...h.1074215/ :Herkese merhabalar, ben Jamor. Bu hafta oyun direktörümün tamamen Cherryh yamasının çıkışı sonrası desteğe odaklanmasını istediğim için Wiz'in yerine günlüğü ben kaleme alıyorum.

Bugünkü geliştirici günlüğünün konusu 2.0.2 yaması, bu yamayı Steam üzerinden beta olarak test edebilirsiniz.

2.0 yamasını çıkartırken yaptığımız değişikliklerin büyüklüğünün farkındaydık ve bu sebeple çıkış sonrası için normalin üstünde bir kaynak ayırdık, amacımız oyunculardan gelen tüm geridönüşleri analiz etmek ve hızlı bir biçimde hata giderimlerinde ve denge değişikliklerinde bulunmak. 

2.0.2 yaması betadayken çeşitli değişiklikler ve güncellemeler almaya devam edecek ve sizden gelen geridönüşlerle yamaya son halini vermiş olacağız. Özellikle savaş yorgunluğu ve zoraki beyaz barış özelliklerinin doğru bir şekilde oyuna oturtulduğundan emin olmak istiyoruz, dolayısıyla bu yamada denk geldiğiniz değişiklikler tamamen test amaçlıdır ve ileride üzerinde değişiklikler yapılabilir.

Beta sürüme geçmek için: Steam'deki oyun listenizde Stellaris'e sağ tıklayın, Özellikler'i seçip BETALAR kısmından 2.0.2_beta'yı seçin.

2.0.2 Yama Notları
  • Artık %100 savaş yorgunluğunda otomatik olarak barış yapmak zorunda değilsiniz, bunun yerine aylık Influence ve Unity kazanımınız sıfırlanıyor ve tüm nüfuslarınızda mutsuzluk etkisi beliriyor.
  • İşgaller artık savaş yorgunluğunu arttırmıyor, savaş arayüzünde farklı bir göstergeyle belirtiliyor.
  • Savaş arayüzü artık muharebelerde kimin kazandığını hesaplamaya çalışmıyor.
  • Yağmacılar artık hedefleri dışındaki herkese tarafsızlar, böylelikle bir hedefe doğru giderken önlerine çıkan herkese saldırarak gitmiyorlar.
  • Gestalt Consciousness İmparatorluklarının yıldızüslerinde ticaret limanı ve ticaret şirketi binası yapabilmesi sorunu giderildi, artık Resource Reprocessor ve External Acquisitions Area isminde farklı binalara sahipler.
  • Artık kendi alanınızda yer alan yaşanabilir gezegenlerde World Cracker silahını deneyebiliyorsunuz.
  • Sadece Fallen Empire'lardan elde edilebilen 5. seviye karanlık madde iticileri oyuna eklendi.
  • Oyuna Transcendent Learning perki eklendi, ülkenizin general seviyesi ve sayısı sınırlarını arttıryor.
  • Devasa yapı kaynakları artık ülke bazlı bonuslardan etkileniyor.
  • Gemi büyüklükleri artık varsayılan savaş davranışlarına sahip.
  • Gemi otomatik-tamamlama'nın gemilerinizin belirlenmiş muharebe rolünü değiştirmemesi için bazı ayarlar yapıldı.
  • Yeni bir lider seçildiğinde artık eski lider (eğer hayattaysa) yeni seçilen liderin konumunu doldurmaya çalışıyor.
  • Bunların yanı sıra çok sayıda denge ve arayüz değişiklikleri ve hata giderimleri.
[+] 2 üye Duman nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Cevapla
#2
Ayrıca bazı denge değişiklerini de ben ekleyeyim.
  • Militarist etiklerde artık Army Damage Bonus yerine War Exhaustion Gain azalması veriyor.
  • Starbase'lerin enerji ihtiyacı 1 artırılmış ve Outpostlar da artık 1 enerji harcıyor.
  • Başlangıçtaki Unity geliri 1'den 2'ye çıkmış, ilk Tradition'ı açmak için 56 yerine 100 Unity istiyor.
  • Sistem başına artan Tradition maliyeti %2'den %1'e düşürülmüş.
  • Egalitarian etiğindeki Factionlar'dan kazanılan influence miktarı %15/%30'dan %25/%50'ye çıkarılmış.
  • Marauder kiralama değeri 2000 enerjiye düşürülmüş.
  • Limitli special projelerin minimum süresi 3 yıla çıkarılmış.
  • Genel olarak edictlerin masrafları artırılmış.
  • Bikaç traditionda ufak değişiklikler yapılmış falan daha uzayıp gidiyo.

The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.
[+] 2 üye altnkurt nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#3
beta yamasinin 2.0.2 b si cikti.

Ingilizce changelog u

21. * Added event that lets countries with a Chosen One become a Divine Empire
22. * Adjusted fleet formations so that titans try to position themselves more in the middle of a fleet and avoid face-tanking the enemy
23. * Grasp the Void ascension perk has been added to the game. It increases starbase capacity by +4
24. * Increased max starbase capacity to 100
59. * AI Empires now gets pirates
60. * Normalized unique Leviathan building costs. Ether Drake Shrine, Dragonslayer Monument, and Stellar Devourer Trophy now all cost 800 minerals and take one year to build
61. * Post-Apocalyptic civic starts with a more balanced home world, because even Max Rockatansky cannot live on gasoline alone
62. * The "Scout" Admiral trait will now first appear after Gravitic Sensors tech has been researched
63. * Global Pacifier and Neutron Sweep can now be used to neutralize Prethoryn infested worlds
64. * Added a 20 year cooldown before the AI can hire a Marauder raid against the same target again
65. * Increased combat disengage chance for Titans
79. * Fleet Levies now makes all subject (not just vassal) Pops count towards overlord's naval capacity instead of giving a fraction of vassal naval capacity (as the latter resulted in getting huge amounts of naval capacity from techs of 1-system vassals)
84. * Executive Vigor effect on edict duration reduced from +100% to +50%

BUG FIXES
171. * Fixed being able to build Trading Hubs in primitive systems
172. * Defense platforms that are over cap are now deleted when downgrading a starbase
173. * Unless a megastructure is set to be built outside gravity wells it MUST have a planet set to be built
174. * Description texts for the exterminator civic updated to reflect ship build cost
175. * Colony ships now also get reduced ship cost if there is a modifier for it
176. * Fixed a bug where tradition cost did not increase per planet, but rather cost per system twice instead
177. * Fixed issue where Prethoryn Defeated happiness modifier was not applied to militarists correctly
178. * Fixed a crash when sorting the war logs more than once
179. * Crashfix when trying to send a message that couldn't be created
180. * You can no longer stop the building of other empire's robot
181. * You can no longer save a ship design if that name is already used by a ship design for another ship size
182. * Fixed a bug where polytechnic education tradition effect did not match tooltip
183. * Fixed so that expansion traditions adopt bonus is now the same for all types of empires, instead of using the old value for hive minds and machine empires
184. * Contingency sterilization hubs can now be properly neutralized by World Crackers and Global Pacifiers
185. * Fixed species being able to spawn with Serviles trait
186. * Fixed Colossus and Containment CBs not being correctly applied
187. * No longer possible to lose a rival you're at war with due to strength differences
Ara
Cevapla
#4
İngilizcesi pek işe yaramıyor genel için. @Sezar
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.