İleti Sayısı: 26,429
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
139
17-05-2018, 13:29
(Son Düzenleme: 17-05-2018, 13:30, Düzenleyen: Duman.)
Etkinlikteki birçok arkadaş etkinlik için AOM'u yüklemiş, esasen competitive olarak AOM oynamayan ve tamamen eğlenmek için forumdaki diğer üyelerle bir etkinliğe katılan kişiler, öte yandan etkinliğe başlamamızdan sonra gerek Gameranger'da odayı görüp gerek Twitch'te yayını farkedip gelip aramıza katılan kişiler oyuna daha competitive bir biçimde yaklaşıyor, bunun oyuna eğlenmek/forumdaki diğer üyelerle oyun oynamak için etkinliğe katılan kişilerde soğutucu bir etken olabileceğinden çekiniyorum.
Bu durum aramıza her sonradan katılan kişi için geçerli değil, örneğin @ arifcakir ile güzel eğlenceli maçlar yapabiliyoruz ancak etkinliğe çağırırken "diğer kişiler de amatör eğlencesine oynuyoruz gel" diye çağırdığımız kişinin oyunun 8. dakikasında bir başka oyuncudan rush yiyerek yıkılması ve tüm oyunun bu rushla 13. dakikada bitmesi sıkıntı teşkil ediyor etkinlik adına, çünkü bir yerden sonra o kişileri etkinliğe çağırmakta zorlanabiliriz.
Bu meseleyi dengelemek için oyuncu sayısını arttıralım geniş takımlar yapalım diğerlerinden üstün oyuncular olsa bile takımlarla bu işi dengelemeye çalışalım dedik ancak daha öncelerde de bahsettiğim üzere AOM'da takımlı olduğunda takımların toplam dengesinden ziyade, hangi oyuncuların aktif muharebelerde karşı karşıya kaldığına bakıyor mesele.
•
İleti Sayısı: 3,077
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
39
Benim önerim forumda rush taktiğini anlatıcı, öğretici konular açmamız. Herkesin yapabileceği bir şey rush. Hangi ülke ile yapılır, hangi askerler üretilmeli, oduna altına ete kaç işçi gönderilmeli ? Bunlar paylaşılırsa eğer şu an 13. dakikada rush yiyip rq atanların bu taktiği öğrenmesiyle işlerin kızışacağını söyleyebilirim. Ve bu sefer her iki taraf için de oyun daha heyecanlı hale gelir.
•
İleti Sayısı: 29
Üyelik Yılı: 2018
Imperium:
0
Burdaki amaç eğlence , eğer ki rush atılınca eğlence kalmıyor diyorsanız rush yapılmasın diye kural ekleyelim 20 dakika boyunca kimse saldırı yapmasın , takımlar arası dengeyi de tam kuralım , farklı maplar de deneyelim dünya haritası felan mesela :)
İleti Sayısı: 8,058
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
91
Rushsız mpler de oynadım ben. 19. dakika sınırda tonla asker yığılmış oluyor. 5 dakika sonra da kimin daha çok asker yığdığına göre savaş bitiyor zaten.
Sic Parvis Magna
•
İleti Sayısı: 8,058
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
91
(17-05-2018, 13:45)Merco : Benim önerim forumda rush taktiğini anlatıcı, öğretici konular açmamız. Herkesin yapabileceği bir şey rush. Hangi ülke ile yapılır, hangi askerler üretilmeli, oduna altına ete kaç işçi gönderilmeli ? Bunlar paylaşılırsa eğer şu an 13. dakikada rush yiyip rq atanların bu taktiği öğrenmesiyle işlerin kızışacağını söyleyebilirim. Ve bu sefer her iki taraf için de oyun daha heyecanlı hale gelir.
Hocam yılda bi kere hype'a katılıp 1-2 hafta oynayacağımız bi oyun için kimsenin bu kadar kasacağını sanmıyorum.
Sic Parvis Magna
Aşağıdaki 1 üye altnkurt nickli üyenin bu iletisini beğendi:1 üye altnkurt nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• Voidian
İleti Sayısı: 3,077
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
39
En azından foruma kazandırılmış olur. İnternetten sağdan soldan taktik arayacağımıza buradan bakalım. Yapabilecek bir babayiğit varsa bekliyorum rehberi.
•
İleti Sayısı: 26,429
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
139
18-05-2018, 19:10
(Son Düzenleme: 18-05-2018, 19:10, Düzenleyen: Duman.)
Age of Mythology güzel bir oyun, ancak competitive oynandığında bana sorarsanız bir psikoloji oyunudur AoM. Belki birçok RTS için bu böyledir ama AoM'da competitive oyun zamana karşı yarışmaya, düşman işçilerini rahatsız etmeye, düşmanı beklemediği anda hazırlıksız yakalamaya, arkada kalan boş centerlara siege birimi, markete giden develere atlılar göndermeye vs dayanır. Ben bu tarz oynanışların bizim bu etkinliğe özel olarak çağırdığımız, oyun indirttiğimiz kişilerin hoşuna gideceğinden şüpheli olduğum için bir önceki mesajı yazdım. Yoksa o mesajda da belirttiğim gibi, oyunda eğlenceli rush da var. Yapıldığında adamı şaşırtıp "o neymiş öyle" dedirtecek rush da var, ancak bizim oyunda gördüğümüz rush öyle bir rush değildi.
Forumda Age of Mythology bölümü var, rehber alt bölümü var, multiplayer alt bölümü var. Özellikle aramıza bu etkinlik vesilesiyle katılmış olan arkadaşlar tecrübelerini rehbere aktarabilir.
Öte yandan forumda talep oldukça haftada 1 gün bile olsa ben Age of Mythology oynarım - çünkü sevdiğim bir oyun, biz belli aralıklarla Anno 1404 etkinliği de yapıyoruz, CK2 de yapıyoruz, başka oyunu da oynuyoruz. Bunların hiçbirini "sürekli" oynamak zorunda değiliz, oynayamayız da zaten. Ancak buradan çıkıp da "yılda 1-2 hafta oynanacak" diye başlayıp akıl dağıtmak milletin şevkini kırmak bazı noktalarda oldukça gereksiz bir davranış.
Aşağıdaki 1 üye Duman nickli üyenin bu iletisini beğendi:1 üye Duman nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• Voidian
İleti Sayısı: 3,077
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
39
Düzenli oynanacağını tahmin ediyorum. Belli bir ekip kurduk sayılır bence.
Aşağıdaki 1 üye Merco nickli üyenin bu iletisini beğendi:1 üye Merco nickli üyenin bu iletisini beğendi.
• ZenderX
İleti Sayısı: 3,077
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
39
•
İleti Sayısı: 14
Üyelik Yılı: 2018
Imperium:
0
18-05-2018, 22:13
(Son Düzenleme: 18-05-2018, 22:18, Düzenleyen: arifcakir.)
selam arkadaşlar ben gelebilirim.
(17-05-2018, 13:29)Duman : Etkinlikteki birçok arkadaş etkinlik için AOM'u yüklemiş, esasen competitive olarak AOM oynamayan ve tamamen eğlenmek için forumdaki diğer üyelerle bir etkinliğe katılan kişiler, öte yandan etkinliğe başlamamızdan sonra gerek Gameranger'da odayı görüp gerek Twitch'te yayını farkedip gelip aramıza katılan kişiler oyuna daha competitive bir biçimde yaklaşıyor, bunun oyuna eğlenmek/forumdaki diğer üyelerle oyun oynamak için etkinliğe katılan kişilerde soğutucu bir etken olabileceğinden çekiniyorum.
Bu durum aramıza her sonradan katılan kişi için geçerli değil, örneğin @arifcakir ile güzel eğlenceli maçlar yapabiliyoruz ancak etkinliğe çağırırken "diğer kişiler de amatör eğlencesine oynuyoruz gel" diye çağırdığımız kişinin oyunun 8. dakikasında bir başka oyuncudan rush yiyerek yıkılması ve tüm oyunun bu rushla 13. dakikada bitmesi sıkıntı teşkil ediyor etkinlik adına, çünkü bir yerden sonra o kişileri etkinliğe çağırmakta zorlanabiliriz.
Bu meseleyi dengelemek için oyuncu sayısını arttıralım geniş takımlar yapalım diğerlerinden üstün oyuncular olsa bile takımlarla bu işi dengelemeye çalışalım dedik ancak daha öncelerde de bahsettiğim üzere AOM'da takımlı olduğunda takımların toplam dengesinden ziyade, hangi oyuncuların aktif muharebelerde karşı karşıya kaldığına bakıyor mesele.
Düşüncelerine kısmen katılmakla birlikte, oyunun erken dakikalarında rush yiyeyerek oyunu kaybetmemi, tamamen tecrübesizliğe bağlıyorum. Şahsen bu beni, oyundan soğutmaktan ziyade daha çok öğrenmem gerektiği duygusunu aşılıyor.
•
İleti Sayısı: 3,077
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
39
18-05-2018, 22:23
(Son Düzenleme: 18-05-2018, 22:24, Düzenleyen: Merco.)
•
İleti Sayısı: 5,903
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
37
•
İleti Sayısı: 26,429
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
139
Civ6 olmazsa gelirim, 23'te bir yoklama yapacağız kimler var diye.
•
İleti Sayısı: 3,510
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
51
•
İleti Sayısı: 8,058
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
91
(18-05-2018, 22:23)Merco : zenderx duman aytaç bubafurkan voidian ayro kimler gelebilir ?
Vay be bizi çağırma sen. Yazdım.
Sic Parvis Magna
•
İleti Sayısı: 1,465
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
19
Gelirim ama sahura kadar değil sanırım.
•
İleti Sayısı: 3,510
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
51
(18-05-2018, 23:04)altnkurt : Vay be bizi çağırma sen. Yazdım.
Senin "hype'ın" bitmiştir belki altncım bilemiyoruz :D
•
İleti Sayısı: 8,058
Üyelik Yılı: 2016
Imperium:
91
(18-05-2018, 23:11)Aytaç : Senin "hype'ın" bitmiştir belki altncım bilemiyoruz :D
3. kişi için iddialı laflar.
Sic Parvis Magna
•
İleti Sayısı: 29
Üyelik Yılı: 2018
Imperium:
0
18-05-2018, 23:21
(Son Düzenleme: 18-05-2018, 23:28, Düzenleyen: bubafurkan.)
gelirim de sahura kalmayacam
(18-05-2018, 22:13)arifcakir : selam arkadaşlar ben gelebilirim.
(17-05-2018, 13:29)Duman : Etkinlikteki birçok arkadaş etkinlik için AOM'u yüklemiş, esasen competitive olarak AOM oynamayan ve tamamen eğlenmek için forumdaki diğer üyelerle bir etkinliğe katılan kişiler, öte yandan etkinliğe başlamamızdan sonra gerek Gameranger'da odayı görüp gerek Twitch'te yayını farkedip gelip aramıza katılan kişiler oyuna daha competitive bir biçimde yaklaşıyor, bunun oyuna eğlenmek/forumdaki diğer üyelerle oyun oynamak için etkinliğe katılan kişilerde soğutucu bir etken olabileceğinden çekiniyorum.
Bu durum aramıza her sonradan katılan kişi için geçerli değil, örneğin @arifcakir ile güzel eğlenceli maçlar yapabiliyoruz ancak etkinliğe çağırırken "diğer kişiler de amatör eğlencesine oynuyoruz gel" diye çağırdığımız kişinin oyunun 8. dakikasında bir başka oyuncudan rush yiyerek yıkılması ve tüm oyunun bu rushla 13. dakikada bitmesi sıkıntı teşkil ediyor etkinlik adına, çünkü bir yerden sonra o kişileri etkinliğe çağırmakta zorlanabiliriz.
Bu meseleyi dengelemek için oyuncu sayısını arttıralım geniş takımlar yapalım diğerlerinden üstün oyuncular olsa bile takımlarla bu işi dengelemeye çalışalım dedik ancak daha öncelerde de bahsettiğim üzere AOM'da takımlı olduğunda takımların toplam dengesinden ziyade, hangi oyuncuların aktif muharebelerde karşı karşıya kaldığına bakıyor mesele.
Düşüncelerine kısmen katılmakla birlikte, oyunun erken dakikalarında rush yiyeyerek oyunu kaybetmemi, tamamen tecrübesizliğe bağlıyorum. Şahsen bu beni, oyundan soğutmaktan ziyade daha çok öğrenmem gerektiği duygusunu aşılıyor.
ben de rush yiye yiye rush counterlamayı , rush atmayı öğrendim :))
•
İleti Sayısı: 3,077
Üyelik Yılı: 2015
Imperium:
39
18-05-2018, 23:35
(Son Düzenleme: 18-05-2018, 23:39, Düzenleyen: Merco.)
23.45 te odayı kuruyorum arkadaşlar.
Odayı kurdum arkadaşlar. Gelenleri bekleriz.
•
|