Yama Notları: Age of Mythology Extended Edition - 2.8 Yaması
#1
2020.06.29-ARGOS_Update-2.8-1080x608.jpg

Age of Mythology: Extended Edition için 2.8 yaması tanıtıldı.

Yama Notları Özeti
  • Performans ve kararlılık geliştirmeleri
  • Senkronizasyon hata giderimleri
  • Denge ve oynanış değişiklikleri
  • Blue Lagoon isminde yeni bir harita
  • Yeni hileler
  • Modcular için yeni fonksiyonlar
Blue-Lagoon.jpg
Yeni İçerikler
  • Random, Random All ve Random Land Map havuzlarında da yer alan yeni harita: Blue Lagoon
  • WRATH OF CYCLONE: Tüm birimlerinizi Titan'a dönüştürür.
  • POWERS FROM DIYU: Rastgele 4 tanrı gücü sağlar (Titans eklentisindeki ZENOS PARADOX gibi)
  • BLESS ME FU XI: Tüm Tale of the Dragon kahramanlarını çağırır (Titans eklentisindeki ATLANTIS REBORN gibi)
  • TITANIC: Titanlar suda yürüyebilir.
  • WOLOLO: Çin keşişleri düşman birimlerini dönüştürdüklerinde wololo sesi çıkarır.
Oyun Değişiklikleri
  • Yanlış tanımlanan ses dosyalarından kaynaklanan bellek sızıntısı giderildi.
  • Tanrı gücü geri sayımı aktifken, izleyici olarak bulunan oyuncunun çıkması durumunda yaşanan çökme problemi giderildi.
  • Otomatik kaynak toplama özelliğine sahip birimleri (örneğin Cow) dönüştürmek artık oyunun çökmesine sebep olmuyor.
  • Birimleri YZ kontrolü kontrolünde olmayan bir objeye (örneğin Relic) dönüştürmek artık oyunun çökmesine sebep olmuyor.
  • noPregameScenario fonksiyonu artık sıfıra bölme işlemiyle oyunun çökmesine sebep olmuyor.
  • Birim yol çiziminde hafızanın henüz oluşmadan kullanılmaya çalışılmasından kaynaklanan çökme problemi giderildi.
  • "Random" tanrı seçeneği artık diğer oyuncuların tanrı tercihlerini kaale almıyor ve tamamen rastgele.
  • Ayarlarda hasar alırken birimin canını göstermeye yönelik yeni bir seçenek eklendi.
  • Oyuncular artık müttefik oyuncuların tapınağına Relic bırakabiliyor.
  • NoAllyRepair flagına sahip olmayan tüm dost binalar artık oyuncu tarafından onarılabiliyor (şu an sadece Wonder bu flaga sahip)
  • Oyuncular artık savaş sisi altından tamamlanmamış Town Centerları göremiyorlar.
  • Savaş Sisi altındaki kaynaklar artık doğru bir şekilde görüntüleniyor.
  • Savaş Sisi altındaki avlanabilir hayvanlar artık her zaman tam canda görüntüleniyorlar.
  • Savaş Sisi altındaki avlanabilir hayvanlar artık grup seçimiyle tespit edilemiyor.
  • Bir kısayola atanmış inşaat halindeki binalar artık kısayollar üzerinden birim üretilmesini engellemiyor.
  • Binalar artık inşaatı başlatan işçi bir binanın içine girdiğinde daha yavaş inşa edilmiyor.
  • Haritanın köşesinde bulunan uçan birliklere tanrı gücü kullanılabiliyor.
  • Blessed Construction tanrı gücünün birden fazla bina seçilmişken tek binada aktif olması sorunu giderildi.
  • Geysers tanrı gücü artık hareket etmekte olan birimlerin altında belirebiliyor.
  • Hesperides Tree ve Dryadlarla ilgili bazı açıklar giderildi.
  • Inferno tanrı gücü artık hasar limitine uygun bir şekilde çalışıyor.
  • Sea Snake birimleri artık boşta askeri birim sayılmıyor.
  • Spiders tanrı gücü artık senaryo şartlarını veya Sudden Death geri sayımını tetiklemek için kullanılamıyor.
  • War Salamanders artık engellerden veya uçurumlardan geçemiyor.
  • Old Atlantis açıklaması artık oyuncunun adada başlamadığını belirtiyor.
  • Regicide modunun açıklaması artık oyuncunun Fortress'e değil Citadel'e sahip olduğunu belirtiyor.
  • Tüm uygarlıklar hangi tanrı gücünden kaç hakkı olduğunu görebiliyor.
  • Tornado tanrı gücü mini harita üzerinde olması gerekenden daha fazla görünmüyor.
  • Kronos artık market arayüzü üzerinden Marketleri taşıyabiliyor.
  • Fire Ships teknoloji ağacında artık doğru geliştirmeleri gösteriyor.
  • Locust Swarm tanrı gücü mini haritada doğru bir şekilde gösteriliyor.
  • Bunların yanı sıra çeşitli performans, grafik ve arayüz geliştirmeleri.
Denge Değişiklikleri
  • [ATLANTİS]
  • Atlantis işçileri artık Hero birimine dönüştürüldüklerinde işlerini bırakmıyorlar.
  • Atlantis işçilerinin Set hayvanlarına karşı bonusu artık menzilli.
  • Automatonların canı 250'den 230'e düşürüldü.
  • Cheirobellista'nın Destroyer Hero'suna karşı bonus hasarı %400'ten %300'e düşürüldü.
  • Lampades'in özel atağı ve Chaos tanrı gücü artık Pegasus, Hippocampus ve Raven birimlerini etkilemiyor.
  • Onager'in crush hasarı 13'ten 14'e çıkarıldı.
  • Deconstruction artık 3 kere değil 2 kere kullanılabiliyor.
  • Shockwave tanrı gücü artık hayvanları da etkiliyor.
  • Architects geliştirmesi artık Sky Passage ve Tartarian Gate'i güçlendirmiyor.
  • Horns of Consecration'un TC başına verdiği bonus 0.01'den 0.02'ye çıkarıldı.
  • Volcanic Forge teknolojisi artık Cheiroballistae'yi de güçlendiriyor.
  • [ÇİN]
  • Fire Lance artık 4 yerine 5 pierce hasarı veriyor, 15 yerine 12 saniyede üretiliyor.
  • Fire Lance artık binaların/kulelerin içine girebiliyor.
  • Immortal artık 5 yerine 6 pierce hasarı veriyor, menzili 14'ten 13'e düştü.
  • Immortal birimi çağ başına +1 menzil kazanıyor.
  • Immortal birimi artık Golden Peaches ve Celestial Palace teknolojilerinden faydalanıyor.
  • Immortal birimi artık Castle binasından üretilebiliyor.
  • Shennong Monk birimlerinin Myth birimleri dönüştürme süresi 15'ten 14 saniyeye düşürüldü.
  • Monkey King artık Earth Dragon'a karşı özel saldırısını kullanabiliyor.
  • Imperial Examination artık kuleleri etkiliyor, TC'lere karşı kullanılabiliyor, 60 yerine 45 saniye sürüyor.
  • Recration tanrı gücü 3 yerine 4 işçi diriltiyor.
  • Great Flood artık değdiği her birimi etkiliyor, binalara verdiği maksimum hasar 8000 yerine 4000.
  • Great Flood'un hasar aralığı 2.5'ten 1.5 saniyeye düşürüldü.
  • Dragon Scales teknolojisi artık Heroları da güçlendiriyor.
  • Golden Peaches artık Castle binasından üretilen birimlerin canını %20 yerine %25 arttırıyor.
  • House Altars teknolojisi et, odun ve altından 150 yerine 100 istiyor, buna karşın 10 yerine 15 favor istiyor.
  • Landlord Spirit artık Temple binasından araştırılabilir.
  • [MISIR]
  • Klasik Çağa geçildiğinde Set hayvanlarına verilen hack hasar bonusu %70'ten %35'e düşürüldü.
  • Chariot Archer birimleri artık kulelere giremiyor.
  • Mısır işçileri artık tüm surları aynı hızda inşa ediyor.
  • Meteorun etki alanı 32'den 25'e düşürüldü.
  • Shifting Sands tanrı gücünün taşıdığı minimum can 1000'den 400'e düşürüldü.
  • Locust Swarm artık bölge değil birim hedef alınarak kullanılıyor, yılanlar birimin altından belirmeye başlıyor.
  • Slings of the Sun teknolojisi Slingerlara tüm piyade birimlere karşı bonus sağlıyor.
  • [YUNAN]
  • Myrmidon'un hızı artık 4 yerine 4.3, canı 110 yerine 120.
  • Bellerophon'un özel saldırısının hack hasarı 70'ten 60'a indirildi.
  • Hippolyta'nın saldırı animasyonu hızı 2'den 1.75'e düşürüldü.
  • Polyphemus'un canı 540'tan 700'e çıkarıldı, özel saldırısı artık sadece Myth birimleri hedef alabiliyor.
  • Physician birimi artık Hippocrates isminde yeni bir Hero.
  • Underworld Passage'ın pierce zırhı %85'ten %80'e düşürüldü.
  • Divine Blood teknolojisi kule inşaatına da etki ediyor.
  • Divine Blood teknolojisi inşa hızını %20 yerine %15 yükseltiyor.
  • [İSKANDİNAV]
  • Bogsveigir'in pierce saldırısı 7'den 6'ya, hack ve pierce zırhı %20'den %15'e düşürüldü.
  • [DEATHMATCH]
  • Titanlar artık varsayılan ayarda kapalı.
  • Random Land Map artık varsayılan harita.
  • Kule limiti 16'dan 14'e düşürüldü.
  • Kale limiti 10'dan 8'e düşürüldü.
  • Sky Passage limiti 10'dan 4'e düşürüldü.
  • Atlantisliler artık 6 yerine 5 işçiyle başlıyor.
  • Atlantis işçileri artık Deathmatch'ta %20 daha yavaş TC kuruyor.
  • Atlantis TC'lerinden üretilen Favor miktarı saniyede 0.25'ten 0.225'e düşürüldü.
Bunların yanı sıra çeşitli multiplayer ve modlama değişiklikleri.
[+] 1 üye Duman nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Cevapla
#2
Aoe2:de için yeni birkaç hile eklemişlerdi. Aom'a ekliyor olmaları da hoş olmuş.
tTRiYax.png
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.