Günlük: Total War Saga: Troy'da On Teknoloji Geliştirmesi
#1
Troy-Tech-Small-Header-Image-2400x540-1.jpg

Bu Total War Saga: Troy günlüğünde oyun motoruna yapılan grafiksel ve mekaniksel geliştirmelerden bahsediliyor.

https://www.totalwar.com/blog/ten-tech-i...saga-troy/ :A Total War Saga: Troy'da Total War motoruna birçok özellik eklendi ve geliştirildi. Total War motorunda özellikle de Troy için yapılan havalı değişimlere göz atın.

Grafikler

Troy ekibi oyunun grafiklerini geliştirmek için çok zaman harcadı. Bunlardan bazıları:

Ok İzi Opaklığı

Görsel

Görsel

Ok izleri hakkında titiz misiniz? Endişelenmeyin, Troy'da ok izi opaklığınızı %0 ile %100 arasında istediğiniz gibi değiştirebilirsiniz.

Renk Canlılığı

Görsel

Görsel

Troy'da renk canlılığını zengince biçimlendirilmiş %100'den daha hafif bir %50'ye kadar özelleştirebilirsiniz.

Parlaklık ve Güneş Işınları

Görsel

Görsel

Troy'un motoruna özel parlaklık ve güneş ışığı efektleri eklendi. Güneş aşağıdayken daha dramatik ışıklandırma sağlaması için bitki örtüsü gölgelendirmesi yeniden yapıldı.

Ekran Uzayı Ortam Örtmesi

Görsel

Görsel

Ekran uzayı ortam örtmesi (SSAO) daha iyi nesne anahatları için yeniden yapıldı.

Çimen Modellemesi

Görsel

Görsel

Görsel

Birimlerinin dolu dolu arazilerde ilerlemesini isteyenler adına, daha yoğun ve daha interaktif muharebe alanı bitki örtüsü için çimen modellemesi yeniden yapıldı.

Muharebe Suyu Gölgelemesi ve Etkileşimi

Görsel

Görsel

Benzer şekilde, muharebe temelli su gölgelemesi de yeniden yapıldı ve su etkileşimi eklendi. 

Sefer Haritası Suyu Gölgelemesi ve Etkileşimi

Görsel

Görsel

Sefer görünümündeki su da gözden geçirildi, su gölgelemesi ve kıyı dalgaları yeniden yapıldı. Görsel kaliteyi ve performansı arttırmak için ekran uzayı yansımaları da yeniden yapıldı, artık nehirler etkileşim özelliğine sahip.

Stratejik Sefer Haritası Modellemesi

Görsel

Görsel

Görsel uygunluk ve daha iyi performans için statejik sefer haritasının modellemesi yeniden yapıldı.

Gölgeler

Görsel

Görsel

Uzak nesnelerin soluk gölgelere sahip olması için gölgeler geliştirildi. Böylece yakındaki gölgelerin kalitesi arttırılıyor ve soluk gölgelerin düşük grafiklerde performansa fazla etkisi olmadan kullanılmasına izin veriliyor.

Kıvrımlı Yollar

Görsel

Görsel

Kıvrımlı yolların modellenmesi artık destekleniyor. Bu sayede yollar ve patikalar gibi kentsel unsurlar daha doğru -ve güzel- yansıtılabiliyor.

Ve Daha Fazlası...

Her şey görünüş değildir! Birçok grafiksel geliştirmeye ek olarak, A Total War Saga: Troy aşağıdaki güzel motor değişimlerini de içeriyor:

Daha Hızlı Tur Geçiş Süreleri

Troy'da gerçek hayat işleriniz için zaman olmayacak, tur geçiş süreleri artık daha hızlı.

Daha Hızlı Yükleme Süreleri

Troy daha hızlı yükleme süreleri sağlayan yeni motor güncellemesinden yararlanıyor.

Gelişmiş Video Oynatma

Artık oyun içi video oynatmaları yağ gibi akıyor.

Oyun İçi Mekanikler

Troy, Total War: Three Kingdoms'tan elde edilen birçok mekaniksel eklemeden yararlanıyor; derin diplomasi sistemi, gerçekçi kuşatmalar, muharebe yapay zekası geliştirmeleri ve daha fazlası.
[+] 2 üye Attila the Hun nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.