Sohbet: Stellaris - Genel Sohbet: Galaktik Senato
#1
stellaris.png
Stellaris - Galaktik Senato
Stellaris ile ilgili genel sohbet ve tartışma burada yapılır.
Spesifik tartışmalar için ayrı konular açılması daha doğrudur.
Cevapla
#2
Martin Anward 3 gün sonra Reddit üzerinden AMA (soru/cevap) yapacak.
Cevapla
#3
Bu konuyu açtıktan bir süre sonra olumsuz etkileri olabilir diye düşünüp kaldırmıştım (normalde ayrı konuları açılıp daha derli toplu bir şekilde tartışılması gereken birçok şeyin bu konuya yığılması) ancak Hearthstone ve COH bölümlerinde benzer türdeki konularda bu gibi olayların pek yaşanmaması ve konuların başarısı sebebiyle konuyu geri getirdim, bölüme etkisinin olumsuz olması durumunda konu kaldırılabilir.

Konu geri dönmüşken mesajımı da yazayım.

Şu sıralar uzun zaman sonra ilk defa singleplayer oynamaya başladım Stellaris'i. Henüz oyuna tam alışık olmadığımdandır diye tahmin ediyorum veya yanımdaki AI ülkelerinin daha savaşçıl yapıda denk gelmesi dolayısıyla olabilir ancak ilk oyunda yanımdaki ülkeden savaş ilanı aldığımda benim 16 corvette'm vardı, forcelimit'im ise 22'idi. Destroyer araştırmasının yarısındaydım, o ülkeden acaba ne kadar gemi gelecek diye beklerken karşıma 15 corvette 12 destroyerla çıktı ülke. Yani hem benim daha araştırmadığım şeyi araştırmış, üstüne 12 tane basmış hem de forcelimit olarak benden çok çok yukarıda.

Acaba ben mi yavaş genişliyorum, yoksa yapayzeka mı hızlı diye düşündüm. Multiplayer oyunumuzda yapayzekanın agresiflik değeri düşüktü, singleda ise Normal değerde oynadım. Bunun da etkisi olmuş olabilir.
Cevapla
#4
Advanced AI Start mı öyle bir şey vardı, bazı YZ devletleri direkt olarak önde başlayabiliyordu, belki onlardan biridir.
Bizim zamanımızda elektrik yoktu. IPhone'umuzu şarj edemiyorduk.
PzC/MC/FWWC Opsiyonel Kuralları ve Parametre Verisi
Diğer PzC/MC/FWWC Konuları ile PzB Konuları
Ara
Cevapla
#5
Evet sınırlarında senden ilerde devlet olsun mu olmasın mı gibi bir seçenek vardı. Son günlerde bende oyuna sardım baya zevkli olmuş. Kaynakları iyi kullanmak lazım. Özellikle size araştırma puanı verenler atlanmamalı o zaman hızla ilerliyor teknoloji. Birde 5'ten fazla gezegeni kendi kontrolünüzde tuttuğunuzda boşuna yük oluyorlar. Ver sektöre rahat et.
Ara
Cevapla
#6
v5jjo8.gif
Ara
Cevapla
#7
PDXCON çalışmaları sebebiyle bu hafta günlük olmadığı duyuruldu.
Cevapla
#8
Paradoxplaza'da "geliştirici ekibine olan inancımı yitiriyorum" başlıklı bir konu açılmış, oldukça dolu bir konu. Şimdilik 105 'katılıyorum', 61 'katılmıyorum' var konuda.
https://forum.paradoxplaza.com/forum/ind...m.1023845/
Cevapla
#9
cok uzun yaw, sadece son sayfasina baktim. Bu arada DLC ve updateler ile oyunlari ne kadar gelistirdiklerinin ornekleri onumuzde duruyor. Daha bir sene oldu.
Ara
Cevapla
#10
Şöyle bir şey ile karşılaştım:

18664201_454988151504367_194714394684920...e=59A3D186

Kısaca açıklamak gerekirse yüzeydeki yerleşilebilir alanların yanında yerin altında da yaşanabilecek yerlerin oluşturulması. İşleyişi ise teknoloji araştırıp belli bir enerji karşılığında malum bölgeleri açmak olabilir. Şahsen ben çok beğendim umarım geliştiriciler bunu gelecek DLC/ Güncellemelerinde ekler.

Ayrıca orijinal konusu Link
Ara
Cevapla
#11
Gezegenlerden elde edilen yararı en azından late-game'de 2 katına çıkarır, habitatlar da benzer yapıda aslında. Tall giden oyuncularca tercih edilebilir bir seçenek haline getirirlerse ilginç olabilir ancak genişleyen imparatorluklar bir de kolonileştirdikleri gezegenlerin yeraltından yararlanmaya başlarsa dengesiz olur bence.
Cevapla
#12
Çok gerekli lldugunu düşünmüyorum zira Habitat ring world terraformer seçenekleri zaten mevcut. . Bence dönüşüm seçenekleri artırılmalı .. robotlasma genetik dönüşüm vesaire ..Bunların yanına yenileri eklenebilir
FxO_A92WYAI--2l.jpg
Ara
Cevapla
#13
Ana forumda cok bahsi gecmis. Ascension secenekleri arasinda denge yok. Pisisik olmak acik ara en cok tercih edilen sey olmus. Full robot olmak cok sey kaybettiriyo ama fazla kazanimi yok.
Ara
Cevapla
#14
Wiz hasta olduğu için bu hafta günlük yokmuş.
Cevapla
#15
pisişiklik avantajlı gibi görünse de çok da bir farkı yok robotluktan.çogu zaman pisisikden ortaya çıkan o şeyden isteklerin yerine gelmeyebiliyor.. ama kabul edildiğinde inanılmaz bonusları var evet..bir avantajı da psionic jump gate çok fena bonuslu bir ftl metodu... yine de ben genetik mutasyonu daha çok sevdim ..
FxO_A92WYAI--2l.jpg
Ara
Cevapla
#16
1.6'dan 1.7.2'ye geçip aynı gün 1.8'e dair günlük paylaşmaları garip oldu. Stellaris HoI4'ten sadece 1 ay önce çıktı ama HoI4 daha dün 1.4'e geçerken Stellaris bugün 1.8'de neler gelecek onu anlatıyor.
Cevapla
#17
Hata giderimi full bu yama sanırım.
Ara
Cevapla
#18
stellaris cok farkli diger paradox oyunlarina gore. adamlar oyunu adam edene kadar daha cok versiyon goruruz.
Ara
Cevapla
#19
(16-06-2017, 15:50)yafeshan : stellaris cok farkli diger paradox oyunlarina gore. adamlar oyunu adam edene kadar daha cok versiyon goruruz.

Bir seneden adam edilmeliydi oyun. Edilmediyse başarısızlıktır.
Ara
Cevapla
#20
Çıkardığı yamayı test edemeyen paradoxun stellarisi adam edeceğini sanmıyorum.
Ara
Cevapla
 




Konuyu Okuyanlar: 25 Ziyaretçi



Strategyturk Forumları

Strategyturk Forumları tüm Türk stratejiseverler için büyük ve kaliteli bir platform olma amacı güder. Forum içerisinde çok sayıda strateji oyunu için bölüm ve bu bölümlerde haber konuları, rehberler, mod tanıtımları, multiplayer etkinlikleri ve üye paylaşımları için alanlar yer alır.