01-01-2016, 16:29
Kâğıttan bilgisayara geçirme işlemi başladı.
@GeneralTzschück:
Minecraft hayatta kalma (yani aksiyon) oyunu değil mi? Onu oraya alırsak Terraria ve belki Unreal World'ü de oraya almak lazım.
Şu anda yanlış saymadıysam 56 oyun (serisi) bulunuyor, bunların 11'i RPG altında. Aksiyon kısmında daha çok oyun olmalı, onu saymadım. ARPG'lerin şimdilik RPG altında olması gerektiğini düşünüyorum. Tabii ileride liste kabarırsa RPG'leri böleriz.
Insurgency ve Armed Assault serisi kesinlikle taktik nişancı (yani aksiyon). Sadece nişancı oyuncularının niş bir kesimine hitap ediyorlar. Bu, Victoria II'ye RTS demek gibi bir şey.
@ferevon:
Kart oyunlarının ekserisinde ortalamanın biraz üstü düzeyde rassallık var. Yu-Gi-Oh TCG ve Hearthstone'da da bu böyle, oynamadım ama Magic'te de böyle olmalı. Yu-Gi-Oh oynarken bu rassallığı oyuncunun düşürebilmesi için belli metotlar var kart çeken kartlar kullanmak, kart ekleyen kartlar kullanmak, deste incelten kartlar kullanmak veya o karttan birden fazla bulundurmak (Tabii sonuncusunu kart limitli filan ise yapamazsınız xD .) gibi. Kart çeken kartlar neredeyse her durumda iyidir, bazıları felaket OP olduğu için 10 yıldır yasaklıdır :P . Rakibe kart çektiren kartlar genelde dandik kartlardır, genelde 100 düello atsanız 4-5 tanesinde işe yarayan kartlardır. Tabii o kartları rakibin bir tarafında patlatmak için rakibe çektiriyorsanız o başka :P . Bunu ayrıntılı anlatmak istemiyorum ama İnternet'e kart avantajı teorisi diye Türkçe veya İngilizce yazarsanız bunu uzun uzun anlatan biri mutlaka bulunur. HS'de bunu nasıl azaltıyorsunuz bilmiyorum; fazla oynamadım, azaltamıyorsanız GL; yanlış hesaplamadıysam HS istenen kartın çekilmesi konusunda daha rassal idi.
Stratejik derinlik konusuna hiç girmeyelim, LoL'ün sadece şampiyon seçim ekranının (turnuva düzeyleri için konuşuyorum) AoE II: The Conquerors'ın tamamından daha fazla stratejik derinliğe sahip olduğunu söylüyorum.
Kâğıttan bilgisayara geçirme işlemi bitti.
@GeneralTzschück:
Minecraft hayatta kalma (yani aksiyon) oyunu değil mi? Onu oraya alırsak Terraria ve belki Unreal World'ü de oraya almak lazım.
Şu anda yanlış saymadıysam 56 oyun (serisi) bulunuyor, bunların 11'i RPG altında. Aksiyon kısmında daha çok oyun olmalı, onu saymadım. ARPG'lerin şimdilik RPG altında olması gerektiğini düşünüyorum. Tabii ileride liste kabarırsa RPG'leri böleriz.
Insurgency ve Armed Assault serisi kesinlikle taktik nişancı (yani aksiyon). Sadece nişancı oyuncularının niş bir kesimine hitap ediyorlar. Bu, Victoria II'ye RTS demek gibi bir şey.
@ferevon:
Kart oyunlarının ekserisinde ortalamanın biraz üstü düzeyde rassallık var. Yu-Gi-Oh TCG ve Hearthstone'da da bu böyle, oynamadım ama Magic'te de böyle olmalı. Yu-Gi-Oh oynarken bu rassallığı oyuncunun düşürebilmesi için belli metotlar var kart çeken kartlar kullanmak, kart ekleyen kartlar kullanmak, deste incelten kartlar kullanmak veya o karttan birden fazla bulundurmak (Tabii sonuncusunu kart limitli filan ise yapamazsınız xD .) gibi. Kart çeken kartlar neredeyse her durumda iyidir, bazıları felaket OP olduğu için 10 yıldır yasaklıdır :P . Rakibe kart çektiren kartlar genelde dandik kartlardır, genelde 100 düello atsanız 4-5 tanesinde işe yarayan kartlardır. Tabii o kartları rakibin bir tarafında patlatmak için rakibe çektiriyorsanız o başka :P . Bunu ayrıntılı anlatmak istemiyorum ama İnternet'e kart avantajı teorisi diye Türkçe veya İngilizce yazarsanız bunu uzun uzun anlatan biri mutlaka bulunur. HS'de bunu nasıl azaltıyorsunuz bilmiyorum; fazla oynamadım, azaltamıyorsanız GL; yanlış hesaplamadıysam HS istenen kartın çekilmesi konusunda daha rassal idi.
Stratejik derinlik konusuna hiç girmeyelim, LoL'ün sadece şampiyon seçim ekranının (turnuva düzeyleri için konuşuyorum) AoE II: The Conquerors'ın tamamından daha fazla stratejik derinliğe sahip olduğunu söylüyorum.
Kâğıttan bilgisayara geçirme işlemi bitti.
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları