25-01-2020, 02:04
Hearthstone gibi kart oyunlarının önemli bir kısmı trading, yani tur sana geldiğinde hangi minionun önündeki seçeneklerden hangisine saldıracağını belirlemek. Legend of Runeterra da dahil olmak üzere nedense diğer kart oyunlarında bu olayın oyun tasarımına dahil edilmediğini görüyorum. GWENT oynarken kart oyunu oynuyor değil, sanki ıstakaya okey taşı diziyormuşuz gibi hissediyordum bu sebeple. Artifact'te kimin nereye saldıracağı RNG ile belirleniyordu. Legend of Runeterra'da tutorialde gördüğüm kadarıyla daha da farklı bir yol izlenmiş, saldıran nereye saldıracağını belirleyemiyor, savunan (sıra ona daha sonra geldiği için) saldıranları görüp onu counterlayacak bir dizilimle çıkabiliyor. Yani aslında yine trading var, ancak saldıranı değil savunanı destekleyen tuhaf bir sistem.
Prologue'da ilerleyip diğer görüşlerimi yazarım ileride.
Prologue'da ilerleyip diğer görüşlerimi yazarım ileride.