02-06-2019, 01:44
Ayland gelişiyor.
2019 Yaz Minecraft Etkinliği
|
02-06-2019, 02:39
Ben katılmak isterim ama oyunun orjinal olmasımı lazım birisi yardım edebilir mi link varsa özelden link atabilirmisiniz
02-06-2019, 03:52
@Barbarossa İmar izni alınmadan yapılmış. Dumanport belediyesi yıkmasın dikkat et.
02-06-2019, 10:19
Aziz Lokum Kilisesi hizmete açılmıştır. Şu an için yalnızca barınma ve konaklama hizmeti verilmektedir. İlerleyen zamanlarda yemek ve erzak yardımı da yapılacaktır. Ayrıca yanıma birde rahip arıyorum. Görev yapmak isteyen birisini beklerim.
02-06-2019, 14:19
Bulamazsın dediler bulduk.Yapamazsın dediler yapacağız.
02-06-2019, 14:58
Sic Parvis Magna
02-06-2019, 16:37
Geçen sefer gemi yapmıştım bu sefer donanma yapmak için katılacağım.
02-06-2019, 16:40
Katılıyorum.
02-06-2019, 18:56
Sunucu açık. Ayrıca oyunculardan şu yeni eklenen kurallara dikkat etmesini rica ediyorum;
03-06-2019, 00:43
Haritada yapabilecek her şeyi yaptım yeni harita açılana kadar girmenin bir anlamı yok benim için. Haritada 0 inek 0 koyun 100000 tavuk:
03-06-2019, 03:18
Gelecek Harita için konsept düşündüğümde Duman'ın fikirleriyle beraber öneride bulunmak istedim.
1. Haritada 3 farklı meslek grubu bulunacak; Madenci, Çiftçi, Haydut 2. Başlangıç için herkes her ekipmandan 1 adet olacak şekilde tahta ekipman edinebilir ancak kullanımı bittikten sonra yenisini yapmak yasak olacaktır. İleri düzey ekipmanlar meslek türlerine göre kullanıma açık olacaktır. 3. Madenciler içerisinde meslek grupları; Madenci; Elmas kazma ve elmas kürek kullanabilir. Deri zırh kullanabilir. Tahta kılıç kullanabilir. Enchanter;Demir kazmave demir kürek kullanabilir ve ekipmanlarını elde ettiğinde ekipmanları enchant edebilir. Deri zırh kullanabilir. Tahta kılıç kullanabilir. Gardiyan;Taş kazma ve taş kürek kullanabilir ve demir zırh ve silahları kullanabilir. Koruma görevindedir. 4. Çiftçiler içerisinde meslek grupları; Çiftçi; Ekip biçme işleriyle ilgilenir. Elmas çapa ve demir balta kullanabilir. Deri zırh kullanabilir. Tahta kılıç kullanabilir. Oduncu; Odun kesme işleriyle ilgilenir. Demir çapa ve elmas balta kullanabilir. Deri zırh kullanabilir. Tahta kılıç kullanabilir. Hayvancı; Hayvancılıkla uğraşır. Ekinden veya odun kesmekten anlamaz. Grubun korumasıdır ve demir zırh ve silahları kullanabilir. 5. Haydutlar; Taş ekipmanlara kadar kullanabilirler. Demir zırh ve silahları kullanabilirler. Ticaret yapamazlar karşılaştıkları kişilerden haraç talep edebilirler ve reddedilip kaçılması durumunda raid hakkı elde ederler. Raid sırasında sadece kapılar kırılıp sandıklardan eşya alınabilir. Hayvanlara ve ekinlere zarar verilebilir ancak hayvanların tamamen öldürülmesi ve ekinlerin tabanının yıkılması yasaktır. Aynı şekilde yangın çıkarmak ve lav dökmek yasaktır. 6. Ticaret akışının sürekli sağlanması için en fazla 3 stack halinde ticaret yapılabilir. Genel işleyiş; Bir tarafta çiftçiler diğer tarafta madenciler olduğundan bu grup sürekli ticaret yapmak zorunda kalacaklar ve ticaret yolları üzerinde haydutlardan kaçınmaya çalışmalılar. Her meslek grubunun dolması açısından meslek dağıtımları boşluklara göre olacaktır. 10 kişi isek 4 madenci 4 çiftçi 2 haydut olabilirken yeni gelen üyelerle 5-5-3, 6-6-4 şeklinde artabilir. Madenci ve Çiftçi grupları kalelerinde merkez binası ve hazine odası bulundurmak zorundalar raidler için. Madenci ve Çiftçiler kendi grupları dışında imar çalışması yapamazlar. Haydutlarda aynı şekilde pekçok yerde inleri olabilir ancak açık bir imar yapamazlar. Hızlı birşekilde yazdığımdan yazım hataları olabilir ama genel fikri herkesin anlayacağını düşünüyorum. Sizde kendi önerilerinizi yaparsanız sevinirim. Yeniden başlayacaksak konsept ve kurallar hazır olmalı diye düşünüyorum.
03-06-2019, 04:12
(03-06-2019, 03:18)Aeschyli : Gelecek Harita için konsept düşündüğümde Duman'ın fikirleriyle beraber öneride bulunmak istedim. Fikirler güzel ama fazla roleplay olmuş sanki.
03-06-2019, 04:29
Bunlara ek olarak hergün farklı etkinlikler yapılabilir. Tabi yapılmaları için haritanın belli bir alanında etkinlikler için özel bir bölge oluşturulması lazım. GM modda yapılması çok uzun sürmez heralde.
ilk gün arena savaşı ikinci gün belirlenen süre dahilinde söylenen cismi en güzel imar edenin kazanacağı bir yarışma üçüncü gün battle royale dördüncü gün hunger games tarzında değişik oyunlar
Eee Aeschyli bu saydıkların, hep senin başkalarını raidleyim olayına hizmet etmek üzere planlanmış şeyler. Adam bir de sana bulması kolay olsun diye hazine odası kuracak. Serverdeki oyuncuların %90'ı survival ticaret takılıyor. Onun yerine ortak bir kasaba kurulsun, herkes mesleğini yapsın, 15x15 arsalar satılsın ve oyundaki tek koruma evlerimizde olsun.
Senin için aklıma gelen polis olman. Oyun harddayken milleti koruyabilirsin, oyuncular arası meselelerde hüküm verebilirsin.
03-06-2019, 09:37
Katılıyorum.
03-06-2019, 11:21
(Son Düzenleme: 03-06-2019, 11:28, Düzenleyen: burak_menethil.)
(02-06-2019, 10:19)turkish lokum : Aziz Lokum Kilisesi hizmete açılmıştır. Şu an için yalnızca barınma ve konaklama hizmeti verilmektedir. İlerleyen zamanlarda yemek ve erzak yardımı da yapılacaktır. Ayrıca yanıma birde rahip arıyorum. Görev yapmak isteyen birisini beklerim. Ben yanında rahip olarak çalışabilirim. Tabii ki meslek olarak değil gönüllü olarak..;)
03-06-2019, 11:52
(03-06-2019, 09:12)Lothebork : Eee Aeschyli bu saydıkların, hep senin başkalarını raidleyim olayına hizmet etmek üzere planlanmış şeyler. Adam bir de sana bulması kolay olsun diye hazine odası kuracak. Serverdeki oyuncuların %90'ı survival ticaret takılıyor. Onun yerine ortak bir kasaba kurulsun, herkes mesleğini yapsın, 15x15 arsalar satılsın ve oyundaki tek koruma evlerimizde olsun. İlk olarak raid atılması için oyuncuyla yolda karşılaşıp haraç isteyip reddedilmen gerekiyor. Direkt olarak raid atmak yasak. İkinci olarak haydut fraksiyonu diğer fraksiyonlara göre sayıca oldukça az kalacak. 5 kişinin koruduğu yere 2 kişi dalıp istediğini almak bence hiçte kolay değil. Yıkım yaparak girme opsiyonu olmayan haydutlara tuzaklar kurmakta gayet olanaklı. Başarılı bir raid olduğunu varsayalım. Haydutların alabileceği maksimun eşya kendi envanterleri kadar olacaktır. 5 kişinin ortak kullandığı sandıklar için bence çok büyük bir zarar olmaz. Ek olarak ben sadece öneride bulundum daha iyi önerileri olanlar yazabilir.
03-06-2019, 12:35
çok büyük zarar olmaz donuna kadar almış olursun
İlk olarak, herkesin belirli haklara sahip olması lazım. Peki nedir bunlar? Dünya'nın en çok oynanan survival oyununda kendi evimi builder'a yaptırdım. Ne ev istediğim gibi oldu ne de istediğim gibi kullanabildim. Diğer bir açıdan bakalım builderlar her zaman başkalarının işlerini mi yapacak? Çok yoğun olduğunda kimin evinin öncelikli olduğu kime göre karar verilecek? Ya da odundan bir ev için yüksek bir ücret teklif ettiğinde bunu isteyen kişi istemezse ne olacak? Bu gibi nedenlerden dolayı bence
-Herkes kendi evini, istediği gibi yapabilmeli -Herkesin evinin belirli bir kısmı (örneğin kocaman bir adası var ve 50x50'lik istediği bir alanı worldguard, griefprevention gibi pluginler kullanarak) sadece o alana sahip kişinin olmalı. İsterse o 50x50'lik alanı başka biriyle paylaşabilir, yapılabiliyor. Oyunda madem etkileşim olacak diye çabalıyoruz o zaman tekelleşmenin önüne geçilmeli. Serbest ticaret başlatılmalı herkes istediğini üretebilmeli ve satabilmeli. Ki böyle bir durum söz konusu olamayacağı için oyuna denge getirir. Böylece arz talep dengesini sağlayabiliriz. Haritanın ortasına büyük bir market koyulup herkes dükkanında satabilir. Madenciler; enchant işlerini sadece madenciler yapabilir. Çiftçiler; iksir işlerini sadece çiftciler yapabilir ve ayrıca çok fazla üretim yaptıkları için piyasayı belirlediklerinden dolayı kural getirilebilir. Haydutlar; yerel halkın 50x50 alan dışında kalan araziyi talan edebilir. Çünkü o yerin sahibi her şeyi üretme yetkisine dayanarak risk alıp o alanları genişletmiş. Eğer koruyamıyorsa o alanları haydutlar gelip istediğini yapabilir. Haydutların 50x50'lik safe alanı olmayacak. Marketten hiç bir şey satın alamaz. Haydutlara yardım eden kişinin yerel halk ile ilişkisi kesilir. Koruyucular; haydutlara karşı yerel halkı koruyacak. Haydutların yerini tespit edebilirse yokedebilme yetkisi vardır. Her oyun günü yerel halktan çok fazla olmayacak şekilde belirli bir ücret/komisyon (yiyecek,demir vs) talep edebilir. Koruyucular farklı ne madencilik ne çiftcilik yapabilir. Diğer bir konu ise, madenci sadece deri zrıh kullanabilir tahta kılıç kullanabilir denmiş, düşünün ki bir madenci elmas ya da demir bulacak ve onu zırh ve kılıç yapımında kullanmayacak? Ben pek mantıklı bulmadım. Aklıma şimdilik bunlar geldi. Ek olarak; belirli zamanlarda düello yapılabilir. Karşılıklı anlaşılarak örneğin kaybeden 10 demir blok getirecek. Böyle bir mekanik eklenebilir haydutlara.
03-06-2019, 13:15
(03-06-2019, 03:18)Aeschyli : 1. Haritada 3 farklı meslek grubu bulunacak; Madenci, Çiftçi, Haydutİlk kurala katılıyorum, bir takım kurallar ve pluginler ile uygulanabilir. Hatta ben, çiftçilerin önceden belirlenmiş bir köyü olması taraftarıyım eğer aşağıdaki gibi yol üstünde haydutlar olacaksa. İkincisinin takibi biraz zor açıkçası, pek taraftarı değilim ikinci kuralın. Daha iyi bir şey bulunabilir. Alıntı:3. Madenciler içerisinde meslek grupları;Kullanılacak ekipmanların kısıtlanması doğru, herkes elmas zırhla dolaşmamalı. Ama bu kadar alt başlığa ayırmaya gerek yok şahsımca. Örnek veriyorum bir köylü yine odunculuk yapsın, ama bütün köylüler aynı ekipman kuralına sahip olsun. Alıntı:@mlhbklc Bence de Her köylü istediği gibi köy arazisi içinde evini yapabilmeli. Ancak bir şahsi alan mümkün değil. Ortak bir köy, maden alanı olabilir. Bu alan içerisine haydutlar da saldırabilmeli. |
|