Sohbet: Panzer Campaigns - Genel Sohbet: Ordu Karargâhı
Neden öyle bir şey yapmışlar?
IbnE9P2.gif
Ara
Cevapla
Daha fazla askerî anlaşma yapamayacakları için sanırım.
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
Ara
Cevapla
Bir taraftan büyük senaryo oynamak istiyorum ama bir taraftan da gözüm korkuyor. Fransa ve Benelüks ülkelerini bi' güzel işgal etmek, Müttefikleri hezimete uğratmak varken elim "OK" butonuna gitmiyor. Sizde de var mı bu durum?
IbnE9P2.gif
Ara
Cevapla
Bitiremeyeceğini düşünüyorsun sanırım. Götürebileceğin kadar götür derim.
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
[+] 1 üye unonimus nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
140 turluk El Alamein senaryosunu oynamak isteyen var mı? Tur süresi olmayacak, rakibim isterse de ara sıra tatil verilebilir. Alman tarafı olabilirim, eğer Alman olmak istemezseniz İngiliz de olurum.
Space-Background.gif
Ara
Cevapla
O 160 turluk değil miydi?
tTRiYax.png
Ara
Cevapla
(06-07-2021, 19:02)reddga : O 160 turluk değil miydi?

 O civar.
Space-Background.gif
Ara
Cevapla
Jump map alabilir miyiz? @Yasin Ahmet
IbnE9P2.gif
Ara
Cevapla
unknown.png
Space-Background.gif
[+] 1 üye Yasin Ahmet nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
Bir senaryoya başlamadan önce hangi birliklerin withdraw olacağını bilmek mümkün mü?
tTRiYax.png
Ara
Cevapla
(07-07-2021, 11:07)reddga : Bir senaryoya başlamadan önce hangi birliklerin withdraw olacağını bilmek mümkün mü?

Withdrawal log vardı sanırım.
Space-Background.gif
Ara
Cevapla
Oyun içinde erişilebiliyor mu yoksa oyunun dosyalarına mı gitmek lazım?
tTRiYax.png
Ara
Cevapla
Units>Withdrawals.

Sis varken sadece kendi tarafını görürsün ve çekilme ihtimalini göremezsin.

unknown.png

Bunların çekilme ihtimali %2 mesela.

Çekilmelerine birkaç tur kala ve çekildikleri zaman da komuta raporunda çekildikleri gözükür.
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
[+] 1 üye unonimus nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
Oraya bakmayı unutmuşum, sağol.

Çekilme ihtimali %100 olmayanlar için nasıl oluyor? İhtimal tutmazsa tekrar denenir mi?
tTRiYax.png
Ara
Cevapla
Evet, çekilmenin normalde tetikleneceği turdan başlayıp her tur tekrar deniyor.

Japan '45'te gemilere %2 verilmesi o gemilerin intihar birlikleriyle vurulup ağır hasar almasını/batmasını temsil ediyor. Geliştirme aşamasının başlarında muharebe düzenine intihar birliklerini vermişler ama Japonlarda zaten çok birlik olduğu için üstüne bir de intihar birliklerini ekleyip Japonya oyuncusunu ambale etmek istememişler.

unknown.png
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
[+] 1 üye unonimus nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
Önümüzdeki yama döngüsünde en çok istediğim üç şey şunlar:

1. Yapay zekânın hamlelerini hızlandırma var ama nedense kendi hamlelerimizi hızlandıramıyoruz. Artık bunun için bir ayar gelmesi gerekli. Özellikle de büyük senaryoları çok daha oynanabilir kılacaktır.
2. Yer isimlerini kalıcı olarak gösterecek bir ayar olmalı. Oyunu her açtığımızda Shift+Alt yapmamıza veya Shift'e basılı tutarken görev çubuğuna tıklamamıza gerek olmamalı. Ama asıl sorun o da değil: Win+Shift+S ile seçtiğimiz kısmın ekran görüntüsünü alabiliyoruz fakat eğer oyunun penceresi öndeyse yer adları kapanıyor ve tekrar aynı işlemi uygulamamız gerekiyor. Yıl olmuş 2021, böyle angaryalara gerek olmamalı. Hem Panzer Battles'ta bunun seçeneği var:

unknown.png

3. Butonlarda yazıların yanında kısayolların da bulunması. Panzer Battles'tan örnek vererek açıklayayım:

unknown.png
IbnE9P2.gif
Ara
Cevapla
Air Strike Limits'in ne olduğunu anlamadım. Tanımında "Hava saldırısı sınırını aşan altıgenleri karartır." olarak geçiyor ama herhangi bir yerin karartıldığını henüz görmedim (farklı pzc oyunlarının farklı senaryolarında denedim). Mümkünse bir örnekle açıklayabilecek var mı?
tTRiYax.png
Ara
Cevapla
Aynı altıgene iki uçak birliği yollarsan bir daha yollayamıyordun o tur için Middle East'67'de. Diğer oyunlarda bilmiyorum.
Space-Background.gif
Ara
Cevapla
(14-07-2021, 17:32)reddga : Air Strike Limits'in ne olduğunu anlamadım. Tanımında "Hava saldırısı sınırını aşan altıgenleri karartır." olarak geçiyor ama herhangi bir yerin karartıldığını henüz görmedim (farklı pzc oyunlarının farklı senaryolarında denedim). Mümkünse bir örnekle açıklayabilecek var mı?

Resim @Yasin Ahmet ile oynadığımız multi'den değil ama aynı senaryodan.

Japan '46'da hava saldırısı sınırı her tur altıgen başına iki taraf için de 25.

unknown.png

Senaryoda Amerikan filoları ise 12 veya 16 uçaklı. 16 uçaklı iki filo aynı altıgene yollandığında toplamda 16+16=32 uçak yollanmış olur ve başka filo yollanamaz. O tur sınırı aşmamıza sadece bir kere, onda da sınıra henüz gelinmediyse izin veriyor.

Malum altıgene 16 uçaklı iki filo yollandığı için o altıgen karartılmış:

unknown.png

Bu sınırlar keşif ve halı bombardıman uçaklarına uygulanmaz, onları aynı altıgende istediğiniz kadar kullanabilirsiniz.
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
[+] 2 üye unonimus nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
Tur sonu oynamayı unuttuğunuz birlik var mı diye kontrol ediyorsanız N tuşuna basarak daha kolay bir şekilde yapabilirsiniz. Son birkaç gündür kullanıyorum bayağı kullanışlı. Ek olarak Ctrl+N yaparsanız sadece ateş edebilecek durumda olan birliklere de bakabilirsiniz.
tTRiYax.png
[+] 1 üye reddga nickli üyenin bu iletisini beğendi.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 21 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.