Stellaris - Özellik (Trait) Rehberi
#1
STELLARIS - Özellik (Trait) Rehberi 

Bu rehber de oyunda bulunan tüm traitlerin açıklamalarını inceleyeceğiz. Oyuna girişte medeniyetimizi oluştururken neredeyse hayati önem sahiptir traitler. Hatta oynanışımız başlangıçta seçtiğimiz traitlere göre şekillenir.

STANDART TRAIT
Bu traitler oyuna başlangıç esnasında medeniyetimizi oluştururken seçebileceğimiz traitlerdir. Standart olarak iki puan ile seçmeye başlarız. Bazı traitler negatiftir ve negatif puanla seçilir, yani bize ektradan puan sağlar. 

POZİTİF TRAITLER
Adaptive.pngAdaptive 
Etkisi: +%10 24px-Mod_habitability.pngHabitability
Olmaması Gerekenler: 24px-Extremely_Adaptive.png Extremly Adaptive, 24px-Nonadaptive.png NonAdaptive, 24px-Robust.png RoboBust
Maliyet: 2
Extremely_Adaptive.pngExtremly Adaptive
Etkisi: +%30 24px-Mod_habitability.pngHaitability
Olmaması Gerekenler:24px-Adaptive.png Adaptive,  24px-Nonadaptive.png NonAdaptive, 24px-Robust.png RoboBust 
Maliyet: 4
Agrarian.pngAgrarian
Etkisi: +%1524px-Pop_resource_food_mult.pngYemek
Maliyet: 2
Charismatic.pngKarizmatik
Etkisi: 
  • Eğer lideriniz karizmatikse +25 24px-Diplomacy_opinion.png görüş kazanır. 
  • Başka ırklara +%5 24px-Mod_pop_happiness.png mutluluk bonusu.
Olmaması gereken: 24px-Repugnant.png Repugnat
Malityet: 1
Communal.pngCommunal
Etkisi: +%5 24px-Mod_pop_happiness.pngmutluluk
Olmaması gereken: 24px-Solitary.png Solitary, 24px-Hive-minded.pngHive-Minded
Maliyet: 1
Conformists.pngConformist
Etlisi: +30%24px-Mod_pop_government_ethic_attraction.png 
Olmaması gereken: 24px-Deviants.pngDeviants, 24px-Hive-minded.pngHive-Minded
Maliyet:2
Enduring.pngEnduring
Etkisi: +2024px-Mod_leader_age.pngortalama lider yaşam süresi.
Olmaması Gerekenler: 24px-Venerable.pngVenerable, 24px-Fleeting.pngFleeting
Maliyet: 2
 24px-Venerable.pngVenerable
Etkisi: +8024px-Mod_leader_age.pngortalama lider yaşam süresi.
Olmaması Gerekenler: Enduring.pngEnduring, 24px-Fleeting.pngFleeting
Maliyet: 4
Conservationist.pngConservation
Etkisi: -%15 24px-Mod_pop_consumer_goods_mult.png Tüketim malları maliyetinin azalması.
Olmaması Gerekenler24px-Wasteful.png Wasteful
Maliyet: 1
Industrious.pngIndustrious
Etkisi: +15% 24px-Pop_resource_minerals_mult.pngMineral Üretimi.
Maliyet:2
Intelligent.pngIntelligent
Etkisi: +10% 24px-Research.pngAraştırma puanı kazanımı.
Olmaması Gerekenler: 24px-Erudite.pngErudite, 24px-Nerve_Stapled.pngNerve Stapled
Maliyet 2
Natural_Engineers.pngDoğal Mühendisler
Etkisi: +15% 24px-Pop_resource_engineering_research_mult.pngMühendislik puanı kazanımı.
Olmaması Gerekenler: 24px-Natural_Physicists.png Natural Physicists, 24px-Natural_Sociologists.png Natural Sociologists, 24px-Nerve_Stapled.png Nerve Stapled
Maliyet: 1

Natural_Physicists.pngDoğal Fizikciler
Etkisi:  +15% 24px-Pop_resource_physics_research_mult.png Fizik puanı kazanımı.
Olmaması Gerekenler: 24px-Natural_Engineers.pngNatural Engineers, 24px-Natural_Sociologists.png Natural Sociologists, 24px-Nerve_Stapled.png Nerve Stapled
Maliyet: 1
Natural_Sociologists.png Doğal Sosyologlar
Etkisi: +15% 24px-Pop_resource_society_research_mult.png Toplum puanı kazanımı.
Olmaması Gerekenler: 24px-Natural_Engineers.png Doğal Mühendiser, 24px-Natural_Physicists.pngDoğal Fizikciler, 24px-Nerve_Stapled.png Nerve Stapled
Maliyet:1
Nomadic.pngGöçebe
Etkisi: 
  • +50% 24px-Mod_pop_migration_time.pngGöç Hızı.
  • -20% 24px-Mod_pop_resettlement_cost_mult.pngYerleştirme Maliyeti.
Olmaması Gerekenler: 24px-Sedentary.pngSedentary, 24px-Hive-minded.pngHive-Minded
Maliyet: 1
Quick_Learners.pngÇabuk Öğrenen
Etkisi:+25% 24px-Leader_skill_levels.png Lider tecrübe kazanamı. 
Olmaması Gerekenler: 24px-Slow_Learners.png Yavaş Öğrenen
Maliyet: 1
Rapid_Breeders.pngRapid Breeders
Etkisi: +20% 24px-Mod_pop_growth_req.pngDoğum hızı.
Olmaması Gerekenler: 24px-Fertile.png Fertile, 24px-Slow_Breeders.pngSlow Breeders
Maliyet: 1
Resilient.pngResilient
Etkisi: +50% Defans Ordusu hasarı.
Maliyet:1
Strong.pngGüçlü
Etkisi: 
  • +20% 24px-Mod_army_damage_mult.pngOrdu Hasarı.
  • +5% Mineral üretimi.
Olmaması Gerekenler: 24px-Very_Strong.pngÇok güçlü, 24px-Weak.pngZayıf
Maliyet:1
Very_Strong.pngÇok Güçlü
Etkisi: 
  • +40% 24px-Mod_army_damage_mult.pngOrdu Hasarı.
  • +10% Mineral üretimi.
Olmaması Gerekenler: 24px-Strong.pngGüçlü, 24px-Weak.pngZayıf
Maliyet:3
Talented.pngTalented
Etkisi: +1 24px-Leader_skill_levels.pngLider seviye kapasitesi.
Olmaması Gerekenler: 24px-Erudite.pngErudite
Maliyet:1
Thrifty.pngThrifty
Etkisi: +15% 24px-Pop_resource_energy_mult.pngEnerji üretimi.
Maliyet: 2
Conservationist.pngTraditional
Etkisi: +15% Unity kazanımı.
Olmaması Gerekenler: 24px-Nonadaptive.pngQuarrelsome
Maliyet: 1

NEGATİF TRAITLER
Decadent.pngDecadent
Etkisi: -%10 24px-Mod_pop_happiness.pngKöleler olmadan mutluluk.
Maliyet: -1
Nonadaptive.pngNoneAdaptive
Etkisi: +%10 24px-Mod_habitability.pngHabitability
Olmaması Gerekenler: 24px-Adaptive.png Adaptive, 24px-Extremely_Adaptive.png Extremly Adaptive24px-Robust.png RoboBust 
Maliyet: -2
Repugnant.pngRepugnat
Etkisi: 
  • Eğer lideriniz repugnatsa -25 24px-Diplomacy_opinion.pnggörüş kazanır. 
  • Eğer karşılıklı iki liderde repugnatsa -10 24px-Diplomacy_opinion.pnggörüş kazanır. 
  • Başka ırklara -%5 24px-Mod_pop_happiness.png mutluluk bonusu.
Olmaması Gerekenler: 24px-Charismatic.pngKarizmatik
Maliyet: -1
Deviants.pngSapkın
Etkisi: -15% 24px-Mod_pop_government_ethic_attraction.png
Olmaması Gerekenler: 24px-Conformists.pngConformist, 
Maliyet: -1
Fleeting.pngFleeting
Etkisi: -10 24px-Mod_leader_age.pngortalama lider yaşam süresi.
Olmaması Gerekenler: 24px-Venerable.pngVenerable, 24px-Enduring.pngEnduring
Maliyet: -1
Nonadaptive.pngQuarrelsome
Etkisi: -10% Unity Kazanımı.
Olmaması Gerekenler: 24px-Conservationist.pngTraditional
Maliyet: -1
Sedentary.pngSedentary
Etkisi: 
  • -50% 24px-Mod_pop_migration_time.pngGöç Hızı.
  • +20% 24px-Mod_pop_resettlement_cost_mult.pngYerleştirme Maliyeti.
Olmaması Gerekenler: 24px-Nomadic.pngGöçmen
Maliyet: -1
Slow_Breeders.pngYavaş Öğrenen
Etkisi: -25% 24px-Leader_skill_levels.png Lider tecrübe kazanamı. 
Olmaması Gerekenler: 24px-Quick_Learners.pngÇabuk öğrenen
Maliyet: -1
Solitary.pngSolitary
Etkisi: -5% 24px-Mod_pop_happiness.png Mutluluk.
Olmaması Gerekenler: 24px-Communal.pngCommunal, 24px-Hive-minded.pngHive-Minded
Maliyet: -1 
Wasteful.pngWesteful
Etkisi: +15% 24px-Mod_pop_consumer_goods_mult.pngTüketim malları maliyetinin artması.
Olmaması Gerekenler: 24px-Conservationist.pngConservationist
Maliyet: -1
Weak.pngZayıf
Etkisi: 
  • -20% 24px-Mod_army_damage_mult.pngOrdu Hasarı.
  • -5% Mineral üretimi.
Olmaması Gerekenler: 24px-Strong.pngGüçlü, 24px-Very_Strong.pngÇok güçlü
Maliyet: -1

UPLIFTED
Trait_uplifted.pngUplifted
Etkisi: +%10 24px-Mod_pop_happiness.png
Trait_primitive.pngConservative
Etkisi: 
  • +5% 24px-Mod_pop_happiness.pngMutluluk
  • +25% 24px-Mod_pop_government_ethic_attraction.png
  • -33% 24px-Leader_skill_levels.pngLider tecrübe kazanımı.
Trait_primitive.pngEarthbound
Etkisi: 
  • +10% 24px-Pop_resource_energy_mult.pngEnerji üretimi.
  • +50% 24px-Mod_army_damage_mult.pngDefans ordusu hasarı.
Trait_primitive.pngIrradiated
Etkisi: 
  • +100% 24px-Mod_habitability.png Tomb world habitability.
  • +30 24px-Mod_leader_age.pngLider ortalama yaşam süresi.
Trait_primitive.pngNatural Interlectuals
Etkisi: 
  • +5% 24px-Unity.pngUnity kazanımı.
  • +10% 24px-Research.pngAraştırma puanı kazanımı.
  • +10% 24px-Pop_resource_minerals_mult.pngMineral üretimi.
Trait_primitive.pngProless
Etkisi: 
  • +50% 24px-Mod_army_damage_mult.pngDefans ordusu hasarı.
  • +10% 24px-Pop_resource_minerals_mult.pngMineral üretimi.
  • +10% 24px-Pop_resource_food_mult.png Yiyecek.
  • -10% 24px-Research.pngAraştırma puanı kazanımı.
Trait_primitive.pngStarborn
Etkisi:
  • +50% 24px-Mod_pop_migration_time.pngGöç Hızı.
  • -20% 24px-Mod_pop_resettlement_cost_mult.pngYerleştirme Maliyeti.
  • +10% 24px-Mod_habitability.pngHabitability.
HABITABILITY TRAIT
Bu traitler oyuna başlarken seçtiğimiz, ırkımızın yaşayabilmesi için gereken iklim koşullarını belirlediğimiz traitlerdir. Seçtiğimiz iklim koşulları dışında, o iklim koşuluna yakın olan iklimlerde de belli başlı negatif etkileri ile ırklarımız yaşayabilir. Bunun dışında oyun esnasında çeşitli gen modifikasyonları ile bu koşulları değiştirmemiz mümkündür.
24px-Trait_pc_arid_preference.pngArid
İklim: Kuru
%80 Habitability: Planet_arid.pngKurak
%60 Habitability: Planet_desert.pngÇöl, Planet_savannah.pngSavan
%20 Habitability: Planet_alpine.pngDağlık, Planet_arctic.pngBuzul, Planet_tundra.pngTundra
- Habitability: Planet_continental.pngKıta, Planet_ocean.pngOkyanus, Planet_tropical.pngTropikal
24px-Trait_pc_desert_preference.pngÇöl
İklim:  Kuru
%80 Habitability:Planet_desert.pngÇöl
%60 Habitability: Planet_arid.pngKurak, Planet_savannah.pngSavan
%20 Habitability: Planet_alpine.pngDağlık, Planet_arctic.pngBuzul, Planet_tundra.pngTundra

- Habitability: Planet_continental.pngKıta, Planet_ocean.pngOkyanus, Planet_tropical.pngTropikal
24px-Trait_pc_savannah_preference.png Savanna
İklim: Kuru
%80 Habitability: Planet_savannah.pngSavan
%60 Habitability: Planet_desert.pngÇöl, Planet_arid.pngKurak 
%20 Habitability:  Planet_alpine.pngDağlık, Planet_arctic.pngBuzul, Planet_tundra.pngTundra
- Habitability: Planet_continental.pngKıta, Planet_ocean.pngOkyanus, Planet_tropical.pngTropikal
24px-Trait_pc_alpine_preference.pngDağlık
İklim: Soğuk
%80 Habitability: Planet_alpine.pngDağlık
%60 Habitability: Planet_arctic.pngBuzul, Planet_tundra.pngTundra
%20 Habitability: Planet_desert.pngÇöl, Planet_arid.pngKurak, Planet_savannah.pngSavan
- Habitability: Planet_continental.pngKıta, Planet_ocean.pngOkyanus, Planet_tropical.pngTropikal
24px-Trait_pc_arctic_preference.pngBuzul
İklim: Soğuk
%80 Habitability:Planet_arctic.pngBuzul
%60 Habitability:Planet_tundra.pngTundra, Planet_alpine.pngDağlık
%20 Habitability:Planet_desert.pngÇöl, Planet_arid.pngKurak, Planet_savannah.pngSavan
- Habitability:Planet_continental.pngKıta, Planet_ocean.pngOkyanus, Planet_tropical.pngTropikal
24px-Trait_pc_tundra_preference.pngTundra
İklim:Soğuk
%80 Habitability: Planet_tundra.pngTundra
%60 Habitability: Planet_alpine.pngDağlık, Planet_arctic.pngBuzul
%20 Habitability: Planet_desert.pngÇöl, Planet_arid.pngKurak, Planet_savannah.pngSavan
- Habitability: Planet_continental.pngKıta, Planet_ocean.pngOkyanus, Planet_tropical.pngTropikal
24px-Trait_pc_continental_preference.pngContinental
İklim: Su
%80 Habitability: Planet_continental.pngKıta
%60 Habitability: Planet_ocean.pngOkyanus, Planet_tropical.pngTropikal
%20 Habitability: Planet_desert.pngÇöl, Planet_arid.pngKurak, Planet_savannah.pngSavan
- Habitability: Planet_alpine.pngDağlık, Planet_arctic.pngBuzul, Planet_tundra.pngTundra
24px-Trait_pc_ocean_preference.pngOkyanus
İklim: Su
%80 Habitability: Planet_ocean.pngOkyanus
%60 Habitability: Planet_continental.pngKıta, Planet_tropical.pngTropikal
%20 Habitability: Planet_desert.pngÇöl, Planet_arid.pngKurak, Planet_savannah.pngSavan
- Habitability: Planet_alpine.pngDağlık, Planet_arctic.pngBuzul, Planet_tundra.pngTundra
24px-Trait_pc_tropical_preference.pngTropikal
İklim: Su
%80 Habitability: Planet_tropical.pngTropikal
%60 Habitability: Planet_continental.pngKıta, Planet_ocean.pngOkyanus
%20 Habitability: Planet_desert.pngÇöl, Planet_arid.pngKurak, Planet_savannah.pngSavan
- Habitability: Planet_alpine.pngDağlık, Planet_arctic.pngBuzul, Planet_tundra.pngTundra
24px-Trait_pc_ai_preference.pngAI Dünya
%100 Ana Gezegen Habitability: Planet_ai.pngAI
%1 Habitability:
  • Planet_desert.pngÇöl, Planet_arid.pngKurak, Planet_savannah.pngSavan
  • Planet_alpine.pngDağlık, Planet_arctic.pngBuzul, Planet_tundra.pngTundra
  • Planet_continental.pngKıta, Planet_ocean.pngOkyanus, Planet_tropical.pngTropikal
24px-Trait_pc_gaia_preference.pngGaia
%100 Ana Gezegen Habitability: Planet_gaia.pngGaia
Not: Yalnızca imparatorluğunuzda 24px-Civic_life_seeded.pngLive-Seeded civic varsa aktif olur.
24px-Trait_pc_ring_preference.pngHalka Dünya
%100 Ana Gezegen Habitability: Planet_ringworld.pngHalka Dünya
Not: Sadece sanctuary sistemlerdeki ilkel uygarlıklarda bulunur ve bu türlerin farklı gezegenleri kolonileştirebilmesi için bunların değiştirilmesi gerekir
24px-Trait_pc_ring_preference.pngHabitat
%100 Ana Gezegen Habitability: Planet_habitat.pngHabitat
24px-Trait_pc_ring_preference.pngMakine Dünya
%100 Ana Gezegen Habitability: Planet_ai.pngMakine Dünya
24px-Trait_pc_nuked_preference.pngTomb World
%80 Ana Gezegen Habitability: Planet_nuked.pngTomb World
%60 Habitability:
  • Planet_desert.pngÇöl, Planet_arid.pngKurak, Planet_savannah.pngSavan
  • Planet_alpine.pngDağlık, Planet_arctic.pngBuzul, Planet_tundra.pngTundra
  • Planet_continental.pngKıta, Planet_ocean.pngOkyanus, Planet_tropical.pngTropikal
Not:
ROBOT TRAITLERİ

Temel Traitler
Bu traitler otomatik olarak robotlara eklenir. Her robot nüfusu iki temel robot traitine sahiptir. Bunlardan biri olan 24px-Trait_mechanical.pngMechanical robotlara +200% 24px-Mod_habitability.pngHabitability kazandırır.
Trait_robotic_1.pngRobot
Kazanım
  • Minerals.pngMineral: +10%
  • Energy_Credits.pngEnerji: -40%
  • Araştırma Puanı: -80%
  • Unity: -40%
Tüketici Malları Tüketimi: 0.5
Sentient: Yok
Gerekli Teknoloji: 24px-Tech_robotic_workers.pngRobotic Workers
 Trait_robotic_2.pngDroid
Kazanım
  • Minerals.pngMineral: +15%
  • Energy_Credits.pngEnerji: -20%
  • 24px-Research.pngAraştırma Puanı: -40%
  • 24px-Unity.pngUnity: -20%
Tüketici Malları Tüketimi: 0.5
Sentient: Yok
Gerekli Teknoloji: 24px-Tech_droid_workers.pngDroid
 Trait_robotic_3.pngSentetik
Kazanım:
  • Minerals.pngMineral: +20%
  • Energy_Credits.pngEnerji: +20% 
  • 24px-Research.pngAraştırma Puanı: +20%
  • 24px-Unity.pngUnity: +20%
Tüketici Malları Tüketimi: 1
Sentient: Var
Gerekli Teknoloji: 24px-Tech_synthetic_workers.pngSynthetics
İleri Traitler
Not: 24px-Auth_machine_intelligence.pngMachine Intelligence ve her hangi spesifik trait için 28px-Synthetic_Dawn.pngSynthetic Dawn DLC'i gereklidir.

24px-Domestic_protocols.pngDomestic Protocols 
Trait Puanı: 1
Etkisi:+5% 24px-Mod_pop_happiness.pngMutluluk.
Olmaması Gereken: 24px-Trait_robotic_1.pngRobot
24px-Double_jointed.pngDouble Jointed
Trait Puanı: 1 
Etkisi: 24px-Mod_pop_resettlement_cost_mult.png -50% Yerleştirme maliyet.
Olmaması Gereken: 24px-Bulky.pngBulky
24px-Durable.pngDurable
Trait Puanı: 1
Etkisi: 24px-Consumer_goods.png-25% Tüketim malları maliyet.
Olmaması Gereken: 24px-High_maintenance.pngYüksek Gider
24px-Efficient_processors.pngEfficient Processors
Trait Puanı: 1
Etkisi: 24px-Mod_pop_robot_upkeep_mult.png-10% Robot bakım gideri
24px-Emotion_emulators.pngEmotion Emulators
Trait Puanı: 1
Etkisi: 24px-Diplomacy_opinion.png +25 Yönetici görüş etkisi
Olmaması Gereken: 24px-Uncanny.pngUncanny
24px-Enhanced_memory.pngEnhanced Memory
Trait Puanı: 2
Etkisi: 24px-Leader_skill_levels.png +2 Lider seviye kapasitesi
Olmaması Gereken: 
24px-Harvesters.pngHarvesters
Trait Puanı: 1
Etkisi: Food.png+10% Yiyecek
Olmaması Gereken: 
24px-Learning_algorithms.pngLearning Algorithms
Trait Puanı: 1
Etkisi: 24px-Leader_skill_levels.png+25% Lider seviye kazanımı
Olmaması Gereken: 24px-Repurposed_hardware.pngRepurposed Hardware
24px-Logic_engines.pngLogic Engines
Trait Puanı: 2
Etkisi: 24px-Research.png Bilim puanı kazanımı.
Olmaması Gereken: 24px-Trait_robotic_1.pngRobot
24px-Loyalty_circuits.pngLoyalty Circuits
Trait Puanı: 2
Etkisi:
  • 24px-Mod_pop_government_ethic_attraction.png +50%
  • 24px-Mod_pop_happiness.png+5% Mutluluk.
Olmaması Gereken: 24px-Trait_robotic_1.pngRobot, 24px-Trait_robotic_2.pngDroid
24px-Mass_produced.pngMass-Produced
Trait Puanı: 1
Etkisi: 24px-Build_time.png +25% Robot üretim hızı.
Olmaması Gereken: 24px-Custom_made.png Custom-Made
24px-Power_drills.pngPower Drills
Trait Puanı: 1
Etkisi: Minerals.png+10% Mineral üretimi.
Olmaması Gereken: 
24px-Propaganda_machines.pngPropaganda Machines
Trait Puanı: 1
Etkisi: 24px-Unity.png+15% Unity 
Olmaması Gereken: 
24px-Recycled.pngRecycled
Trait Puanı: 2
Etkisi: 24px-Build_cost.png -20% Robot üretim maliyeti.
Olmaması Gereken: 24px-Luxurious.pngLuxurious
24px-Superconductive.pngSuperconductive
Trait Puanı: 1
Etkisi: Energy_Credits.png +10% Enerji üretimi.
Olmaması Gereken: 
24px-Bulky.pngBulky
Trait Puanı: -1
Etkisi: 24px-Mod_pop_resettlement_cost_mult.png +50% Yerleştirme maliyeti.
Olmaması Gereken: 24px-Double_jointed.png Double Jointed
24px-Custom_made.pngCustom-Made
Trait Puanı: -1
Etkisi: 24px-Build_time.png -25% Robot üretim hızı.
Olmaması Gereken:24px-Mass_produced.png Mass-Produced
24px-High_maintenance.pngYüksek Maliyet
Trait Puanı: -1
Etkisi: 24px-Consumer_goods.png+25% Tüketim malları maliyet.
Olmaması Gereken: 24px-Durable.png Durable
24px-Luxurious.pngLuxurious
Trait Puanı: -2
Etkisi: 24px-Build_cost.png +20% Robot üretim maliyeti.
Olmaması Gereken: 24px-Recycled.png Recycled 
24px-Repurposed_hardware.pngRepurposed Hardware
Trait Puanı: -1
Etkisi: 24px-Leader_skill_levels.png-25% Lider seviye kazanımı.
Olmaması Gereken: 24px-Learning_algorithms.png Learning Algorithms
24px-Uncanny.pngUncanny
Trait Puanı: -1
Etkisi: 24px-Diplomacy_opinion.png -25 Yönetici görüş etkisi.
Olmaması Gereken: 24px-Emotion_emulators.png Emotion Emulators

ASCENDANCY TRAITLER
Sscendancy traitleri sadece aşağıda tabloyla belirtilen ascension perkleri seçtikten sonra elde edilebilir
Psionic ve Sentetik Yolları
24px-Trait_cybernetic.pngCybernetic
Ascension Perk: 24px-Ap_the_flesh_is_weak.png The Flesh is Weak
Fallen Empire: 24px-Fanatic_Materialist.png Keepers of Knowledge
Etkisi: 
  • +10% 24px-Mod_army_damage_mult.pngOrdu hasarı.
  • +20% 24px-Mod_habitability.pngHabitability.
  • +40 24px-Mod_leader_age.pngLider ortalama yaşam süresi.
24px-Trait_psionic_species.png Latent Psionic
Ascension Perk: 24px-Ap_mind_over_matter.png Mind over Matter
Fallen Empire: 
  • +5% Energy_Credits.pngEnerji üretimi.
  • +5% 24px-Research.pngBilim puanı kazanımı.
Etkisi:
24px-Trait_psionic_species.png Psionic
Ascension Perk: 24px-Ap_transcendence.png Transcendence
Fallen Empire: 24px-Fanatic_Spiritualist.png Holy Guardians
Etkisi:
  • +10% Energy_Credits.pngEnerji üretimi.
  • +10% 24px-Research.pngBilim puanı kazanımı.
  • +5% 24px-Mod_pop_happiness.pngMutluluk.

Biyolojik Yol
Robust.pngRobust
Etkisi:
  • +%30 24px-Mod_habitability.pngHabitability.
  • +50 24px-Mod_leader_age.png Lider ortalama yaşam süresi.
  • +5% Nüfus kaynak üretimi.
Olmaması Gereken:  24px-Extremely_Adaptive.png Extremly Adaptive, 24px-Adaptive.pngAdaptive, 24px-Nonadaptive.png NonAdaptive,
Maliyet: 4
Erudite.png Erudite
Etkisi:
  • +20% 24px-Research.png Araştırma puanı kazanımı.
  • +2 24px-Leader_skill_levels.pngLider seviye kapasitesi.
Olmaması Gereken: 24px-Intelligent.pngIntelligent, 24px-Talented.pngTalented, 24px-Nerve_Stapled.pngNerve Staple
Maliyet: 4
Fertile.pngDoğurganlık
Etkisi:
  • +30% 24px-Mod_pop_growth_req.pngDoğurganlık.
  • +10% 24px-Unity.pngUnity.
  • +5% 24px-Mod_pop_happiness.png Mutluluk.
  • +5% 24px-Mod_pop_happiness.pngDiğer ırklar için mutluluk.
Olmaması Gereken: 24px-Rapid_Breeders.pngRapid Breeders, 24px-Slow_Breeders.pngSlow Breeders
Maliyet: 4
Nerve_Stapled.png Nerve Stapled
Etkisi: 
  • +10% 24px-Pop_resource_minerals_mult.pngMineral üretimi.
  • +10% 24px-Pop_resource_food_mult.pngYiyecek üretim
[+] 9 üye Justicar nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
#2
Eline sağlık Justi'cim. Rehberlerini özlemiştik :D
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.