Yaratıklar ve Canavarlar
Zalim Yarasalar
Birim Boyutu : 45
Yetiştirme Maliyeti: 350
Askere Alım Süresi: 1
Turluk Bakım Masrafı: 88
Sağlık: 70
Liderlik: 30
Hız: 110
Yakın Saldırı: 14
Yakın Savunma: 44
Hücum Bonusu: 6
Silah Hasarı: 20
Zırh Delici Hasar: 2
Saldırı Hızı: 4.3 saniyede bir
Silah Uzunluğu: 1/10
Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur.
Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir.
Ne düşman piyadelerine doğru dürüst hasar verebilirler, düşman menzillilerine gidene kadar çoğu zaman oklardan telef olurlar. E tabi diriltebiliyorken savaşa sıfırdan girmektense yarasalar ile girmek iyi olabilir.
Dehşet Kurtları
(Kurtsürüsü)
Birim Boyutu : 60
Yetiştirme Maliyeti: 500 (650)
Askere Alım Süresi: 1
Turluk Bakım Masrafı: 125 (150)
Sağlık: 76
Liderlik: 30 (40)
Hız: 95 (95)
Yakın Saldırı: 26 (32)
Yakın Savunma: 14 (21)
Hücum Bonusu: 24 (24)
Silah Hasarı: 19 (19)
Zırh Delici Hasar: 3
Anti Geniş Bonusu: 14
Saldırı Hızı: 4.6 saniyede bir
Silah Uzunluğu: 1/10
Ormanda Saklanmak : Birim düşman birlikleri çok yakına gelene kadar ormanın içinde görünmeyebilir.
Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur.
Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir.
Öncü Mevzilenmesi : Bu birim mevzilenme bölgesinin dışına mevzilenebilir.
Hızlı, düşmanın etrafndan dolaşarak menzilli birimlere sladırabilecek birlikler, düşmanla birebirde karşılaşabilecek kadar güçlü değillerdir.
Mezar Dehşeti
Birim Boyutu : 9
Yetiştirme Maliyeti: 800
Askere Alım Süresi: 2
Turluk Bakım Masrafı: 200
Sağlık: 560
Liderlik: 44
Hız: 50
Yakın Saldırı: 31
Yakın Savunma: 25
Hücum Bonusu: 24
Silah Hasarı: 15
Zırh Delici Hasar: 50
Saldırı Hızı: 4.2 saniyede bir
Silah Uzunluğu: 2/10
Zehirli Saldırı Kabiliyeti
Zırh: 81.59%
Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur.
Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir.
Tazelenme (Yenilenme) : Birim sürekli olarak sağlık puanını tazelerken 20% ateş zaafiyeti kazanır.
Piyadelere karşı etkilidirler. Tazelenme yetenekleri ile de çok zorlamamak şartlı ile savaştırılabilirler. Ama açıkçası hiç tercih ettiğim birimler değildirler.
Vargheist
(Swartzhafen Şeytanları)
Birim Boyutu : 12
Yetiştirme Maliyeti: 1000 (1300)
Askere Alım Süresi: 2 (1)
Turluk Bakım Masrafı: 250 (325)
Sağlık: 395
Liderlik: 62 (72)
Hız: 92 (92)
Yakın Saldırı: 40 (47)
Yakın Savunma: 24 (34)
Hücum Bonusu: 26 (26)
Silah Hasarı: 72 (72)
Zırh Delici Hasar: 38
Saldırı Hızı: 4 saniyede bir
Silah Uzunluğu: 2/10
Zırh: 7.5%
Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur.
Deheşte Uğratma : Bu hedef dehşete uğratarak kısa süreliğine yakın dövüş halinde olduğu düşmanı dağıtabilir
Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir.
Öncü Mevzilenmesi : Bu birim mevzilenme bölgesinin dışına mevzilenebilir.
Çılgınlık: Birimin liderliği eğer %50'nin altına düşmezse kalıcı olarak şu bonuslara sahip olur:
+12% silah hasarı
+%8 Hücum Bonusu
+4 Yakın Dövüş Saldırısı
Bu birim Psikolojik saldırılara karşı bağışıklığa sahiptir.
Uçabilmelerinin yanı sıra; hızları, dayanıklılıkları ve ölümcüllükleri ile benim vampir fraksiyonlarındaki favori canavar birimimdirler. Düşmanın hatlarının üstlerine çökebilecekleri gibi, arkadan dolşarak menzilli birlikleri de rahatlıkla harcayabilirler.
Varghulf
Birim Boyutu : 1
Yetiştirme Maliyeti: 1400
Askere Alım Süresi: 2
Turluk Bakım Masrafı: 350
Sağlık: 5286
Liderlik: 40
Hız: 80
Yakın Saldırı: 50
Yakın Savunma: 42
Hücum Bonusu: 50
Silah Hasarı: 85
Zırh Delici Hasar: 205
Saldırı Hızı: 2.9 saniyede bir
Silah Uzunluğu: 3/10
Zırh: 30%
Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur.
Deheşte Uğratma : Bu hedef dehşete uğratarak kısa süreliğine yakın dövüş halinde olduğu düşmanı dağıtabilir
Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir.
Tazelenme (Yenilenme) : Birim sürekli olarak sağlık puanını tazelerken 20% ateş zaafiyeti kazanır.
Zalim Yarasalar
Birim Boyutu : 45
Yetiştirme Maliyeti: 350
Askere Alım Süresi: 1
Turluk Bakım Masrafı: 88
Sağlık: 70
Liderlik: 30
Hız: 110
Yakın Saldırı: 14
Yakın Savunma: 44
Hücum Bonusu: 6
Silah Hasarı: 20
Zırh Delici Hasar: 2
Saldırı Hızı: 4.3 saniyede bir
Silah Uzunluğu: 1/10
Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur.
Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir.
Ne düşman piyadelerine doğru dürüst hasar verebilirler, düşman menzillilerine gidene kadar çoğu zaman oklardan telef olurlar. E tabi diriltebiliyorken savaşa sıfırdan girmektense yarasalar ile girmek iyi olabilir.
Dehşet Kurtları
(Kurtsürüsü)
Birim Boyutu : 60
Yetiştirme Maliyeti: 500 (650)
Askere Alım Süresi: 1
Turluk Bakım Masrafı: 125 (150)
Sağlık: 76
Liderlik: 30 (40)
Hız: 95 (95)
Yakın Saldırı: 26 (32)
Yakın Savunma: 14 (21)
Hücum Bonusu: 24 (24)
Silah Hasarı: 19 (19)
Zırh Delici Hasar: 3
Anti Geniş Bonusu: 14
Saldırı Hızı: 4.6 saniyede bir
Silah Uzunluğu: 1/10
Ormanda Saklanmak : Birim düşman birlikleri çok yakına gelene kadar ormanın içinde görünmeyebilir.
Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur.
Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir.
Öncü Mevzilenmesi : Bu birim mevzilenme bölgesinin dışına mevzilenebilir.
Hızlı, düşmanın etrafndan dolaşarak menzilli birimlere sladırabilecek birlikler, düşmanla birebirde karşılaşabilecek kadar güçlü değillerdir.
Mezar Dehşeti
Birim Boyutu : 9
Yetiştirme Maliyeti: 800
Askere Alım Süresi: 2
Turluk Bakım Masrafı: 200
Sağlık: 560
Liderlik: 44
Hız: 50
Yakın Saldırı: 31
Yakın Savunma: 25
Hücum Bonusu: 24
Silah Hasarı: 15
Zırh Delici Hasar: 50
Saldırı Hızı: 4.2 saniyede bir
Silah Uzunluğu: 2/10
Zehirli Saldırı Kabiliyeti
Zırh: 81.59%
Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur.
Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir.
Tazelenme (Yenilenme) : Birim sürekli olarak sağlık puanını tazelerken 20% ateş zaafiyeti kazanır.
Piyadelere karşı etkilidirler. Tazelenme yetenekleri ile de çok zorlamamak şartlı ile savaştırılabilirler. Ama açıkçası hiç tercih ettiğim birimler değildirler.
Vargheist
(Swartzhafen Şeytanları)
Birim Boyutu : 12
Yetiştirme Maliyeti: 1000 (1300)
Askere Alım Süresi: 2 (1)
Turluk Bakım Masrafı: 250 (325)
Sağlık: 395
Liderlik: 62 (72)
Hız: 92 (92)
Yakın Saldırı: 40 (47)
Yakın Savunma: 24 (34)
Hücum Bonusu: 26 (26)
Silah Hasarı: 72 (72)
Zırh Delici Hasar: 38
Saldırı Hızı: 4 saniyede bir
Silah Uzunluğu: 2/10
Zırh: 7.5%
Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur.
Deheşte Uğratma : Bu hedef dehşete uğratarak kısa süreliğine yakın dövüş halinde olduğu düşmanı dağıtabilir
Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir.
Öncü Mevzilenmesi : Bu birim mevzilenme bölgesinin dışına mevzilenebilir.
Çılgınlık: Birimin liderliği eğer %50'nin altına düşmezse kalıcı olarak şu bonuslara sahip olur:
+12% silah hasarı
+%8 Hücum Bonusu
+4 Yakın Dövüş Saldırısı
Bu birim Psikolojik saldırılara karşı bağışıklığa sahiptir.
Uçabilmelerinin yanı sıra; hızları, dayanıklılıkları ve ölümcüllükleri ile benim vampir fraksiyonlarındaki favori canavar birimimdirler. Düşmanın hatlarının üstlerine çökebilecekleri gibi, arkadan dolşarak menzilli birlikleri de rahatlıkla harcayabilirler.
Varghulf
Birim Boyutu : 1
Yetiştirme Maliyeti: 1400
Askere Alım Süresi: 2
Turluk Bakım Masrafı: 350
Sağlık: 5286
Liderlik: 40
Hız: 80
Yakın Saldırı: 50
Yakın Savunma: 42
Hücum Bonusu: 50
Silah Hasarı: 85
Zırh Delici Hasar: 205
Saldırı Hızı: 2.9 saniyede bir
Silah Uzunluğu: 3/10
Zırh: 30%
Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur.
Deheşte Uğratma : Bu hedef dehşete uğratarak kısa süreliğine yakın dövüş halinde olduğu düşmanı dağıtabilir
Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir.
Tazelenme (Yenilenme) : Birim sürekli olarak sağlık puanını tazelerken 20% ateş zaafiyeti kazanır.
Kuşatma Saldırganı : Bu birim kapılara ve surlara saldırıp yıkabilir. Bu sayede koçbaşına ihtiyaç duymazsınız.
Uçamamaları, pahalılıkları ve düşük liderlikleri nedeni ile pek tercih ettiğim bir birim değildir. Ama elbette yenilenme ve zırh delme yetenekleri ile çok zorlanmadan savaştırılabilecek bir birimdir bence.
Dehşetruhu
Birim Boyutu : 1
Yetiştirme Maliyeti: 2000
Askere Alım Süresi: 3
Turluk Bakım Masrafı: 500
Sağlık: 5658
Liderlik: 40
Hız: 90
Yakın Saldırı: 26
Yakın Savunma: 42
Hücum Bonusu: 40
Silah Hasarı: 125
Zırh Delici Hasar: 295
Anti Geniş Bonusu: 35
Saldırı Hızı: 4 saniyede bir
Silah Uzunluğu: 3/10
Zırh: 80%
Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur.
Deheşte Uğratma : Bu hedef dehşete uğratarak kısa süreliğine yakın dövüş halinde olduğu düşmanı dağıtabilir
Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir.
Tazelenme (Yenilenme) : Birim sürekli olarak sağlık puanını tazelerken 20% ateş zaafiyeti kazanır.
Oyundaki diğer ejderhalara nazaran ateş püskürtememesi gibi nedenlerle biraz daha zayıf kalsalar da, düşman hatlarını kırmak için kullanılabilecek as birimlerden biridir. E tabi maliyetini karşılayabildiğiniz sürece.
Uçamamaları, pahalılıkları ve düşük liderlikleri nedeni ile pek tercih ettiğim bir birim değildir. Ama elbette yenilenme ve zırh delme yetenekleri ile çok zorlanmadan savaştırılabilecek bir birimdir bence.
Dehşetruhu
Birim Boyutu : 1
Yetiştirme Maliyeti: 2000
Askere Alım Süresi: 3
Turluk Bakım Masrafı: 500
Sağlık: 5658
Liderlik: 40
Hız: 90
Yakın Saldırı: 26
Yakın Savunma: 42
Hücum Bonusu: 40
Silah Hasarı: 125
Zırh Delici Hasar: 295
Anti Geniş Bonusu: 35
Saldırı Hızı: 4 saniyede bir
Silah Uzunluğu: 3/10
Zırh: 80%
Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur.
Deheşte Uğratma : Bu hedef dehşete uğratarak kısa süreliğine yakın dövüş halinde olduğu düşmanı dağıtabilir
Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir.
Tazelenme (Yenilenme) : Birim sürekli olarak sağlık puanını tazelerken 20% ateş zaafiyeti kazanır.
Oyundaki diğer ejderhalara nazaran ateş püskürtememesi gibi nedenlerle biraz daha zayıf kalsalar da, düşman hatlarını kırmak için kullanılabilecek as birimlerden biridir. E tabi maliyetini karşılayabildiğiniz sürece.
Ağır Silahlar ve Savaş Makineleri
Ceset Arabası
Birim Boyutu : 1
Yetiştirme Maliyeti: 350
Askere Alım Süresi: 2
Turluk Bakım Masrafı: 87
Sağlık: 3705
Liderlik: 55
Hız: 23
Yakın Saldırı: 10
Yakın Savunma: 22
Hücum Bonusu: 8
Menzilli Direnci 15%
Silah Hasarı: 20
Zırh Delici Hasar: 6
Saldırı Hızı: 4 saniyede bir
Silah Uzunluğu: 1/10
Zırh: 40%
Ormanda Saklanmak : Birim düşman birlikleri çok yakına gelene kadar ormanın içinde görünmeyebilir.
Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur.
Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir.
Tazelenme (Yenilenme) : Birim sürekli olarak sağlık puanını tazelerken 20% ateş zaafiyeti kazanır.
Vigour Mortis : 40 metre etraftski dost birliklere,
+ Yakın Saldırı: 8
+ Yakın Savunma: 8
Ordunuzu arkadan destekleyebilen savaş arabalarının ilk ve en ucuzu olan bu birim, oyunun erken dönemlerinde işinze yarayabilir.
Ceset Arabası
(Şerateşi)
Birim Boyutu : 1
Yetiştirme Maliyeti: 400
Askere Alım Süresi: 2
Turluk Bakım Masrafı: 100
Sağlık: 3705
Liderlik: 55
Hız: 23
Yakın Saldırı: 10
Yakın Savunma: 22
Hücum Bonusu: 8
Menzilli Direnci 15%
Silah Hasarı: 20
Zırh Delici Hasar: 6
Saldırı Hızı: 4 saniyede bir
Silah Uzunluğu: 1/10
Zırh: 40%
Ormanda Saklanmak : Birim düşman birlikleri çok yakına gelene kadar ormanın içinde görünmeyebilir.
Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur.
Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir.
Tazelenme (Yenilenme) : Birim sürekli olarak sağlık puanını tazelerken 20% ateş zaafiyeti kazanır.
Vigour Mortis : 40 metre etraftski dost birliklere,
+ Yakın Saldırı: 8
+ Yakın Savunma: 8
Şer Ateşi : 40 metre etraftaki düşman birliklere,
- Etraftaki düşman büyücülerinin büyü yaparken başarısız olma şansını arttırır.
- Etraftaki düşman sayısının artması ile etkisi artar.
-Düşürülmüş sihir rüzgarı oranına neden olur.
Biraz daha pahalı olmasının yanı sıra, Şer Ateşi özelliği dışında ne istatistiklerde ne de başka bir şeyde sıradan Ceset Arabasından farkı yok.
Ceset Arabası
(Şer Mıgnatıstaşı)
Birim Boyutu : 1
Yetiştirme Maliyeti: 500
Askere Alım Süresi: 2
Turluk Bakım Masrafı: 125
Sağlık: 3705
Liderlik: 55
Hız: 23
Yakın Saldırı: 10
Yakın Savunma: 22
Hücum Bonusu: 8
Menzilli Direnci 15%
Silah Hasarı: 20
Zırh Delici Hasar: 6
Saldırı Hızı: 4 saniyede bir
Silah Uzunluğu: 1/10
Zırh: 40%
Ormanda Saklanmak : Birim düşman birlikleri çok yakına gelene kadar ormanın içinde görünmeyebilir.
Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur.
Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir.
Tazelenme (Yenilenme) : Birim sürekli olarak sağlık puanını tazelerken 20% ateş zaafiyeti kazanır.
Vigour Mortis : 40 metre etraftski dost birliklere,
+ Yakın Saldırı: 8
+ Yakın Savunma: 8
Şer Mıgnatıstaşı : Kendine ve 40 metre etraftaki dost hortlak birlikerin,
- Can puanını tazeler.
Yine istatistiksel olarak diğer ceset arabalarından ayrılmasa da, tek farkı olan Şer Mıgnastıstaşı özelliği bu birimin ceset arabalarının en faydalısı olamasını sağlıyor.
Kara Vagon
Birim Boyutu : 1
Yetiştirme Maliyeti: 1200
Askere Alım Süresi: 3
Turluk Bakım Masrafı: 300
Sağlık: 4485
Liderlik: 40
Hız: 78
Yakın Saldırı: 24
Yakın Savunma: 10
Hücum Bonusu: 80
Silah Hasarı: 30
Zırh Delici Hasar: 90
Piyadeye Karşı Bonus: 20
Saldırı Hızı: 3.2 saniyede bir
Silah Uzunluğu: 3/10
Bu birim normal saldırılara karşı korunan birimlere karşı büyülü saldırılar yapabilir
Zırh: 60%
Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur.
Ceset Arabası
Birim Boyutu : 1
Yetiştirme Maliyeti: 350
Askere Alım Süresi: 2
Turluk Bakım Masrafı: 87
Sağlık: 3705
Liderlik: 55
Hız: 23
Yakın Saldırı: 10
Yakın Savunma: 22
Hücum Bonusu: 8
Menzilli Direnci 15%
Silah Hasarı: 20
Zırh Delici Hasar: 6
Saldırı Hızı: 4 saniyede bir
Silah Uzunluğu: 1/10
Zırh: 40%
Ormanda Saklanmak : Birim düşman birlikleri çok yakına gelene kadar ormanın içinde görünmeyebilir.
Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur.
Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir.
Tazelenme (Yenilenme) : Birim sürekli olarak sağlık puanını tazelerken 20% ateş zaafiyeti kazanır.
Vigour Mortis : 40 metre etraftski dost birliklere,
+ Yakın Saldırı: 8
+ Yakın Savunma: 8
Ordunuzu arkadan destekleyebilen savaş arabalarının ilk ve en ucuzu olan bu birim, oyunun erken dönemlerinde işinze yarayabilir.
Ceset Arabası
(Şerateşi)
Birim Boyutu : 1
Yetiştirme Maliyeti: 400
Askere Alım Süresi: 2
Turluk Bakım Masrafı: 100
Sağlık: 3705
Liderlik: 55
Hız: 23
Yakın Saldırı: 10
Yakın Savunma: 22
Hücum Bonusu: 8
Menzilli Direnci 15%
Silah Hasarı: 20
Zırh Delici Hasar: 6
Saldırı Hızı: 4 saniyede bir
Silah Uzunluğu: 1/10
Zırh: 40%
Ormanda Saklanmak : Birim düşman birlikleri çok yakına gelene kadar ormanın içinde görünmeyebilir.
Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur.
Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir.
Tazelenme (Yenilenme) : Birim sürekli olarak sağlık puanını tazelerken 20% ateş zaafiyeti kazanır.
Vigour Mortis : 40 metre etraftski dost birliklere,
+ Yakın Saldırı: 8
+ Yakın Savunma: 8
Şer Ateşi : 40 metre etraftaki düşman birliklere,
- Etraftaki düşman büyücülerinin büyü yaparken başarısız olma şansını arttırır.
- Etraftaki düşman sayısının artması ile etkisi artar.
-Düşürülmüş sihir rüzgarı oranına neden olur.
Biraz daha pahalı olmasının yanı sıra, Şer Ateşi özelliği dışında ne istatistiklerde ne de başka bir şeyde sıradan Ceset Arabasından farkı yok.
Ceset Arabası
(Şer Mıgnatıstaşı)
Birim Boyutu : 1
Yetiştirme Maliyeti: 500
Askere Alım Süresi: 2
Turluk Bakım Masrafı: 125
Sağlık: 3705
Liderlik: 55
Hız: 23
Yakın Saldırı: 10
Yakın Savunma: 22
Hücum Bonusu: 8
Menzilli Direnci 15%
Silah Hasarı: 20
Zırh Delici Hasar: 6
Saldırı Hızı: 4 saniyede bir
Silah Uzunluğu: 1/10
Zırh: 40%
Ormanda Saklanmak : Birim düşman birlikleri çok yakına gelene kadar ormanın içinde görünmeyebilir.
Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur.
Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir.
Tazelenme (Yenilenme) : Birim sürekli olarak sağlık puanını tazelerken 20% ateş zaafiyeti kazanır.
Vigour Mortis : 40 metre etraftski dost birliklere,
+ Yakın Saldırı: 8
+ Yakın Savunma: 8
Şer Mıgnatıstaşı : Kendine ve 40 metre etraftaki dost hortlak birlikerin,
- Can puanını tazeler.
Yine istatistiksel olarak diğer ceset arabalarından ayrılmasa da, tek farkı olan Şer Mıgnastıstaşı özelliği bu birimin ceset arabalarının en faydalısı olamasını sağlıyor.
Kara Vagon
Birim Boyutu : 1
Yetiştirme Maliyeti: 1200
Askere Alım Süresi: 3
Turluk Bakım Masrafı: 300
Sağlık: 4485
Liderlik: 40
Hız: 78
Yakın Saldırı: 24
Yakın Savunma: 10
Hücum Bonusu: 80
Silah Hasarı: 30
Zırh Delici Hasar: 90
Piyadeye Karşı Bonus: 20
Saldırı Hızı: 3.2 saniyede bir
Silah Uzunluğu: 3/10
Bu birim normal saldırılara karşı korunan birimlere karşı büyülü saldırılar yapabilir
Zırh: 60%
Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur.
Deheşte uğratma : Bu hedef dehşete uğratarak kısa süreliğine yakın dövüş halinde olduğu düşmanı dağıtabilir.
Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir.
Tazelenme (Yenilenme) : Birim sürekli olarak sağlık puanını tazelerken 20% ateş zaafiyeti kazanır.
Kara Tırpan: Birliğe;
+ 36% hücum bonusu
+ 18% hücum hızı sağlar.
Kötücül Dinçlik: Birliğe:
- Birliği ateş hasarı ile donatır.
+36% zırh delici hasar sağlar.
Siyah Hale: Birime,
+44% hasar direnci kazandırır.
Önceki arabaların aksine tam anlamıyla bir savaş arabası olan Kara Vagon, isterseniz ordunuzda bulundurabileceğiniz kadar iyi olsa da, elbette bir Moris Motorunun yerini dolduramıyor.
Mortis Motoru
(Nagash Pençesi)
Birim Boyutu : 1
Yetiştirme Maliyeti: 1400 (1700)
Askere Alım Süresi: 3
Turluk Bakım Masrafı: 500 (625)
Sağlık: 5427
Liderlik: 60 (70)
Hız: 48 (48)
Yakın Saldırı: 30 (36)
Yakın Savunma: 13 (20)
Hücum Bonusu: 12 (12)
Sihire Karşı Direnci : 25%
Silah Hasarı: 50 (50)
Zırh Delici Hasar: 70
Piyadeye Karşı Bonus: 15
Saldırı Hızı: 4 saniyede bir
Silah Uzunluğu: 1/10
Zırh: 30% (15%)
Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur.
Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir.
Tazelenme (Yenilenme) : Birim sürekli olarak sağlık puanını tazelerken 20% ateş zaafiyeti kazanır.
Kara Tırpan: Birliğe;
+ 36% hücum bonusu
+ 18% hücum hızı sağlar.
Kötücül Dinçlik: Birliğe:
- Birliği ateş hasarı ile donatır.
+36% zırh delici hasar sağlar.
Siyah Hale: Birime,
+44% hasar direnci kazandırır.
Önceki arabaların aksine tam anlamıyla bir savaş arabası olan Kara Vagon, isterseniz ordunuzda bulundurabileceğiniz kadar iyi olsa da, elbette bir Moris Motorunun yerini dolduramıyor.
Mortis Motoru
(Nagash Pençesi)
Birim Boyutu : 1
Yetiştirme Maliyeti: 1400 (1700)
Askere Alım Süresi: 3
Turluk Bakım Masrafı: 500 (625)
Sağlık: 5427
Liderlik: 60 (70)
Hız: 48 (48)
Yakın Saldırı: 30 (36)
Yakın Savunma: 13 (20)
Hücum Bonusu: 12 (12)
Sihire Karşı Direnci : 25%
Silah Hasarı: 50 (50)
Zırh Delici Hasar: 70
Piyadeye Karşı Bonus: 15
Saldırı Hızı: 4 saniyede bir
Silah Uzunluğu: 1/10
Zırh: 30% (15%)
Korku salabilir : Bu birim yakınındaki düşman birliklerine korku salarak liderlik kaybetmelerine neden olur.
Deheşte uğratma : Bu hedef dehşete uğratarak kısa süreliğine yakın dövüş halinde olduğu düşmanı dağıtabilir.
Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir.
Kutsal Emanet Yozlaşması: 40 metre etrafında savaşan düşman birliklerine hasar verir.
Tazelenme (Yenilenme) : Birim sürekli olarak sağlık puanını tazelerken 20% ateş zaafiyeti kazanır.
Kutsal Emanet Bağı: 40 metre etrafındaki dost birliklerin sağlık puanlarını tazeler.
Kâfir Kitabı: Gelişmiş güç dolum oranı ile büyü rüzgarlarını tazeler.
Ürperten Aura: 40 metre etraftaki düşmanların hızını -36% azaltır.
Bizzat kendi gücünün yanı sıra, pasif özellikleri ile savaş alanının tam ortasına dalıp, düşman birliklerini dağtabilecek kadar güçlü olan bu birim biraz pahalı olsa da canavarlardan bir ordu kurmuyorsanız ordunuzda kesinlikle yer etmesi gereken bir birim.
Hortlak : Bu birim dehşete karşı bağışıklıdır ve bozguna uğramaz. Düşük Vampir yozlaşması olan bölgelerde yıpranır. Muharebe sonucu belirlenmişken kendine az, liderlik parçalanmıştan öte ise kendi kendisine ciddi miktarda hasar verir.
Kutsal Emanet Yozlaşması: 40 metre etrafında savaşan düşman birliklerine hasar verir.
Tazelenme (Yenilenme) : Birim sürekli olarak sağlık puanını tazelerken 20% ateş zaafiyeti kazanır.
Kutsal Emanet Bağı: 40 metre etrafındaki dost birliklerin sağlık puanlarını tazeler.
Kâfir Kitabı: Gelişmiş güç dolum oranı ile büyü rüzgarlarını tazeler.
Ürperten Aura: 40 metre etraftaki düşmanların hızını -36% azaltır.
Bizzat kendi gücünün yanı sıra, pasif özellikleri ile savaş alanının tam ortasına dalıp, düşman birliklerini dağtabilecek kadar güçlü olan bu birim biraz pahalı olsa da canavarlardan bir ordu kurmuyorsanız ordunuzda kesinlikle yer etmesi gereken bir birim.