İleti Sayısı: 4,788
Üyelik Yılı: 2017
Imperium:
61
LoL'e ilk başladığımda Tryndamere mainlemiştim sanırım LoR'da da aynısı olacak. Her destenin özellikleri kuvvetli gibi geldi. Eğitimi yeni bitirdim sayılır. Ancak Tryndamere ve Yasuo diğerlerinde bir tık önde gibi tabi pvpde nasıldır bilemem.
•
İleti Sayısı: 12,508
Üyelik Yılı: 2017
Imperium:
100
Oyunun eğitim kısmı biraz fazla uzun gibi geldi. Genel olarak çok fazla "farklı" mekanik var. Oyunu bir süre oynayıp hepsini öğrenmeden her tur okuyarak geçirebiliyorsunuz. Onun dışında animasyonlar ve çizimler aşırı derecede hoşuma gitti.
•
İleti Sayısı: 4,788
Üyelik Yılı: 2017
Imperium:
61
Galiba riotun klasik taktiği bu oyununda da mevcut. Yeni çıktığı için her şey aşırı derecede op.
•
İleti Sayısı: 26,433
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
139
Hearthstone gibi kart oyunlarının önemli bir kısmı trading, yani tur sana geldiğinde hangi minionun önündeki seçeneklerden hangisine saldıracağını belirlemek. Legend of Runeterra da dahil olmak üzere nedense diğer kart oyunlarında bu olayın oyun tasarımına dahil edilmediğini görüyorum. GWENT oynarken kart oyunu oynuyor değil, sanki ıstakaya okey taşı diziyormuşuz gibi hissediyordum bu sebeple. Artifact'te kimin nereye saldıracağı RNG ile belirleniyordu. Legend of Runeterra'da tutorialde gördüğüm kadarıyla daha da farklı bir yol izlenmiş, saldıran nereye saldıracağını belirleyemiyor, savunan (sıra ona daha sonra geldiği için) saldıranları görüp onu counterlayacak bir dizilimle çıkabiliyor. Yani aslında yine trading var, ancak saldıranı değil savunanı destekleyen tuhaf bir sistem.
Prologue'da ilerleyip diğer görüşlerimi yazarım ileride.
•
İleti Sayısı: 3,512
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
51
Oyun güzel dizayn edilmiş ve eğlenceli. Beklediğimden de daha dengeli çıktı diyebiliyorum. Güzel, kombinasyonlu bir deck dizmeye bakıyor gibi galibiyet. Daha önce hearthstoneun sadece tutorialinin bir kısmını oynamıştım ve biraz da cards and castles oynamıştım. LoR'a ısınmak çok zor olmadı ama kartlara, terimlere alışmak biraz zaman alacak heralde.
•
İleti Sayısı: 2,264
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
47
Hearthstone'daki gibi oyuncuların turları sırasında "neredeyse" istedikleri her hamleyi yapabilmesi yerine her hamleye karşı bir şeyler yapabilme özelliği benim çok hoşuma gitti. MTG'de blok yapan kartın saldıramaması(ve tam tersi) durum yerine koydukları saldırı-blok mekaniği de oyundaki derinliği büyük oranda artırıyor. Şimdilik oyunun dengesini de güzel buldum ancak biraz daha oynamak gerekiyor kesin bir şey demek için.
•
İleti Sayısı: 896
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
13
Oyun derinlikli, düşünme ve strateji kurma konusunda zorluyor. İlk izlenimlerim çok olumlu oldu.
Fakat bir durum canımı sıktı, Braum'da exploit var. Braum u tahtaya sürüp karşısına bir savunmacı çekince öbür tarafın summon ve spell aşaması iptal olup direkt tahtaya savunmacıları yerleştirmesi gerekiyor bunu düzeltirler umarım, bazen çok can sıkıyor
•
İleti Sayısı: 2,021
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
27
Gerçekten bu kadar iyi bir oyun beklemiyordum. Tutorial çok kötü ama neredeyse sıkılıp çıkacaktım.
•
İleti Sayısı: 12,508
Üyelik Yılı: 2017
Imperium:
100
Oyundaki turlar ve genel olarak oyun çok uzun. Şu ana kadar 10. turdan önce biten oyunum neredeyse yok ve bazı oyunlarda +20 bile görüyorum.
•