Bounty Hunter Türkçe Bilgi:
6.88f'ye uygundur.
: 17+1,8
: 21+3
: 19+2
Hareket hızı 315
Dönme oranı 0,6
Görüş menzili 1800/1000
Saldırı menzili 150 (Yakın)
Atkı hızı Anında
Saldırı animasyonu 0,59+0,59
Temel saldırı süresi 1,7
Büyü direnci %25
Çarpışma büyüklüğü 24
Hikâye:
6.88f'ye uygundur.
: 17+1,8
: 21+3
: 19+2
Hareket hızı 315
Dönme oranı 0,6
Görüş menzili 1800/1000
Saldırı menzili 150 (Yakın)
Atkı hızı Anında
Saldırı animasyonu 0,59+0,59
Temel saldırı süresi 1,7
Büyü direnci %25
Çarpışma büyüklüğü 24
Hikâye:
Ganimet avcısı Gondar’a avlananların onun hakkında anlattığı hikayelerin hangilerinin doğru olduğunu kimse söyleyemez. Onun bir eşya gibi terk edildiğini, iz sürme yeteneğini hayatta kalma mücadelesinde edindiğini fısıldarlar. Bazıları onun bir savaş yetimi olduğunu, büyük Avcı Soruq tarafından alınıp, büyük oyun için karanlık ormanları keşfederken ustasının kılıç yeteneğini öğrendiğini duymuştur. Bazıları da onun bir yankesici ve hırsız loncası tarafından yetiştirilip gizlilik ve iz kaybettirme üzerine eğitilmiş ezik bir sokak veleti olduğuna inanır. Vahşi kırlardaki kamp ateşlerinin çevresinde, avları giderek artan bir korkuyla Gondar’ın işleri hakkındaki dedikoduları konuşur. Vekili kaçıp saklandıktan yıllar sonra zalim Kral Goff’un izini bulup onun kellesiyle asasını kanıt olarak teslim edenin o olduğunu söylerler. Highseat'teki asi kamplarına sızıp, efsanevi hırsız Beyaz Pelerin’i suçları için yargılanmak üzere yakalayanın o olduğunu söylerler. Ve Avcı Soruq’un kariyerini Prens’in değerli savaşçısını öldürmekten mahkum ettirerek bitirenin o olduğunu söylerler. Gondar’ın akıl almaz yeteneğinin hikayeleri herbiri öncekinden daha inanılmaz, herbirinin hedefi öncekinden daha zor olmak üzere uzayıp gider. Avlananlar bilirler ki, doğru bedel karşılığı herkes yakalanabilir. Doğru bir bedel karşılığı en güçlüler bile gölgelerde korkuyu bulabilir.
Yetenekler:
Shuriken Toss (Q/T):
Yetenek: Birim hedefli
Etkileme: Düşman birimler
Hasar türü: Büyüsel
Bir düşman birimine ölümcül bir shuriken fırlatır, hedefe hasar verir ve kısa süreliğine sersemletir. Shuriken birbirine 1200 yarıçapı içinde olan Track kullanılmış birimler arasında seker.
Yetenek animasyonu: 0,3+0,43
Kullanma menzili: 400
Sekme menzili: 1200
Hasar: 150/225/300/375
10
120/130/140/150
Büyü bağışıklı birime isabet ettiğindeki sekmeyi de durdurur.
Birincil ya da ikincil hedefe isabette engellenir. Engellendiğinde sekmeyi durdurur.
Eklentiler:
Stunned: Güçlü kaldırmalarla kaldırılabilir.
Shuriken küçük olsa da Gondar'ın kusursuz nişanlamasıyla kritik hasar yaratabilir.
Notlar:
Jinada (W/J):
Yetenek: Pasif
Etkileme: Düşman birimler
Bounty Hunter bir sonraki saldırısına yoğunlaşarak kritik vuruş yapar ve rakibini sakat bırakır.
Kritik hasarı: %150/%175/%200/%225
Hareket hızı yavaşlatma: %15/%20/%25/%30
Saldırı hızı yavaşlatma: 15/20/25/30
Yavaşlatma süresi: 3
12/10/8/6
İllüzyonlarda turuncu parıltı vardır ama illüzyonlar kritik vuruş vurmaz ve yavaşlatmaz.
Bozma ile bozulur.
Büyü bağışıklığından geçer.
Eklentiler:
Jinada Slow: Herhangi bir kaldırmayla kaldırılabilir.
Soruq'tan öğrendiği bir büyüyü sadık bıçaklarına fısıldayan Gondar, hayati sinirlerini hedef alır ve düşmanının eklemlerini etkisiz kılar.
Notlar:
Shadow Walk (E/W):
Yetenek: Hedefsiz
Etkileme: Düşman birimler
Hasar türü: Fiziksel
Bounty Hunter görünmez olur ve saldırana veya bir yetenek kullanana kadar birimlerin içlerinden geçebilir. Eğer görünmezliğini saldırı yaparak bozarsa fazladan hasar verir.
Yetenek animasyonu: 0+0
Kaybolma zamanı: 1/0,75/0,5/0,25
Hasar: 30/60/90/120
Süre: 20/25/30/35
Yavaşlatma süresi: 2,5
Güçlendirme süresi: 4,5
15
65
Büyü bağışıklığından geçer.
Eklentiler:
Wind Walk: Kaldırılamaz.
Kral Goff'un süikastinde yer alan kraliyet şaklabanları sadece dans eden bir gölge resminden başka hiç bir şeyi anlatamazlar.
Notlar:
Track (R/R):
Yetenek: Birim hedefli
Etkileme: Düşman kahramanlar
Bir düşman kahramanı av olarak beller, hedef üzerinde Gerçek Görüş sağlar ve ne kadar altın taşıdığını gösterir. Avının etrafındaki müttefiklerin fazladan hareket hızı kazanmalarını sağlar. Eğer hedef ölürse Bounty Hunter ve yakındaki kahramanlar fazladan altın kazanır.
Yetenek animasyonu: 0,3+0,43
Kullanma menzili: 1200
Hız yarıçapı: 900
Fazladan hareket hızı: %16/%18/%20
Kendisine fazladan altın: 150/250/350
Dostlarına fazladan altın: 40/80/120
4
65
İllüzyonlar fazladan hareket hızını kazanır.
Engellenebilir.
Büyü bağışıklığından geçer.
Eklentiler:
Track Effect: Kaldırılamaz.
Track: Herhangi bir kaldırmayla kaldırılabilir.
Yükseltilmiş görüş ve koklama duyularını kullandığında, Gondar'ın darbelerin oldukça iyi bir başarı şansı olur.
Notlar:
Shuriken Toss (Q/T):
Yetenek: Birim hedefli
Etkileme: Düşman birimler
Hasar türü: Büyüsel
Bir düşman birimine ölümcül bir shuriken fırlatır, hedefe hasar verir ve kısa süreliğine sersemletir. Shuriken birbirine 1200 yarıçapı içinde olan Track kullanılmış birimler arasında seker.
Yetenek animasyonu: 0,3+0,43
Kullanma menzili: 400
Sekme menzili: 1200
Hasar: 150/225/300/375
10
120/130/140/150
Büyü bağışıklı birime isabet ettiğindeki sekmeyi de durdurur.
Birincil ya da ikincil hedefe isabette engellenir. Engellendiğinde sekmeyi durdurur.
Eklentiler:
Stunned: Güçlü kaldırmalarla kaldırılabilir.
Shuriken küçük olsa da Gondar'ın kusursuz nişanlamasıyla kritik hasar yaratabilir.
Notlar:
- Shuriken 1000 hızında hareket eder.
- Shuriken Toss bütün hedefler tarafından kaçınılabilir. Kaçınıldığında sekmeyi durdurur.
- Sekme için ilk hedefin Track ile işaretlenmiş olmasına gerek yoktur.
- Bir birime yalnız bir defa sekebilir.
- Mini-sersemletme 0,1 saniye sürer.
Jinada (W/J):
Yetenek: Pasif
Etkileme: Düşman birimler
Bounty Hunter bir sonraki saldırısına yoğunlaşarak kritik vuruş yapar ve rakibini sakat bırakır.
Kritik hasarı: %150/%175/%200/%225
Hareket hızı yavaşlatma: %15/%20/%25/%30
Saldırı hızı yavaşlatma: 15/20/25/30
Yavaşlatma süresi: 3
12/10/8/6
İllüzyonlarda turuncu parıltı vardır ama illüzyonlar kritik vuruş vurmaz ve yavaşlatmaz.
Bozma ile bozulur.
Büyü bağışıklığından geçer.
Eklentiler:
Jinada Slow: Herhangi bir kaldırmayla kaldırılabilir.
Soruq'tan öğrendiği bir büyüyü sadık bıçaklarına fısıldayan Gondar, hayati sinirlerini hedef alır ve düşmanının eklemlerini etkisiz kılar.
Notlar:
- Dolumda değilken Bounty Hunter'ın silahı turuncu bir parıltı yayar.
Shadow Walk (E/W):
Yetenek: Hedefsiz
Etkileme: Düşman birimler
Hasar türü: Fiziksel
Bounty Hunter görünmez olur ve saldırana veya bir yetenek kullanana kadar birimlerin içlerinden geçebilir. Eğer görünmezliğini saldırı yaparak bozarsa fazladan hasar verir.
Yetenek animasyonu: 0+0
Kaybolma zamanı: 1/0,75/0,5/0,25
Hasar: 30/60/90/120
Süre: 20/25/30/35
Yavaşlatma süresi: 2,5
Güçlendirme süresi: 4,5
15
65
Büyü bağışıklığından geçer.
Eklentiler:
Wind Walk: Kaldırılamaz.
Kral Goff'un süikastinde yer alan kraliyet şaklabanları sadece dans eden bir gölge resminden başka hiç bir şeyi anlatamazlar.
Notlar:
- Kullanıldığında yönlendirmeli yetenekleri durdurmaz.
- Fazladan hasar Bounty Hunter'ın saldırı hasarına eklenmez. Yani bunun hasarı Jinada, Enfeeble veya Empower gibi yeteneklerden etkilenmez. Ayrıca Bounty Hunter bu hasardan can çalamaz veya bu hasar kritik veya saçma hasarı vuramaz.
- Kaybolma süresinde Bounty Hunter, görünmeziliğini bozmadan yetenek veya eşya kullanabilir ve saldırabilir. Saldırılarında Shadow Walk hasarı uygulanır.
- Görünmezlik, yeteneğin ya da eşyanın yetenek başlangıcının sonuna varılmasıyla ya da saldırıyı isabet ettirmekle bozulur. İsabetsiz vuruşlar görünmezliği bozmaz.
- Shadow Walk Bounty Hunter'ın gözler de dahil diğer birimlerin içinden geçmesini sağlar, binaların içinden geçmesini sağlamaz.
- Bounty Hunter; görünmezliği bozmadan yerden eşya alabilir, yere eşya atabilir veya yerdeki eşyaya saldırabilir.
Track (R/R):
Yetenek: Birim hedefli
Etkileme: Düşman kahramanlar
Bir düşman kahramanı av olarak beller, hedef üzerinde Gerçek Görüş sağlar ve ne kadar altın taşıdığını gösterir. Avının etrafındaki müttefiklerin fazladan hareket hızı kazanmalarını sağlar. Eğer hedef ölürse Bounty Hunter ve yakındaki kahramanlar fazladan altın kazanır.
Yetenek animasyonu: 0,3+0,43
Kullanma menzili: 1200
Hız yarıçapı: 900
Fazladan hareket hızı: %16/%18/%20
Kendisine fazladan altın: 150/250/350
Dostlarına fazladan altın: 40/80/120
4
65
İllüzyonlar fazladan hareket hızını kazanır.
Engellenebilir.
Büyü bağışıklığından geçer.
Eklentiler:
Track Effect: Kaldırılamaz.
Track: Herhangi bir kaldırmayla kaldırılabilir.
Yükseltilmiş görüş ve koklama duyularını kullandığında, Gondar'ın darbelerin oldukça iyi bir başarı şansı olur.
Notlar:
- Görsel efekte rağmen Track güçsüzleştirmesi anında uygulanır.
- Hedefe gerçek görüş uygular ve hedefi savaş sisinden gösterir.
- Hedef, nasıl ölmüş olursa olsun öldüğünde Bounty Hunter ve dostlarına altını verir.
- Fazladan altın güvenilir altındır.
- İllüzyon ya da Tempest Double'larda kullanılabilir; ancak onlar öldüklerinde fazladan altın vermez.
- Dostlar, işaretlenmiş birimden 900 menzili içinde olduğunda fazladan altını kazanır. Bounty Hunter altını mesafeden bağımsız olarak kazanır.
- Fazladan hareket hızı hedefteki bir aura ile verilir, yani bu güçlendirme alancan çıktıktan sonra 0,5 saniye daha sürer. Bu auranın birden fazlası istiflenmez.
- Birden fazla Meepo işaretlendiğinde ve biri öldüğünde işaretlenen her Meepo etrafına Track altınını verir.
- Track yeteneğinin görsel efekti ve sesi sadece Bounty Hunter ve dostları tarafından görülür ve duyulur. Mamafih, güçsüzleştirme herkese görünürdür.
- Dostlardaki fazladan hareket hızı güçlendirmesi görsel efekti de herkese görünürdür.
- Fazladan hareket hızı güçlendirmesi Roshan da dahil tarafsız yaratıkları da etkiler.
- Hedefteki güçsüzleştirme ikonu onda o an kaç altın olduğunu gösterir.