EUIV 1.13 Patch Çıktı.
Patch genel olarak 1.13 Beta'daki değişiklikleri içeriyor.
1.13 BETA :
http://forum.strategyturk.com/showthread.php?tid=98
Beta Sonrası Değişiklikler
- Royal Marriage bozma sonrası ilişki artık daha hızlı düzeliyor.
- Fabricate Claim yakalanması durumunda ülkeler artık daha az AE alıyor.
- Parlamentodaki koltuk sayısının war exhaustion düşürme fiyatına ve stability yükseltme fiyatına olan etkisi azaltıldı.
- Yerlileri asimile etmek artık o bölgedeki üretimi arttırıyor.
- Cumhuriyetlerde aynı hükümdarı tekrar başa getirmek artık -10 Karma veriyor (Budist), başka hükümdarı seçmek ise +10 Karma veriyor.
- Savaş açmak artık -25 Karma yerine -10 Karmaya sebep oluyor.
- Budist ülkeler artık ülke serbest bıraktırırken, vassal serbest bıraktırırken ve core geri verdirtirken DIP puan ödemiyorlar.
- Administrative Efficiency değeri artık alınan AE'yi de azaltıyor.
- Artık koalisyona girmek için 30 değil 50 AE gerekiyor.
- Büyük bir ülkeden toprak almak alınan AE'yi %50 oranında azaltabiliyor.
- AI'ların altınla savaştan çıkma bugu düzeltildi (@Nogrod)
- Eğer alınan toprak yenilmez bir koalisyon oluşturacaksa AI artık o toprağı almıyor.
- Core olmayan topraklar için uyarı görseli eklendi.
- Savaş açarken müttefikler artık otomatik çağrılmıyor, oyuncunun kendi çağırması gerekiyor.
- %25 Core pahalılaştıran idealar artık bölgeye tıklandığında görülebiliyor.
- Büyük bir OOS problemi düzeltildi.
- İki AI devlet arasındaki savaşların hiç sona ermeme problemi giderildi.
- Bakımsız kaleleri işgal etmenin - army tradition verme bugu düzeltildi.
- Save reload esnasında ticaretle ilgili görevlerin devasa naval tradition vermesi bugu düzeltildi.
- Vassal Forcelimit Modifier artık düzgün bir şekilde çalışıyor.
1.13 BETA'dan tam 1.13'e geçmeniz için BETA'ya geçiş işleminin tersini yapmanız lazım.
Patch genel olarak 1.13 Beta'daki değişiklikleri içeriyor.
1.13 BETA :
http://forum.strategyturk.com/showthread.php?tid=98
Beta Sonrası Değişiklikler
- Royal Marriage bozma sonrası ilişki artık daha hızlı düzeliyor.
- Fabricate Claim yakalanması durumunda ülkeler artık daha az AE alıyor.
- Parlamentodaki koltuk sayısının war exhaustion düşürme fiyatına ve stability yükseltme fiyatına olan etkisi azaltıldı.
- Yerlileri asimile etmek artık o bölgedeki üretimi arttırıyor.
- Cumhuriyetlerde aynı hükümdarı tekrar başa getirmek artık -10 Karma veriyor (Budist), başka hükümdarı seçmek ise +10 Karma veriyor.
- Savaş açmak artık -25 Karma yerine -10 Karmaya sebep oluyor.
- Budist ülkeler artık ülke serbest bıraktırırken, vassal serbest bıraktırırken ve core geri verdirtirken DIP puan ödemiyorlar.
- Administrative Efficiency değeri artık alınan AE'yi de azaltıyor.
- Artık koalisyona girmek için 30 değil 50 AE gerekiyor.
- Büyük bir ülkeden toprak almak alınan AE'yi %50 oranında azaltabiliyor.
- AI'ların altınla savaştan çıkma bugu düzeltildi (@Nogrod)
- Eğer alınan toprak yenilmez bir koalisyon oluşturacaksa AI artık o toprağı almıyor.
- Core olmayan topraklar için uyarı görseli eklendi.
- Savaş açarken müttefikler artık otomatik çağrılmıyor, oyuncunun kendi çağırması gerekiyor.
- %25 Core pahalılaştıran idealar artık bölgeye tıklandığında görülebiliyor.
- Büyük bir OOS problemi düzeltildi.
- İki AI devlet arasındaki savaşların hiç sona ermeme problemi giderildi.
- Bakımsız kaleleri işgal etmenin - army tradition verme bugu düzeltildi.
- Save reload esnasında ticaretle ilgili görevlerin devasa naval tradition vermesi bugu düzeltildi.
- Vassal Forcelimit Modifier artık düzgün bir şekilde çalışıyor.
1.13 BETA'dan tam 1.13'e geçmeniz için BETA'ya geçiş işleminin tersini yapmanız lazım.