17-09-2024, 06:16
Bu ordu kompozisyonuna, bizzat ve karşısında oynanan medeniyete göre tamamen fark gösterebiliyor. Örneğin diğer AoE oyunlarının aksine AoM'da "trash unit" yoktur, tüm birimler için altın gerekir. Bu yüzden ordu üretimine devam için sağlıklı bir altın geliri elzemdir. Genel itibariyle menzilli birimler odun, yakıncı birimler et gerektirir. Bunlar için atanması gereken işçi sayısı ise yukarıda belirttiğim unsurlar devasa fark yaratacaktır, şu kadar olsa yeter demek pek mümkün değil ama genel olarak kaynak üretimine ayrılan nüfus aksi gerekmediği sürece azami miktarda olmalıdır. Bunun ne zaman azaltılacağı ya da nasıl atanacağı şablonlara göre değil, oyun sırasındaki durumlara göre alınacak kararlara göre belirlenmelidir. Şablon yapısı genel olarak ikinci çağa geçmeden önceki zaman dilimini kapsıyor.