11-07-2020, 17:32
Bu oyundaki trafik yapay zekasına nasıl katlanıyorsunuz?
Simülasyon: Cities: Skylines
|
11-07-2020, 17:32
Bu oyundaki trafik yapay zekasına nasıl katlanıyorsunuz?
11-07-2020, 17:34
Bir nevi meydan okuma olarak görüyorum ben. Zira zaten bir süre sonra her şeyi yapıyor oluyorsunuz. Hiç katlanamıyorsan trafiği düşüren modlar var, onlardan kurabilirsin.
11-07-2020, 18:07
Rahatsızlık duyduğum konu trafiğin artması veya sıkışması değil. Trafiğin sadece tek şeritten akması. Araç sağa dönecekse 100 km önceden sağ şeride geçiyor ve trafik akmasa bile o şeritten kesinlikle ayrılmıyor.
11-07-2020, 18:56
Evet haklısın benim oyunumda da aynısı oluyordu. Biraz araştırdım olayı, tamamen işlemci kullanımını azaltmak adına yapılmış bir tercihmiş aslında. Oyunda çok fazla araç olduğu için her spawn olduklarında gidecekleri yere kadar devamlı karar vermek zorunda kalıp işlemci kullanmamaları adına daha en başta yolları çiziliyormuş. Dolayısıyla bu sayede dinamik bir individual oluşturmuyorlar ve yol boyunca sürekli karar vermek durumunda kalmıyorlar.
Şahsi görüşüm, bu durumu engellemenin en etkili yöntemi yolları mazgal şeklinde inşa etmektir. Böylece yol başına düşen trafik miktarı azalacağı için tek sırada oluşabilecek araç sırasını da doğrudan düşürmüş olursun.
11-07-2020, 23:20
(11-07-2020, 23:11)Semavi7 : mazgal derken nasıl yapıcaz? https://forum.strategyturk.com/konu-citi...id-rehberi Böyle sanırım.
Sic Parvis Magna
12-07-2020, 00:02
Aynen bu şekilde, başta biraz alan israfı gibi gözükse de, ileride trafik için çok iyi oluyor. Oyunda tüm araçlar en kısa sürede gidecekleri yola odaklandıkları için tek biri yolu kullanabiliyorlar. Ama yoldaki trafiği hesaba katmıyorlar bu sürede. O yüzden yol başına yakın birim miktarını azaltarak çözüm bulabiliyoruz.
Şöyle bir sistem ortaya çıkıyor: ########## ########## ########## ##########
29-08-2020, 11:41
İlk defa trafiği sorun yaratmayan büyük bir şehir yapabildim onu da tsunami vurdu. Şans eseri tam tsunamiden önce bir kaydım var. Çeşitli önlemler alıp (kanal, bent) oynatıyorum ama yok, çare olmuyor. Kesinlikle şehrin bir ucundan girip öbür ucundan çıkıyor sular. Tsunami op galiba yada ben çözemedim. Var mı fikri olan?
19-04-2021, 21:24
11-05-2021, 21:45
Paradox ile Colossal Order bir proje üzerinde çalışıyormuş ve PDXCON'da birkaç sürpriz görebileceğimizi belirtmişler.
https://store.steampowered.com/news/app/...5618081357 ![]()
31-01-2022, 17:30
Otobüs güzelmiş, İstanbul'da böylesi var mıdır acaba
![]() ![]()
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
02-03-2022, 12:35
(Son Düzenleme: 02-03-2022, 13:20, Düzenleyen: Semavi7. Toplamda 1 kere düzenlenmiş.)
Bu adam toplu taşımasız nasıl yapıyor bu şehri ya maşallah. Pardon sonunda gördüm metro yapmış galiba ama bize göstermiyor.
24-05-2022, 00:39
Workshop'tan bulduğum bir İstanbul haritasıyla başladım. Nüfus şimdilik 51K.
![]()
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
24-05-2022, 10:24
Haliç nerde?
24-05-2022, 13:38
Güneyde, burada gözükmüyor tabiî; ama oraya da yerleşeceğim.
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
24-05-2022, 16:52
Multiplayer oynanıyor muydu? Oynanıyorsa güzel etkinlik çıkabilir aslında
Bilim hayattır ama onun dahi bilemediği tek şey kıyametin zamanıdır
24-05-2022, 17:19
(24-05-2022, 17:08)Attila the Hun : Oynanmıyor.Kötü oldu. İzmir haritası yapılır yapılmasına ama hem orayı iyi bilen hemde oyunun haritasını üretmekten anlayan ekip lazım
Bilim hayattır ama onun dahi bilemediği tek şey kıyametin zamanıdır
|
|